Reklamefilmen for nye Stadion
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Synes den var knall
Håper McDonald og Røn blir like god som i videon
Any given sunday
Enig…
Må si jeg egentlig ble noe skuffet etter hva jeg tidligere har hørt om denne videoen.
Får liksom et inntrykk av at de som har laget denne videoen sitter med noe gammelt utstyr. Ingenting ser helt fortrolig ut. Kan nesten minne meg om et Fifa spill med tanke på bilde kvalitet, bevegelse etc.
..::FFK::..
La oss selge hele laget!!
*applaus*
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Plankehaugens sang som sendes igjennom et "telefonfilter", er totalt misslykket, og skjærer dypt inn i marg og bein.
Hadde vært mye tøffere med skikkelig trøkk!
Og.....- virker som musikken er laget med "amatørmusikkprogram".
Kanskje "fruity loops" ?
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Hey folkens!
Syns jeg må forsvare reklamefilmen for alt som dumper inn her :)
Må først nevne at alle innvolverte er FFK supportere og har stått på dag og natt for å komme i mål. Takk til sponsorene, Værste AS, FFK ASA, Fredrikstad Energi, Brynildsen, Stene Stål AS og Totalprosjekt AS.
Krumtapp: Filmen er laget for å se tøff ut, ikke realistisk. Men jeg skjønner at du stusser over brassesparket.
Dj Charlie: Vi sitter ikke på gammelt utstyr, men filmen som ligger ute på webben, er svært komprimert og detaljene flyter sammen desverre. Dette gjelder også lydbildet så klart.
Olavsen: Skulle gjerne hatt et høyere tempo i filmen, men da hadde vi nok sittet igjen med 30sek action og detaljer ingen hadde fått med seg.
Jeg skjønner at det er mange føleser ute å går, når det blir laget noe for et fotballag. Og da spesiellt for FFK og Fredrikstad! Vi har komponert noe vi tror både laget og byen vil sette pris på, og håper vi har bidratt med noe som kan fremme FFK i tiden som kommer.
Mvh. Fredrik på vegne av Pop Media AS www.popmedia.no
FFK til Royal League.......
savner "svensk magi" allerede
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914