Skal noen kjøpe aksjer i FFK
Frode Kverneng i FFK Sport ASA uttalte til Radio Fredrikstad at han ønsket at meningmann skulle kjøpe aksjer i klubben til 2. kroner stk, minstebeløp 1000 kroner. Er det noen som kan tenke seg dette, pengene er beregnet til spillerkjøp
Hehe, kan bli artig på Generalforsamlingene framover når en haug med supportere med stemmerett skal lufte meningene sine. Brød og Sirkus til folket!
---------------------------
-exit body, exit mind-
Jeg har tenkt til å kjøpe for 2000 kroner:p
er dette sant? betyr det at supporterne på en måte kan være med å bestemme i ffk???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Hehe.. Tviler på at vi småaksjonærer får så veldig mye å si når alt kommer til alt da... Men likevel, jeg er klar for litt aksjer :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Aksjetegning i tiden 1-31 august.
Aksjeutvidelse på inntil 562.500 aksjer
til kurs av 2.kr.
Sport ASA. MADS W. Stangsgt.20.
KL.09 -16.
"NATTEVAKTA"
Aksjeutvidelse på inntil 562.500 aksjer
til kurs av 2.kr.
Sport ASA. MADS W. Stangsgt.20.
KL.09 -16.
"NATTEVAKTA"
Tror jammen jeg skal kjøpe for 2000,- sjøl. Artig å eie et par gresstrå i klubben man er glad i.
-exit body, exit mind-
Mister egentlig lysten når vi ser hvordan det går med spilleforsterkninger
Så så.. De kommer nok.. Syns det er litt lite patriotisk ovenfor klubben å bare kreve nye spillere jeg! Har ikke de spillerne vi har gjort en kjempeinnsats da? Syns vi heller skal bruke kreftene våre på å heie de frem til enda flere poeng :D HEIA FFK :D
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914