Holters!
Kommer snart opp og kjøper ny mobil, hehehe :P
Snakkes :)
Grattis med 5 - 1 seier over Ræv BK :P:ffk:
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Er veldig hektisk for tiden. Jeg flytter til Bergen på søndag, så jeg må få rundet av og avsluttet de jobbene jeg holder på med. Døgnet strekker liksom ikke helt til!
For de som er spesielt interesserte, så er det siviløkonomstudier ved Norges Handelshøyskole som venter i Bergen.
Vi trenger noen skribenter nå dere! Og da spesielt de som faktisk tør å intervjue spillerne, ledere med mer! Ta kontakt! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Du kan jo alltids spørre meg da :P Intervjuer spillerne jeg :P Neida, er opptatt jeg.. jeg får se det ann vel, men hvis tilbudet står så kan jeg kanskje tenke på det :) Men det er desverre ikke alttid jeg rekker å intervjue spillerne.. kan ikke love noe, jobber mye om dagen her også :/
God flytting til Bergen, blir rollebytte dette, Kvisvik flytter hit, og du til Bergen hehehehe
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Opprinnelig postet av Klokan
bli med på fisketur !!!! :D
Var det det du var i går eller? 3 baklengs??? hææh?
Nå har du altså bare ett fattig mål igjen før årets mål for deg ryker
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Nei Gutten. Er fortsatt ikke helt klar for keepersprell etter operasjonen. Regner med å begynne å trene om en ukes tid.
høh... Når jeg leser tabellen så vet jo ikke jeg hvem som sto i kassa, ergo, jeg tenker som så at 9 baklengs må jo være Klokan sin skyld :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914