Lisleby - FFK 2
0-3, noen som vet hvem som scoret
Hadde dessverre ikke muligheten til å ta turen opp der i dag, tviler på at Holters tusla bortom også, så da blir det dårlig med referat i dag...
Noen som var der?
Noen som var der?
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Thot,Røen, og Petters tror jeg.
Men litt forundret over FFK som har tre gutter på u 17, ingen spilte i dag.
Men vi hadde spillere som er i avgang som spilte hele kampen.
Er det dette FFK mener med talentutvikling:confused:
Men litt forundret over FFK som har tre gutter på u 17, ingen spilte i dag.
Men vi hadde spillere som er i avgang som spilte hele kampen.
Er det dette FFK mener med talentutvikling:confused:
Glem ikke at det er vanvittig viktig for klubben at dette laget rykker opp i år...derfor vil de kanskje bruke mer rutinerte spillere spesielt i tøffe bortekamper som denne...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
FFK IIs lag (4-4-2):
Alexander Lund Hansen, Pål André Czwartek, Christian Petersen, Jørgen Magnussen, Lars Blixt, Mergim Dervishi, Michael Røn, Jose Garro, Yherland MacDonald, Mihaly Toth og Martin Wiig.
her er det jo i hvert fall sju spillere som kjemper om en plass på førstelaget. det er en skam hvis dette laget ikke rykker opp fra tredje!
Alexander Lund Hansen, Pål André Czwartek, Christian Petersen, Jørgen Magnussen, Lars Blixt, Mergim Dervishi, Michael Røn, Jose Garro, Yherland MacDonald, Mihaly Toth og Martin Wiig.
her er det jo i hvert fall sju spillere som kjemper om en plass på førstelaget. det er en skam hvis dette laget ikke rykker opp fra tredje!
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914