Bratseth om sine supportere, dere trenger aldri å komme tilbake
- Hvis de stikker av nå som det blåser litt i ansiktet på dem så trenger de aldri å komme tilbake, sier Bratseth.
Flere Rosenborg-supportere hadde planlagt demonstrasjon utenfor brakka på Lerkendal klokken 12 i dag.
Les her
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Opprinnelig postet av FFK-pus
Der er jeg enig med Bratseth! Medgangssupportere=BLÆÆI
kke enig... Må være lov for supportere å si ifra når det er noe så alvorlig galt som det er med RBK om dagen... Ville sagt det er verre om de bare holdt kjeft for så å komme tilbake når det går på skinner igjen.. DA er de medgangssupportere!
Spillerne i Rosenborg VET godt selv at de ikke presterer. Det siste de trenger er at supporterne også vender de ryggen.
Hvordan skal det liksom hjelpe?!
Minner om Liverpoolsupporterne i CL-finalen... 0-3 i bagasjen og "You`ll never walk alone" for full hals!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Nå oppfattet jeg deg banneret som en gest til oss på tribuna, men ok
Det gjorde jeg også. Synes det var ganske morsomt der jeg stod.:D
Fredd
E itj ænkelt å vær trjønder nej...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Noen ganger kan det være fristrende å bryte ned først for så å bygge opp, men praksis viser vel at denne taktikken ikke funker nevneverdig.
Får ikke opp linken Costanza, hva sto det?
Skjønner forøvrig ikke helt hva demonstrasjon skal hjelpe for, klubben gjør det vel ikke bedre da?
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914