Eggen ikke kontakt med Rosenborg
Hehe Eggen er nok klok nok til å holde seg unna RBK. Mindre takknemlig trenerjobb finnes vel neppe..
---------------------------
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Tror ikke Eggen er rett mann for RBK i den "krisa" de er inne i nå. Tror han er kompis med for mange i både ledelse og spillere. RBK trenger en som kommer utenfra.
RBK eller ikke, uansett så mister vi vel Eggen til neste år da drillo tar et år til i FFK. Noe som jeg synes er synd da vi kunne hatt mer kontinuitet med Eggen 3-4 år fremover kontra drillo i kun 1 år til.
RBK eller ikke, uansett så mister vi vel Eggen til neste år da drillo tar et år til i FFK. Noe som jeg synes er synd da vi kunne hatt mer kontinuitet med Eggen 3-4 år fremover kontra drillo i kun 1 år til.
Ser alle snakker om kontiniutet, men er dere sikker på at KTE ønsker å være i FFK i 3-4 år til? Se dere litt rundt og registrer hvor lenge han har vært i de forrige klubbene? Tror faktisk at KTE er ute etter nye utfordringer og et nytt miljø... Det eneste jeg ser som positivt i forhold til å beholde ham er at han ønsker å bo i Moss/Rygge, og terskelen for å flytte er ganske høy m.t.p dattera og skolegang...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Det er så klart Eggen som bestemmer selv om han vil være i FFK lenger, men hvis FFK kunne ha valgt selv så synes jeg det virker som en bedre løsning på langsikt med Eggen.
På den annen side, hvis Eggen forsvinner i år og drillo til neste år, så kan det jo hende det kommer en dykitg trener etter dette også som kanskje blir i 3-4 år.
FFK skal ha for at de har klart å få på plass gode trenere ihvertfall. Det klarer de sikkert en gang til. Tror FFK er et interessant lag å trene.
På den annen side, hvis Eggen forsvinner i år og drillo til neste år, så kan det jo hende det kommer en dykitg trener etter dette også som kanskje blir i 3-4 år.
FFK skal ha for at de har klart å få på plass gode trenere ihvertfall. Det klarer de sikkert en gang til. Tror FFK er et interessant lag å trene.
Hodgson i Viking angret på at at han sa ja til Viking etter at han skjønte hvilket klima det var i Stavanger. Vi kan vel lokke med bedre vær og temperatur her på Østlandet?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914