Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen ikke kontakt med Rosenborg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 aug 05, 16:31

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 05 aug 05, 09:35
Hehe Eggen er nok klok nok til å holde seg unna RBK. Mindre takknemlig trenerjobb finnes vel neppe..

---------------------------

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 05 aug 05, 10:12
Tror ikke Eggen er rett mann for RBK i den "krisa" de er inne i nå. Tror han er kompis med for mange i både ledelse og spillere. RBK trenger en som kommer utenfra.
RBK eller ikke, uansett så mister vi vel Eggen til neste år da drillo tar et år til i FFK. Noe som jeg synes er synd da vi kunne hatt mer kontinuitet med Eggen 3-4 år fremover kontra drillo i kun 1 år til.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 05 aug 05, 10:42
Ser alle snakker om kontiniutet, men er dere sikker på at KTE ønsker å være i FFK i 3-4 år til? Se dere litt rundt og registrer hvor lenge han har vært i de forrige klubbene? Tror faktisk at KTE er ute etter nye utfordringer og et nytt miljø... Det eneste jeg ser som positivt i forhold til å beholde ham er at han ønsker å bo i Moss/Rygge, og terskelen for å flytte er ganske høy m.t.p dattera og skolegang...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 05 aug 05, 11:55
Det er så klart Eggen som bestemmer selv om han vil være i FFK lenger, men hvis FFK kunne ha valgt selv så synes jeg det virker som en bedre løsning på langsikt med Eggen.

På den annen side, hvis Eggen forsvinner i år og drillo til neste år, så kan det jo hende det kommer en dykitg trener etter dette også som kanskje blir i 3-4 år.
FFK skal ha for at de har klart å få på plass gode trenere ihvertfall. Det klarer de sikkert en gang til. Tror FFK er et interessant lag å trene.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 05 aug 05, 15:46
Vi kan jo overta Perry!!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 05 aug 05, 16:03
Hodgson i Viking angret på at at han sa ja til Viking etter at han skjønte hvilket klima det var i Stavanger. Vi kan vel lokke med bedre vær og temperatur her på Østlandet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914