2005 kontra 2004 - lek med tall
I disse ferietider har man god tid.... og da blir det litt lek med tall.
På tilsvarende 16 serierunder i fjor så kapret vi 2 poeng mindre enn vi har gjort i år.
Da har jeg byttet ut Sogndal med Ålesund og Stabæk med Start (tilfeldig at det ble den byttingen) Dvs at vi ligger foran skjema i år!
Men de kampene som er spilt i år så har vi kapret 4 poeng mindre på tilsvarende kamper i kun høstsesongen i fjor og 6 poeng mer i vårsesong kampene.
Selvom vi totalt sett i år har 8 poeng mer enn på tilsvarende tid i fjor (etter 16 runder i fjor hadde vi 14 poeng og i år 22), så har vi fortsatt ikke spilt like godt som vi gjorde på høstsesongen i fjor!
Av de lagene vi har møtt to ganger i år så har vi følgende status
RBK + 6 poeng (2 seire i år og 2 tap i fjor)
Lyn + 3 poeng (1 uavgjort og 1 tap i fjor, mot 1 uavgjort og 1 sier i år)
Viking + 2 poeng (1 uavjort og 1 tap i fjor, mot 1 seier og 1 tap i år)
Etter 16 runder i fjor så hadde Odd 22 poeng og de lå da på 8 plass, (de endte også på 8 plass med 35 poeng.) Ledet gjorde RBK med 30 og Viking lå på kvallik med 17.
I år så har vi 22 og ligger på 7 plass, mens Start leder med 34 og kvallik har Ålesund med 14. Dette indikerer at det er litt større spredning i år enn i fjor og at det er flere lag i bunnstriden og at kvallik plassen i fjor muligens vil havne lavere enn 27 poeng. Jeg tipper kvallik vil havne rundt 25 poeng og da trenger vi kun 1 seier til for å være sikker på kvallik......
JA hva sier denne nyttige lille analysen oss? Rett og slett ikke en dritt bortsett fra at vi ligger bedre ann i år enn ifjor og det viste vel alle fra før!
Nå skal jeg finne på noe bedre å gjøre......
På tilsvarende 16 serierunder i fjor så kapret vi 2 poeng mindre enn vi har gjort i år.
Da har jeg byttet ut Sogndal med Ålesund og Stabæk med Start (tilfeldig at det ble den byttingen) Dvs at vi ligger foran skjema i år!
Men de kampene som er spilt i år så har vi kapret 4 poeng mindre på tilsvarende kamper i kun høstsesongen i fjor og 6 poeng mer i vårsesong kampene.
Selvom vi totalt sett i år har 8 poeng mer enn på tilsvarende tid i fjor (etter 16 runder i fjor hadde vi 14 poeng og i år 22), så har vi fortsatt ikke spilt like godt som vi gjorde på høstsesongen i fjor!
Av de lagene vi har møtt to ganger i år så har vi følgende status
RBK + 6 poeng (2 seire i år og 2 tap i fjor)
Lyn + 3 poeng (1 uavgjort og 1 tap i fjor, mot 1 uavgjort og 1 sier i år)
Viking + 2 poeng (1 uavjort og 1 tap i fjor, mot 1 seier og 1 tap i år)
Etter 16 runder i fjor så hadde Odd 22 poeng og de lå da på 8 plass, (de endte også på 8 plass med 35 poeng.) Ledet gjorde RBK med 30 og Viking lå på kvallik med 17.
I år så har vi 22 og ligger på 7 plass, mens Start leder med 34 og kvallik har Ålesund med 14. Dette indikerer at det er litt større spredning i år enn i fjor og at det er flere lag i bunnstriden og at kvallik plassen i fjor muligens vil havne lavere enn 27 poeng. Jeg tipper kvallik vil havne rundt 25 poeng og da trenger vi kun 1 seier til for å være sikker på kvallik......
JA hva sier denne nyttige lille analysen oss? Rett og slett ikke en dritt bortsett fra at vi ligger bedre ann i år enn ifjor og det viste vel alle fra før!
Nå skal jeg finne på noe bedre å gjøre......
hehe... Sier oss vel også, som du nevnte, at du har ferie...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Hehehe, dritartig. Like dårlig humor som meg. Hehehehehe.
---------------------------
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914