Husk meg
Brukernavn
Passord

2005 kontra 2004 - lek med tall

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 04 aug 05, 12:29
I disse ferietider har man god tid.... og da blir det litt lek med tall.

På tilsvarende 16 serierunder i fjor så kapret vi 2 poeng mindre enn vi har gjort i år.
Da har jeg byttet ut Sogndal med Ålesund og Stabæk med Start (tilfeldig at det ble den byttingen) Dvs at vi ligger foran skjema i år!
Men de kampene som er spilt i år så har vi kapret 4 poeng mindre på tilsvarende kamper i kun høstsesongen i fjor og 6 poeng mer i vårsesong kampene.
Selvom vi totalt sett i år har 8 poeng mer enn på tilsvarende tid i fjor (etter 16 runder i fjor hadde vi 14 poeng og i år 22), så har vi fortsatt ikke spilt like godt som vi gjorde på høstsesongen i fjor!

Av de lagene vi har møtt to ganger i år så har vi følgende status
RBK + 6 poeng (2 seire i år og 2 tap i fjor)
Lyn + 3 poeng (1 uavgjort og 1 tap i fjor, mot 1 uavgjort og 1 sier i år)
Viking + 2 poeng (1 uavjort og 1 tap i fjor, mot 1 seier og 1 tap i år)

Etter 16 runder i fjor så hadde Odd 22 poeng og de lå da på 8 plass, (de endte også på 8 plass med 35 poeng.) Ledet gjorde RBK med 30 og Viking lå på kvallik med 17.
I år så har vi 22 og ligger på 7 plass, mens Start leder med 34 og kvallik har Ålesund med 14. Dette indikerer at det er litt større spredning i år enn i fjor og at det er flere lag i bunnstriden og at kvallik plassen i fjor muligens vil havne lavere enn 27 poeng. Jeg tipper kvallik vil havne rundt 25 poeng og da trenger vi kun 1 seier til for å være sikker på kvallik......

JA hva sier denne nyttige lille analysen oss? Rett og slett ikke en dritt bortsett fra at vi ligger bedre ann i år enn ifjor og det viste vel alle fra før!
Nå skal jeg finne på noe bedre å gjøre......

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 04 aug 05, 12:42
hehe... Sier oss vel også, som du nevnte, at du har ferie...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 aug 05, 21:26
Hehehe, dritartig. Like dårlig humor som meg. Hehehehehe.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914