Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvisvik-effekten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjalk

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 aug 05

Lagt til: 04 aug 05, 09:50
Gratulerer med knusingen av Rosenborg. Et RBK-tap varmer alltid.
Og gratulerer med kjøpet av Kvisvik.
I Bergen kalte vi det Kvisvik-Effekten. Han returnerte til oss i fjor sommer, og snudde et middels Brannlag til et seierslag. Det endte med bronse og NM-tittel. I vår var han hos oss, og vi tok sommerferie på 2. plass. Så forsvant han til Fredrikstad, og Brann står med 1 p. på 3 kamper. Fredrikstad har sanket 6 p. på de samme 3, og det med Kvisvik på laget. Han er en stor spiller, både på og utenfor banen. En humørpreder, som er svært viktig for et fotballag. Han er allerede dypt savnet i Bergen, spesielt hos supporterene. Kanskje ledelsen i Brann innser det etterhvert også? Kvisvik vil bli husket lenge i Bergen, og han kommer til å få en god motagelse når han gjester byen seinere i august.
Lykke til, SUPER-RAY!
Hilsen fra Bergen

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 aug 05, 10:15
Takker for det! Kvisvik er en skikkelig forsterkning for oss, spesiellt fordi venstrekanten var en akkilleshæl for oss. Så når vi får vår største svakhet forbedret til en av våre fremste styrker er det klart det gjør noe med laget.

Men når det er sagt så er det mange FFK spillere som er i form for tiden. Vi har lite skader og er rett og slett i knallform. Jeg lover deg, uansett tippeligalag som motstander i går hadde vi vunnet. Har aldri sagt dette før, men idag er jeg 100% overbevist om det. Makan til spill har jeg aldri sett live...og jeg har sett spansk og engelsk toppserie.

Viktig å glede seg over prestasjonene, men huske gamle Eggens ord om at man ikke er bedre enn siste prestasjon og at de må gjenskapes hver gang... Det klarer vi ikke :-) Men klarer vi å komme opp mot det nivået oftere og oftere skal ikke jeg være den som klager på at Drillo driter i underholdning.

Fredrikstad i fyr og flamme!

Gleder meg til Brann - FFK, den går vel på TV ??? Eller sender de VIF igjen ???

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914