Til Zoran
Man kan si mye om laget, og kampen, men det er også disse "små" menneskene bak som skaper store ting. Dag Jørund og Zoran gjør en kjempejobb når det gjelder sang, dere har så jævlig bra koll på det her! Det var deilig å synge så det smalt i halsen uten å kunne høre sin egen stemme i all lyden!
Godt å ha deg tilbake, Z!
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Er det alltid så stille over der? Er det alltid så stille over der... ... ... ...
Skulle ønske PH var plassert midt på tribuna, da hadde det vært lettere å høre alt og lettere for alle andre å delta... Kanskje noe å tenke på når den nye stadion kommer?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
forøvrig veldig bra trykk kampen igjennom.tok jo helt av i 1omg.stod langt nede i hjørnet ikveld men folk sang over hele feltet!glimrende!
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av bateman
...men kommunikasjonen men keeperne er enstående!vi vil se myhre danse-og hvilken dans det var!:D:D:D:D
Joda, er med på den, men det blir liksom bare en omgang med keeperkos, står man på midten, samt at PH-delegasjonen stadig blir større og vil trenge et større område, så ser jeg absolutt potensialet i en "midtstilling" av PH-feltet. Da kan man jo plutselig kommunisere i begge omganger, mot begge keeperne...
Ellers er det lenge siden jeg i grunn har hatt det så artig på kamp, stakkars Bråthen fikk gjennomgå under hele oppvarminga si, hehe... Men gutten har humor og tok køddinga med et smil :)
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg det var jammen fint å være på stadion i dag. Litt rustne innmelom men fint at folk lær seg "tenne" på og yte litt ekstra trøkk. Og for en kamp og for en seier da. Rhythmatist. Koselig å ha deg tilbake også.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Så kan jeg fortelle legenden om den gale kroatiske fiskeren til alle nederlenderne. ;)
Grunnen til at denne tråden heter "Til Zoran" er dog dette med at du takka for deg en stund. Vi trenger deg, og vi trenger Dag J, dere to er utrolig viktige for den enheten vi er på kampene. Andre får ta seg av det administrative, og alle andre viktige oppgaver i en supporterklubb, men når det kommer til stykket er det hva vi gjør på kampene som teller.
Var forøvrig rimelig kjipt å flagge i dag. Tunge, klebrende flagg i vind, huhei så stas...
Bams-fia, Jack og sang!
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914