Husk meg
Brukernavn
Passord

Til Zoran

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 03 aug 05, 22:03
Takk for meget god innsats i dag! Det var stort å være en del av denne gjengen på en dag som det her. Hørte Smile-Jon Kilen si "Fy faen, jeg har gåsehud", samtidig som jeg kikka ned på mine egne armer hvor håret sto rett opp!

Man kan si mye om laget, og kampen, men det er også disse "små" menneskene bak som skaper store ting. Dag Jørund og Zoran gjør en kjempejobb når det gjelder sang, dere har så jævlig bra koll på det her! Det var deilig å synge så det smalt i halsen uten å kunne høre sin egen stemme i all lyden!

Godt å ha deg tilbake, Z!

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 03 aug 05, 22:25
Var fett å høre på!

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05

Lagt til: 03 aug 05, 22:31
Ja, det var virkelig trøkk på stadion i dag. Mobilen ringte mens kampen pågikk, og de som ringte lurte på om jeg var på fotballkamp i England... :)

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 03 aug 05, 22:32
TAKK KLOKAN!!!! La det aldri stoppe!!!!!

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 aug 05, 23:05
Artig å høre PH i dag, selv sto jeg i klokkesvingen og det var til tider tragisk. Gjorde noen spe forsøk på å fyre opp bartejævlene, men fikk ingen med meg :(

Er det alltid så stille over der? Er det alltid så stille over der... ... ... ...

Skulle ønske PH var plassert midt på tribuna, da hadde det vært lettere å høre alt og lettere for alle andre å delta... Kanskje noe å tenke på når den nye stadion kommer?

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 aug 05, 23:08
ikke et dumt forslag KeJ,men kommunikasjonen men keeperne er enstående!vi vil se myhre danse-og hvilken dans det var!:D:D:D:D

forøvrig veldig bra trykk kampen igjennom.tok jo helt av i 1omg.stod langt nede i hjørnet ikveld men folk sang over hele feltet!glimrende!

savner "svensk magi" allerede

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 aug 05, 23:14
Endret: 03 aug 05, 23:15
Opprinnelig postet av bateman
...men kommunikasjonen men keeperne er enstående!vi vil se myhre danse-og hvilken dans det var!:D:D:D:D

Joda, er med på den, men det blir liksom bare en omgang med keeperkos, står man på midten, samt at PH-delegasjonen stadig blir større og vil trenge et større område, så ser jeg absolutt potensialet i en "midtstilling" av PH-feltet. Da kan man jo plutselig kommunisere i begge omganger, mot begge keeperne...

Ellers er det lenge siden jeg i grunn har hatt det så artig på kamp, stakkars Bråthen fikk gjennomgå under hele oppvarminga si, hehe... Men gutten har humor og tok køddinga med et smil :)

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 04 aug 05, 00:19
Jeg kan love dere en ting. Jeg skal kjempe at vi får større plass. bedre enn dette vi har nå, tror jeg ikke at vi får.
Jeg det var jammen fint å være på stadion i dag. Litt rustne innmelom men fint at folk lær seg "tenne" på og yte litt ekstra trøkk. Og for en kamp og for en seier da. Rhythmatist. Koselig å ha deg tilbake også.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 00:21
Ja og en ting til da. kanskje greit å redigere titellen på emne til "til Dag og Zoran" eller "til Zoran og Dag (jeg er jo eldre:D)" Vi er trossalt to om dette.

Dinamo Zagreb

Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til: 04 aug 05, 00:35
Tilbake, ja... Vi får se, kanskje ender jeg opp som eksil-supporter selv, og vræler meg gjennom NEC-kamper i "FFK, for faen"-trøye.
Så kan jeg fortelle legenden om den gale kroatiske fiskeren til alle nederlenderne. ;)

Grunnen til at denne tråden heter "Til Zoran" er dog dette med at du takka for deg en stund. Vi trenger deg, og vi trenger Dag J, dere to er utrolig viktige for den enheten vi er på kampene. Andre får ta seg av det administrative, og alle andre viktige oppgaver i en supporterklubb, men når det kommer til stykket er det hva vi gjør på kampene som teller.

Var forøvrig rimelig kjipt å flagge i dag. Tunge, klebrende flagg i vind, huhei så stas...

Bams-fia, Jack og sang!

Svupzz

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 04 aug 05, 02:37
Ikke mer enn å si takk til dere begge! For en kveld! (Bare så synd denne byen stenger kranene klokka 0130...)

Er det ikke deilig å ha fasiten?

Stolt Oslo Aristokrat

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 09:51
He he he . Skjønner ikke at kommunen kunne ikke utvide tiden t.o.m. under TSR. Hele verden ler av oss jo.

Dinamo Zagreb

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 aug 05, 15:47
Det burde vært påbudt å sitte på pøbben til minst klokka seks etter en sånn kamp! :ffk:

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914