Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere viktige spillere for Odd må stå over

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 03 aug 05, 21:28
Grunnet karantene for gule kort, det er Espen Hoff, Tchoyi

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 03 aug 05, 21:31
Wow! Du suger ikke lenge på karamellen før du ser fremover! Men når det er sagt er jeg fornøyd med infoen du kommer med! Tror nå vi har en virkelig god mulighet til en borteseier! :ffk:

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 03 aug 05, 22:15
husker kampen i skien ifjor...*grøss* tror det blir en ny tøff bkamp,ffk hjemme meget bra,ffk borte meget dårlig.håper det nå endelig kan snu på utebane også!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 03 aug 05, 23:43
Endret: 03 aug 05, 23:43
Med det laget vi har nå, bør vi kjøre over Odd i Skien.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 00:06
Endret: 04 aug 05, 00:07
Opprinnelig postet av oleberg

dessverre er FFK forskjellige lag iår(hjemme vs borte).tror det blir en ny knalltøff bortekamp.INGEN lette kamper iår(bortsett fra når rbk gjester stadion da:D)

frykter suffo og occean på topp,samt har de fått inn svinet larsen,nei jeg mener svindal larsen:p

og la oss ikke glemme stuttkjukken imål,artig kar det!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 04 aug 05, 01:32
Håper de glemmer denne rosenborg kampen ganske fort og begynner å tenke på hva de skal forbedre til odd kampen. Vi spilte langt ifra perfekt og defensivt var det flere ting vi bør bli bedre på. Bl.a. synes jeg vi etterlater et for stort mellomrom, noe som er farlig mot gode skyttere som flindt bjerg. Dessuten synes jeg vi er for sløve i markeringen til tider. Mulig det har med komunikasjon å gjøre.

Men jeg har trua. Til søndan skal vi rett og slett vise at vi kan styre en kamp også på bortebane, og spille vårt spill så bra at vi kjører over odd. Vi er et mye bedre lag og det skal vi vise. Nå bør det være slutt på dette bortkompleks-tullet.

Engasjert hovedtribunist!

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 04 aug 05, 09:04
Heh, :ffk: knuste RBK 5-1, det sitter i huet i flere uker. Er redd ODD kampen kan bli en slapp affære, håper Drillo klarer å banke grillene ut av hodet på spillerne.

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 04 aug 05, 09:10
det er viktig med kjapp nullstilling nå ja

vi må ikke glemme at vi står med fem mål på åtte kamper på bortebane. den eneste seieren vi har, er da vi flaksa til oss tre poeng på lerkendal

med ffk til champions league!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 04 aug 05, 09:12
Jeg tror nøkkelen til å slå Odd er å få nøytralisert Svindal Larsen.
Odd har spilt dårlig fotball før han kom på banen. Etter han kom har Odd begynt å plukke poeng.
Spissene til Odd er jeg ikke så redd for. Bora er konge og Piroja blir bedre og bedre.
Uansett. Odd kampen er en viktig 6 poengs kamp!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 04 aug 05, 11:00
Dersom ikke FFK slår Odd, er det en kjempeskritt bakover.
Nettopp Odd i den formen de er nå, er laget som kan fjerne FFK sitt bortebane kompleks fra de siste kampene.
Derfor må FFK slå ODD.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 11:15
ikke for å være negativ,men å tro man kan feie over et annet TL lag på bortebane i år,ja det er som å tro på julenissen.TL anno 2005 er knallhard og meget jevn.en seier i skien vil være noe av det sterkeste vi har prestert i¨år.har en sånn 50-50% feeling på denne kampen,kan vippe begge veier.odd er et spillende lag,så frykter at de kommer seg lett gjennom midtbaneleddet.samtidig viste jeg at vi kom til å slå rbk,jeg var nesten 90% sikker på det,som jeg ga uttrykk for før kampen.men tippet selv 3-1 seier,5-1 var vel i det meste laget!:D

hadde vært godt å bli kvitt bortekomplekset,det er vel kun kamma som er dårligere enn oss på bortebane...og da mener jeg ikke nødvendigvis bare i form av poeng,men måten vi har spilt på.men hadde jo vært svinaktig digg å revansjert det sure 5-2 tapet i skien fra ifjor!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 04 aug 05, 13:03
Endret: 04 aug 05, 13:05

Det var nok ikke noen fordel for oss at Odd ble feid av banen i Bodø.
I år slår jo alle lag alle, så kampen i Skien blir minst like vanskelig som alle de andre kampene.

Det som imponerte meg mest mot Rosenborg igår var måten vi forsjekket på over hele banen. Det var en fandenivolsk innstilling, som resulterte i at vi stjal ballen i mye større utstrekning enn det vi har gjort tidligere i sesongen.

Med den samme fandenivoldske innstillingen i Skien så mener jeg bestemt at vi kommer til å reise hjem med 3 poeng.

Vi er nå i ferd med å få et kanonlag, dersom vi unngår for mye skader og karantener så jeg føler meg sikker på at vi også i år blir et av høstens store lag i Tippeligaen.

Og så håper jeg snart alle Drillohaterne med dracula i spissen snart slutter å mase om at vi spiller så fryktelig kjedelig fotball.
Det er vel ikke så mange andre Norske lag som spiller morsommere fotball enn det vi viste i går?

FFK på toppen i 2005

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 13:25
Snabbuss har innrømmet at gårsdagen, kan bidra til revidering av oppfatninger!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 15:04
Opprinnelig postet av dracula
Snabbuss har innrømmet at gårsdagen, kan bidra til revidering av oppfatninger!

Den har jeg hørt før, dracula!

Men så snart det buttær litt imot igjen, så er du der med en gang for å prøve å grave opp noe dritt om Drillo, spillestil, spillerbytter osv. osv.

Men, men, deg om det, mens du holder på så er vi heldigvis mange andre som kan bruke tiden til å glede oss over at vi er i ferd med å jobbe oss opp blandt topp 4 i Norsk fotball, bla. takket være Drillo.:D

FFK på toppen i 2005

dracula

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 15:31
Hei Snæbbus:
En liten opplysning, dersom ikke har fått det med deg.
Jeg mener at FFk i år på v¨rsesongen hadde mannskap til en 6pl, og mener videre seriøs at FFK i dag har mannskap til en 4pl.
Dette med en brukbar/god trener.
Så langt har enten jeg overvurdert eller Drillo ikke helt inbfridd.
Her er det lov til å være uenig.
Personlig ble jeg imponert over Jonna som høyreback og ser dette som ett positivt trekk fra Drillo.
mener at FFK med det mannskap de stilte i går trolig har landets beste bakre 5`er.
Ser også det positive i at Drillo lar Ramberg få spille i 4-4-2, tiltross for at han tidligere uttalte at han ikke var god nok i et 4-4-2.

Som du sikkert har forstått er jeg IKKE tilhenger av Drillos 4-5-1 stil.
Mener mao fortsatt at arbeidsvilkåra som spiss tidligere i år var elendige.

Nå som FFk har fått 2 breddeholdere og Simen B forsetter å vokse, kan også spissen få levelige arbeidsvilkår.

At du ikke liker at jeg har vært og fortsatt er kritisk til Drillo, lever jeg godt med. Da jeg mener at han som alle oss andre heller ikke er feilfri, og det skal for meg mer enn en svale til for å skape en sommer.

Håper at FFk fortsetter i denne stilen med god offensiv fotball.
Dersom det skjer med Drillo ved roret, skal jeg være den første til å bakke opp om Drillo, da jeg beundrer mennesker som kan utvikle seg. Noe jeg mener at Egil Olsen da har gjort som klubbtrener.

PS i går var det morsomt å se FFK spille som de fotball aristokrater de er.

PS. Vi må også være så nøkterne å se at RBK igår spilte som et bunnlag.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 17:22
Opprinnelig postet av dracula
Hei Snæbbus:
En liten opplysning, dersom ikke har fått det med deg.
Jeg mener at FFk i år på v¨rsesongen hadde mannskap til en 6pl, og mener videre seriøs at FFK i dag har mannskap til en 4pl.
Dette med en brukbar/god trener.
Så langt har enten jeg overvurdert eller Drillo ikke helt inbfridd.
Her er det lov til å være uenig.
Personlig ble jeg imponert over Jonna som høyreback og ser dette som ett positivt trekk fra Drillo.
mener at FFK med det mannskap de stilte i går trolig har landets beste bakre 5`er.
Ser også det positive i at Drillo lar Ramberg få spille i 4-4-2, tiltross for at han tidligere uttalte at han ikke var god nok i et 4-4-2.

Som du sikkert har forstått er jeg IKKE tilhenger av Drillos 4-5-1 stil.
Mener mao fortsatt at arbeidsvilkåra som spiss tidligere i år var elendige.

Nå som FFk har fått 2 breddeholdere og Simen B forsetter å vokse, kan også spissen få levelige arbeidsvilkår.

At du ikke liker at jeg har vært og fortsatt er kritisk til Drillo, lever jeg godt med. Da jeg mener at han som alle oss andre heller ikke er feilfri, og det skal for meg mer enn en svale til for å skape en sommer.

Håper at FFk fortsetter i denne stilen med god offensiv fotball.
Dersom det skjer med Drillo ved roret, skal jeg være den første til å bakke opp om Drillo, da jeg beundrer mennesker som kan utvikle seg. Noe jeg mener at Egil Olsen da har gjort som klubbtrener.

PS i går var det morsomt å se FFK spille som de fotball aristokrater de er.

PS. Vi må også være så nøkterne å se at RBK igår spilte som et bunnlag.

Du gir deg ikke, dracula! Synes like godt du kunne tatt tilbake antidrillo, som var det gamle nicket ditt.

Hele ditt stykke er jo gjennomsyret med indirekte kritikk av Drillo som trener.

Du sier at med en god/brukbar trener, så burde vi ligget blandt de 6 beste etter vårsesongen. Det vil si da er ikke Drillo god/brukbar siden han ikke klarte det.

Du sier at du ikke er tilhenger av Drillos 4-5-1 stil. Drillos stil er da ikke låst fast i noen 4-5-1 stil. Hvis du følger med, så har Drillo hele tiden sagt at med West på banen så skal vi alltid spille 4-4-2. Grunnen til at vi i en del kamper i våres spillte 4-5-1, var at vi på det tidspunktet ikke hadde mannskap tilgjengelig til noe annet. Tross alt så er det viktigste at man stiller med det laget som man til en hver tid har størst sjanser til å ta poeng med.

Du sier du håper at vi fortsetter i denne stilen med god offensiv fotball.

Det vi så i går spesiellt i 1. omgang er ikke noen ny Drillo stil, men det som har vært typisk Drillo fotball hele tiden, FFK har bare ikke vært gode nok til å gjennomføre det på denne måten før i går.
Drillofotball behøver ikke bestå av langpassninger i det hele tatt, dersom man klarer å angripe et motstanderlag som er i ubalanse.
Det er kun mot et etablert forvar Drillo ønsker å se langpassningen og slik spiller faktisk alle de andre Norske lagene også.

Jeg tror ikke Rosenborg spillte som noe bunnlag i går. Det var FFK som var gode, kjempet til seg ballen over hele banen og hadde antagelig kjørt over motstanderlaget, uansett hvilket Norsk lag det hadde vært.

FFK på toppen i 2005

antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 aug 05, 19:23
Glimt vs.Odd 5-1.
FFK vs.RBK 5-1.
Lover bra ikke sant??
Hvis hoff(vakke han som måtte stå over a??) å tchoyi(vanskelig navn:p)
må stå over,skal dette gå bra!
Et ugunstig tidspunkt å møte Odd på,
de må ha poeng snart,+ at FFK er nok litt oppe i skyene etter lekestuen på Stadion på onsdan!
Men vi satser på seier;):ffk:

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite

€scobar

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 aug 05

Lagt til: 04 aug 05, 19:24
Endret: 04 aug 05, 19:24
Opprinnelig postet av bateman

dessverre er FFK forskjellige lag iår(hjemme vs borte).tror det blir en ny knalltøff bortekamp.INGEN lette kamper iår(bortsett fra når rbk gjester stadion da:D)

frykter suffo og occean på topp,samt har de fått inn svinet larsen,nei jeg mener svindal larsen:p

Er ikke han skada da?

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 20:08
Opprinnelig postet av €scobar
Opprinnelig postet av bateman

Er ikke han skada da?

mener jeg så ham i målet til odd på tv2 sporten i kampen mot glimt.men da var jeg dog "noe" up in the sky...hvis ikke venter vel almenning jarstein.god keeper det óg.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 05 aug 05, 08:34
det var jarstein som sto mot glimt og etter hva jeg så i farten, så virkan ikke helt patent i en del situasjoner

med ffk til champions league!

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 05 aug 05, 09:13
Man kan si mye om at "alle slår alle" i tippeligaen, men det er jo helt klart at innstillinga på bortebane innimellom er helt riv ruskande gæern.

Mentalt skal våre guttær gå på banen med ambisjon om å feie over motstandern akkurat som de gjorde med RBK.

Hvis FFK går ut mot Odd med *klare* ambisjoner om å vinne kampen med godt spill, hardt arbeid og tålmodighet så skal Odd få svi noe inni helvete.

MEN, hvis FFK går på banen for å kjipe inn tre poeng, derimot, da kan allting skje.

Jeg synes det skal bli FFKs varemerke aldri å gå på banen med defensive planer. Man kan si mye om hvilke resultater det vil skape, men det vil uansett være noe som det oser respekt av, nemlig at man er helt klar på at *alle* fotballkamper skal vinnes. Denne innstillinga ville også være en svært kjærkommen innstilling i den "traurige" norske tippeliga!

Nei, guttær, gløm eventuelle defensive formaninger fra Drillo, gå på banen, jobb som løver, vinn dueller over hele banen og mal istykker Odd minutt for minutt! Da kommer seieren, og på en måte som gjør at den smaker ekstra godt!

Jeg tror motstanderene vil endre taktikk overfor FFK hvis vi nå kan få si en 5-6 kamper med storseire. Muahahahahaha!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 05 aug 05, 12:20
Opprinnelig postet av Asgeir
Man kan si mye om at "alle slår alle" i tippeligaen, men det er jo helt klart at innstillinga på bortebane innimellom er helt riv ruskande gæern.

Mentalt skal våre guttær gå på banen med ambisjon om å feie over motstandern akkurat som de gjorde med RBK.

Hvis FFK går ut mot Odd med *klare* ambisjoner om å vinne kampen med godt spill, hardt arbeid og tålmodighet så skal Odd få svi noe inni helvete.

MEN, hvis FFK går på banen for å kjipe inn tre poeng, derimot, da kan allting skje.

Jeg synes det skal bli FFKs varemerke aldri å gå på banen med defensive planer. Man kan si mye om hvilke resultater det vil skape, men det vil uansett være noe som det oser respekt av, nemlig at man er helt klar på at *alle* fotballkamper skal vinnes. Denne innstillinga ville også være en svært kjærkommen innstilling i den "traurige" norske tippeliga!

Nei, guttær, gløm eventuelle defensive formaninger fra Drillo, gå på banen, jobb som løver, vinn dueller over hele banen og mal istykker Odd minutt for minutt! Da kommer seieren, og på en måte som gjør at den smaker ekstra godt!

Jeg tror motstanderene vil endre taktikk overfor FFK hvis vi nå kan få si en 5-6 kamper med storseire. Muahahahahaha!

Jeg tror faktisk Drillo langt på vei er enig med deg, Asgeir.

Men Drillo er jo ikke dum. Vi må ha mannskap til å gjøre det du sier, og det har vi nå, men det hadde vi ikke i våres.

Jeg tror ikke man kan beskylde Drillo for å være feig, egentlig er han en gambler, selv om han bygger mye av sin teori på sannsynlighets beregning.

FFK på toppen i 2005

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 05 aug 05, 14:33
At Ocean må stå over for hvert gule kan gjøre at han bli ekstra forsiktig.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914