Husk meg
Brukernavn
Passord

5-1!!! Sinnsykt bra!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 aug 05, 23:40
Opprinnelig postet av Holters
Beste kampen siden 7-1-seieren over Kvik Halden.

Fanatastisk!


Helt enig, men motstanden var jo litt bedre da!

Myhre = 7
Jonna = 7
Bora = 7
Raio = 7
Bertelsen = 6
Brenne = 8 BB
Enerly = 8
Ramberg = 6
Kvisvik = 7
Hoås = 6
West = 6

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 03 aug 05, 23:50
bra dag. eneste kjipe er at todi jævelen scora for start..

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 03 aug 05, 23:54
Bra at det ble 1-1 i Kristiansand. Da er det jevnere fremover på tabellen også. Hvis vi fortsetter med 3-poengere og lagene foran spiller uavgjort, er det bra :D

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 03 aug 05, 23:58
enda bedre om de taper :)

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 aug 05, 00:01
Jeg mente når begge lagene ligger foran oss på tabellen, slik som Start - Lyn i dag. Men ellers er jeg enig med deg ;)

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 aug 05, 00:08
Endret: 04 aug 05, 00:09
Brenne er kåret til banens beste hos de fleste nettavisene. Han var stor i dag. Bjørnebye var på stadion og så forhåpentligvis det samme. Ble også overasket over West sin dominans i luftrommet. Han vant jo den ene hodeduellen etter den andre mot bl.a Riseth. Flott og se at både Kvisvik og Enerly har funnet formen igjen og briljerte på kantene. RBK startet med Kvarme ene og alene pga å ta ut Kvisvik. Det fungerte ikke så bra. ;)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 04 aug 05, 02:05
Fikk flashback til Oslo Øst-kampen før avspark, med utsolgt Stadion og regnvær. Og følelsen etter kampen var også ganske lik :)

1. omgang var enormt bra, og ALLE spiller veldig bra. Vil likevel trekke spesielt frem Simen Brenne som var helt utrolig i perioder. Jeg skjønner ingenting om ikke Bjørnebye satt en strek eller to under navnet til Brenne i dag.

Helt naturlig at vi ikke klarer å holde trykket oppe etter pause, samtidig som det var helt naturlig at RBK kom til å bli bedre. Likevel klarer vi å stå greit i mot, selv om vi fort kunne sluppet inn et mål eller to til.

Jeg synes også omleggingen til 4-5-1 hvor Drillo tar ut Hoås for Røn, kom altfor tidlig. Byttet kom faktisk i en periode hvor vi var i ferd med å ta over styringen igjen etter at RBK åpnet best, og når Hoås forsvant ut så mistet vi et oppspillspunkt, falt lenger tilbake på banen og ble omtrent overspilt i en periode på 10-15 minutter. Før vi kontret inn et par mål, de gav opp, og alt bare var festlig morsomt igjen!

Det var jo også morsomt med 5 forskjellige målscorere! Selv om Simen Brenne også hadde fortjent et mål i dag. Espen Johnsen hadde jo et par utrolige redninger på noen av sjansene til Brenne.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 04 aug 05, 08:44
gratulerer guttæne!!!

alt var genialt

men dette er min topp 8 liste fra i går

1. simen brenne spilte seg inn i en landslagsdiskusjon
2. den instrumentallåta som thomas spiller før kamp var tilbake etter fravær forrige match
3. ffk stilte for første gang med en komplett forsvarsfirer på bra tippeliganivå
4. dagfinn enerly var tilbake i form
5. kvisvik fortsetter å imponere meg med sin deffensive jobbing. det er noe som har overraska positivt
6. gleden raio utstråler etter scoring
7. toth putter i sin første match med et anstendig antall minutter
8. mannen som fikser resultatet i klokkesvingen gikk opp i pausa og tok bort tallene under tretallet til ffk. han var redd spikern ikke var lang nok til å få plass til alle tallskivene han måtte sette på i andre omgang

---------------------------

med ffk til champions league!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 aug 05, 08:59
Endret: 04 aug 05, 09:00
Mine høydepunkter:
*Stappfull stadion og storseier!
Tror det var mange flere som hadde kommet på kampen om det hadde vært plass til fler.
*Ingen gule kort :)
*Ingen skader :)
*Til og med sola dukket opp etterhvert!
*Kvisvik med et mål i hver sin obligatoriske kamp for :ffk:
*Toth med et mål i første kamp hvor han fikk spille litt!

Jeg er fortsatt i lykkerus :D

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 04 aug 05, 09:02
Endret: 04 aug 05, 09:02
Og forresten Hoås! Unner den gutten scoring nå etter all hetsen han får. Gi ham tid og applaus fremfor buing, så får han selvtillit og blir god, og kanskje også begynner å jobbe mer på luftduellene om han blir tent!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 04 aug 05, 09:13
Helt utrolig seier!! Jeg har gått glipp av to kamper i år grunnet jobb, gjett hvilke!! Jo RBK og Tromsø!! Kanskje jeg bare skal holde meg borte heretter. :p

Nettopp sett kampen på TV da, og det var helt rått! Fult fortjent seier, vi var rett og slett det klart beste laget i 1 omg, i 2 omg. kontrolerer vi til en viss grad, selvom vi trekker oss litt for mye tilbake. Stor kamp av Bjørkøy igjen, ellers så var Brenne, Ramberg, Hoås og Enerly spesielt gode! Hele laget var strålende!!

Har nettopp sett kampen i reprise på canal plus jeg se, så er lissom i hundre nå!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 04 aug 05, 10:14
I dag er paradis på jord i Fredrikstad (selvfølgelig hele året, men ekstra i dag). FFK vant 5-1 over RBK, sola skinner, byen er full av liv. Vi kan ikke ha det bedre. :D

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 aug 05, 10:20
tårene kommer ennå... 5-1 bare utrolig... laget vi slår har 13 seriegull og se tilbake på.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 aug 05, 10:49
Det var en meget god kamp.
Lenge siden jeg har opplevd maken til kamp.
FFk var meget gode, men slik RBK spilte i går var RBK ett desidert bunnlag.
Derfor oppi all gleden med FFK kan jeg ikke fri meg å faktisk å spørre meg sjøl, hva i svarte har skjedd med RBK spillerne?

Skal gjerne revidere mange av mine oppfatning av Hr. Olsen , dersom dette spillet fortsetter.

Slik hele forsvaret spilte i går, har trolig FFk norges beste bakre 5`er, samt 2 breddeholdere som få andre lag kan matche.
Brenne spilte i går sin beste kamp, fortsetter kan slik, banker han trolig på landslagsdøra neste år.
Ramberg imponerer med vilje og evne til å jobbe med seg sjøl for å bevise at han holder TL nivå, og det gjør han.
West/ Hoås har forsatt endel å gå på.
Forstår ikke F-B som kan gi Hoås 7 han fortjente ikke mer enn 5 iallefall, etter min og mine utenlandske gjester sin mening. Hadde ikke sagt noe negativ om FFK /Hoås på forhånd.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 04 aug 05, 15:44
Halåi!! Hoås var jo konge. Synes detter var hans beste kamp i ffk-drakta jeg. Derimot har han vel fått ufortjent høy score noen ganger før!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 aug 05, 16:21

Vi trenger ikke lete etter ny høyere beck ihvertfall! Bjørkøy var suveren!!! Makan til spiller skal vi lete lenge etter tror jeg!

 

FFK gjorde den beste kampen i klubbens nyere tids historie! har ikke skrevet inn noe før nå av den enkle grunn at jeg rett å slett måtte la dette synke inn! HELT RÅTT FFK! brattseth og resten av rbk "lystige gjeng" kan ta seg en bolle! Fra og med nå er det FFK som skal regjere Fotball Norge! (ihvertfall om ikke så lenge)

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340