5-1!!! Sinnsykt bra!
:p
Finner ikke engang ord....
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Gratulerer Drillo, Eggen, Ahlsen, alle spillere og alle supportere! Dette var stort!
:ffk:
KJEMPEMORRO:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
SIIIIIIINSYYYYYKT
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
5-1 til Glimt også! ;)
Glimt i mitt hjerte!
kliner til med en skikkelig subjektiv børs!!først og fremst en LAGseier!alle jobber sammen,kombinerer løp og pasninger genialt og blør for drakta i 90minutter!!!
myhre 5 lite å gjøre,men utstråler autoritet.styrer 4ern glimrende.noen gode redninger.
bjørkøy 6 en virkelig positiv overraskelse!ER han virkelig ikke hback?
bora 7 ekstremt solid.ingen feil.
piiroja 7 jobber og sliter.fantastiske tacklinger og scoring,men selger seg også farlig et par ganger.
bertelsen 6 fortsetter å imponere.kombinerer delvis bra med kvisvik.bra fart!
enerly 8 ENDELIG!!er så glad på dagfinns vegne!kanskje det nå løsner for ham.gutten har knapt løpt mer enn det han gjorde idag...
brenne 7 glimrende kamp.kondisproblem i FFK?da er brenne ett hederlig unntak!jobber KNALLBRA!
ramberg 6 også veldig solid,klokt fotballhode,bruker lite krefter på å komme i riktig posisjon.hans nest beste kamp i år,tromsø var hakket bedre.
kvisvik 6 gjør også en kjempejobb på midten,glitrende avleveringer,noe fikst,farlig offensiv,scorer på straffe samt skudd i stanga.og jobber ENORMT bra.
west 5 beveger seg bedre enn på lenge.mangler litt på kondisen ennå, men se å gi mannen en ny kontrakt!!
hoås 6 beste kampen i FFK drakta.fine mottak og pasninger videre.lur scoring.jobber mer enn før.
savner "svensk magi" allerede
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Men herregud!! Fortsetter gutta å spille på denne måten,så lover dette bra for høsten :ffk:
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Opprinnelig postet av bateman
mitt største øyeblikk på fredrikstad stadion!!!og 1omgang må ha vært den beste på flere tiår!!!
Har ingen tiår å sammenligne med, men har 5 år på stadion -- og jeg er enig med deg! Har aldri før sett FFK spille på den måten. Det var virkelig sinnsykt bra. Særlig 1. omgang, selvfølgelig, men en bit ut i 2. omgang kom de tilbake i "1. omgangsformen" igjen.
Hvis det er dette Drillo mener når han sier at fotball ikke skal være underholdende, så vil jeg aldri mer bli underholdt på stadion! :)
Jeg vil ha det som i dag. Hver gang. Guuuud, så bra de spilte!!!!
RBK har stridd i motgang i hele år, men det spørs om ikke denne ydmykelsen sved litt ekstra. Forsvarsspillet var direkte flaut å bivåne, og Espen Johnsen viste ved et par av målene hvor mye han mangler i fotballforståelse. Uten ball opptrådte laget som et dårlig juniorlag.
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Fanatastisk!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Vi knuser RBK etter alle kunstens regler!
Lenge siden sist jeg gikk så fornøyd fra Stadion.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Myhre: 5, Solid, styrer fireren meget godt. Flere gode redninger, men kunne faktisk tatt målet med et skikkelig tigersprang.
Bjørkøy: 7, Et meget godt kjøp! Nøytraliserer høyrekanten til Rosenborg, og vinner stort sett det som er av dueller. Ro med ballen i bena og gode valg.
Bora: 7, Spiller en ny meget god kamp. Styrer fireren godt og setter igang angrep med gode pasninger fremover.
Piiroja: 7, Håper snart vi får se Jan Koller på stadion. Ingen slår jo denne mannen i duellene! Noen plaseringsfeil trekker litt ned.
Bertelsen: 6, God kontroll på Solli, litt mer problemer med Ødegård, men klarer også det bra. Fint sammarbeid både offensivt og defensivt med Kvisvik.
Enerly: 8, Beste kampen av Enerly i FFK, sålenge han orket. Ble veldig sliten og forsvant ut av kampen utover i andre omgang, men i første var han bare genial!
Ramberg: 6, God kamp, men har enda litt mer å gå på for å komme på sitt toppnivå. Litt slurvete til tider, men jobber godt og nøytraliserer mye av Løpskraften i RBK. Pluss for alltid å være spillbar.
Brenne: 8, Fortsetter han sånn, så snakker vi landslagsspill! En ny leo er født, denne gangen med teknikk! Løper i stykker en spiller som Roar strand. Rått!
Kvisvik: 7, Meget god kamp også av Kvisvik. Smarte valg med ballen, ro, god teknikk og god innsats. Litt mindre spektakulær enn Enerly.
Hoås: 8, Nok en god kamp av Hoås på topp. Binder opp forsvarspillere, gode pasninger og meget god med ballen i bena feilvendt. Begynner å skjønne hva drillo snakket om da han sa Hoås på sitt beste er bedre enn Ringberg.
West: 6, God kamp av West, men ikke helt i toppform enda. Viser kvaliteter jeg nesten hadde glemt i alt snakket om farta. Knuste Riseth i lufta et par ganger bl.a.!
Røn: 4, Kommer ikke helt inn i kampen. Prøver og vil mye, men har ikke den roen de andre midtbanespillerne til FFK har. Men godkjent også av Røn.
Toth: Får ikke noe karakter av meg, men får en liten oppmerksomhet grunnet mål i hjemmedebyen! Lover godt detta her!
Engasjert hovedtribunist!
Engasjert hovedtribunist!
Kjipt med den baklengsen, Myhre var irritert, med rette, for vi SKAL ikke tape hodedueller på 3 meter... Men ellers var Myhre solid.
Jeg utfordrer derfor Bateman, her er min subjektive børs:)
Myhre: 7, ikke en feil som jeg kunne se, men hadde jo en relativt rolig kveld
Jonna: 7, nærmest prikkfri kamp
Raio: 6, selger seg i noen dueller, men får pluss for goallen i kveld
Bora: 7, stor i hele kampen
Berthie: 6, spilte godt sammen med Kvisvik, men kan bli enda flinkere til å gå på overlap
Enerly: 7: la ned en enorm innsats i kveld, flott mål
Hansi: 6, kommer litt i skyggen av Brenne, savner litt mer "punch" i duellene, men en meget god kamp uansett
Brenne: 7, lyst til å gi ham en 8`er, men gjør noen taktiske bommerter når han skal drible av spillere i pressa situasjoner, trekker ned, men alikevel BB
Kvisvik: 6, lyst til å gi en 7`er, men da må du sette sånne sjangser :)
West: 6, lenge siden jeg har sett ham jobbe så mye, men han mangler nok noe selvtillit, for jeg har sett West score på noen av de mulighetene han i dag valgte å gi til andre
Hoås: 6, jobbet bra, årsbeste av gutten, men kan bli flinkere til å ta tak defensivt, særlig når det er West som skal gå på løpa, men grattis med scoringa, den var fortjent i kveld
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
moro med 5 forskjellige målscorere også;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914