Drillo: Sansynligvis forsetter jeg
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Og han vil trene de et år til...huff..
verste som kunne skje
Håper ikke på flere slike skuffelser.
tenk........
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Engasjert hovedtribunist!
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Er det så mange grinete drittunger her inne? FFK har aldri hatt en bedre trener enn Drillo, og idag fikk vi se hva han får til med skadefritt mannskap. Håper han fortsetter til han kler på seg tredressen.
vil rette deg litt, FFK har aldri hatt så bra trener-trio som nå... Drillo er ikke alene, ei heller KTE eller PEA, sammen er de dynamitt, noe KTE uttalte når de hentet Drillo i fjor...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
På vei mot noe bedre!
ja til både kte og drillo neste år:)
Opprinnelig postet av Husgutt
hva faen er det med dere drillohatere? når vi gjør det dårlig er alt drillo sin skyld. når vi gjør det bra kommer dere med den at vi har 3 trenere osv osv...
ja til både kte og drillo neste år:)
Enig i den rekkefølgen, vel og merke!
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Du kan stille med hvilket papirsystem du vil, uten spillere til å fylle det hjelper det ikke en dritt. Ta de tre siste kampene på Stadion, mot Start, Lyn og RBK: Er det en eneste mørkemann her inne som tør å påstå at de var preget av kynisk antifotball, blottet for kreativitet, teknikk og underholdning?
Fortsetter Drillo er det heeeelt topp for klubben. Da bør også klubbens SUPPORTERE være fornøyde!!!
Egil "Drillo" Olsen fortsetter som trener for Fredrikstad i ett år til.
Publisert 03.08.2005 18:30. Oppdatert 03.08.2005 18:33.
Til Radio Fredrikstad sier Drillo i ettermiddag at det er "overveiende sannsynlig" at han fortsetter som trener neste år.
Tidligere har han sagt at han ikke har bestemt seg.
"Drillo" tok over som Fredrikstad-trener etter Knut Torbjørn Eggen i vinter. (NRK)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Har likevel håpet at Drillo denne gangen i FFK kan bevise for meg at han også kan fungere som klubbtrener.
Pga ferie o.lign fikk jeg ikke sett kampene mot Start & Lyn, var på stadion i går.
Utfra gårsdagens kamp er jeg mer enn villig til å gi Drillo den honør han fortjener for denne kampen.
Fortsetter han å la laget tenke offensivt og la de ivareta de beste
:ffk: tradisjoner, innrømmer jeg også mer jeg gjerne at jeg har tatt feil av han som klubbtrener.
Dette tiltross for at jeg fortsatt vil mene at menneskebehandling det vet han ikke hva er.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
På vei mot noe bedre!
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Det er ikke å behandle mennesker han jobber med, han skal til enhver tid stille det han mener er det beste laget. Spillerne er (skal være) profesjonelle og det skal ikke være nødvendig å behandle dem som unger. Det er mitt syn.
Er også helt enig i dette.
Jeg synes Drillo har demonstrert helt klart i sommer at hans disposisjoner blir gjort utelukkende av hensyn til klubben og lagets beste. Det lover godt for fremtiden. Skal laget bli bedre så nytter det ikke å ta hensyn til spillere som sutrer.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av risholt
f*** assa.... håper for guds skyld han ombestemmer seg.. hadde vært mye bedre å fått eggen noen år til, det er jo han som styrer det meste nå også, drillo bare sitter der på sidelinja og glor...
Jeg er absolutt uenig, men det er ingen som kan nekte dere å ha disse meningene.
Jeg lurer jo såklart på hvordan dere vet at Drillo er så dårlig som trener? Et blikk bort på spillerboksen sier lite så lenge man ikke hører hva som foregår der.
Opprinnelig postet av Jon
Opprinnelig postet av risholt
f*** assa.... håper for guds skyld han ombestemmer seg.. hadde vært mye bedre å fått eggen noen år til, det er jo han som styrer det meste nå også, drillo bare sitter der på sidelinja og glor...
Jeg er absolutt uenig, men det er ingen som kan nekte dere å ha disse meningene.
Jeg lurer jo såklart på hvordan dere vet at Drillo er så dårlig som trener? Et blikk bort på spillerboksen sier lite så lenge man ikke hører hva som foregår der.
Amen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914