Fotball + alkohol, ett must??
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Har forresten FFK muligheten til å nekte tydelig berusede mennesker adgang til tribunene? Det er jo noe de burde vurdere sterkt hvis det er mulig. (Håper også på røykere i denne sammenhengen, men det er jo ren ønsketenking...)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ikke så mange, kanskje, men du verden, så slitsomt og ubehagelig det kan være med folk som ikke klarer å oppføre seg.
Men det var digg å kunne ta seg en pils under kampen, altså! Tror det gjorde Kuryanis spark i skrittet på en stakkar enda litt morsommere. :D
Hadde vært deilig å slippe røyken også, planken. Enig i det, ass...
Opprinnelig postet av Planken
Har forresten FFK muligheten til å nekte tydelig berusede mennesker adgang til tribunene?
Svaret enkelt og greit; Ja!
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Siste delen av setningen en fleip rettet mot de som ikke tåler å se noen røyker i friluft.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Opprinnelig postet av dracula
Tidelige berusende mennesker, samt folk som "stinker" parfyme bør nektes adgang.:rolleyes::rolleyes:
Siste delen av setningen en fleip rettet mot de som ikke tåler å se noen røyker i friluft.
Enig med deg angående anti-røykere. Jeg røyker ikke selv, men blir da ikke plaget av at noen tar seg en sigg UTE!?
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!
På vei mot noe bedre!
Plager meg ikke at folk drikker, men det er faktisk barn tilstede på kamper, og de synes jeg at bør skjermes fra tribunefyll...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Dinamo Zagreb
I fjor var det jo noen som drakk seg til mot før kampene, men det hadde jo sin naturlige forklaring :p
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Opprinnelig postet av Superkjegle
I fjor var det jo noen som drakk seg til mot før kampene, men det hadde jo sin naturlige forklaring :p
er det vebjørn hagen du mener?
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Superkjegle
Er dette ett stort problem? Har til dags dato aldri sett en person overstadig berusa på stadion, men jeg pleier å stå i klokkesvingen da. Fylikkene sitter vel på hovedtribuna kanskje.
Vet ikke om det er no problem, men la meg si det sånn, i fjor var det enkelte PH-medlemmer som bæres inn på stadion... hvorvidt det er et problem, tja si det... jeg ser i alle fall ikke poenget i å være så kanakkas at man må bli fortalt hvor bra kampen var :)
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
:D
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914