Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball + alkohol, ett must??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05

Lagt til: 03 aug 05, 14:32
Mulig jeg tråkker noen på tærne her... Men hvorfor må man drikke alkohol for å se på fotball? Jeg personlig mener at det er noe tull. Det er ikke akkurat så veldig "jålete" å stå på stadion drita fulle, med små barn rundt seg som faktisk ser opp til de voksne. Hvilke signaler gir vi de små?

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Står vi èn for alle, og alle for èn!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 aug 05, 14:38
Greit å drikke øl og kombinere det med fotball, men ikke greit å bli overstadig beruset på fotballkamp.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK-pus

Juniorspiller

Lagt til: 03 aug 05, 14:40
Vi ser jo ganske mange overstadige beruset i løpet av en kamp... Jeg kan forstå at folk er på brygga og koser seg med en pils eller to, voksne gutter blir vel ikke fulle av det...?

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 03 aug 05, 14:41
Er dessverre noen få som ikke klarer å kontrollere inntaket sitt i det hele tatt, og ødelegger en del av inntrykket. Syns faktisk ikke det er så fryktelig mange drita fulle folk å se på kamp...

Har forresten FFK muligheten til å nekte tydelig berusede mennesker adgang til tribunene? Det er jo noe de burde vurdere sterkt hvis det er mulig. (Håper også på røykere i denne sammenhengen, men det er jo ren ønsketenking...)

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

FFK-pus

Juniorspiller

Lagt til: 03 aug 05, 14:45
Endret: 03 aug 05, 14:45
Jeg tror faktisk de har lov til å nekte overberuset publikum om adgang til tribunene. Det skal jeg få sjekket opp. Og jeg er enig med deg Planken, røykere burde ta hensyn til oss ikke-røykere. Man får vente til pausen og så trekke seg litt bort. I plankehaugen er det svært trangt og lite sjarmerende med røyk. På tribunene siver den røyken overalt...

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til: 03 aug 05, 14:51
Endret: 03 aug 05, 14:51
På kamp jeg var på i tyskland i går tror jeg 25000 av 40000 hadde blitt vist bort fra norske tribuner. :)
Ikke så mange, kanskje, men du verden, så slitsomt og ubehagelig det kan være med folk som ikke klarer å oppføre seg.

Men det var digg å kunne ta seg en pils under kampen, altså! Tror det gjorde Kuryanis spark i skrittet på en stakkar enda litt morsommere. :D

Hadde vært deilig å slippe røyken også, planken. Enig i det, ass...

FFK-pus

Juniorspiller

Lagt til: 03 aug 05, 14:54
Det er forskjell på en kosepils og det å drikke seg helt ned. Tror ikke folk skjønner hvor ubehagelige og lite sjarmerende man blir jeg. Jeg tenker aller mest på de små som opplever dette og som kanskje ikke forstår hvorfor voksne oppfører seg som de gjør...

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 03 aug 05, 15:17
Opprinnelig postet av Planken
Har forresten FFK muligheten til å nekte tydelig berusede mennesker adgang til tribunene?

Svaret enkelt og greit; Ja!

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

FFK-pus

Juniorspiller

Lagt til: 03 aug 05, 15:21
Hvorfor benytter da ikke vaktene seg av det?

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 03 aug 05, 16:08
Tidelige berusende mennesker, samt folk som "stinker" parfyme bør nektes adgang.:rolleyes::rolleyes:
Siste delen av setningen en fleip rettet mot de som ikke tåler å se noen røyker i friluft.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 03 aug 05, 17:09
Opprinnelig postet av dracula
Tidelige berusende mennesker, samt folk som "stinker" parfyme bør nektes adgang.:rolleyes::rolleyes:
Siste delen av setningen en fleip rettet mot de som ikke tåler å se noen røyker i friluft.

Enig med deg angående anti-røykere. Jeg røyker ikke selv, men blir da ikke plaget av at noen tar seg en sigg UTE!?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 03 aug 05, 17:41
Kan ikke se at det er noe stort problem her i landet vel. Der er ikke så mange som er "over" berusede vel. Og i tilleg så er Fanta bedre en noe annet. ja selvfølgelig etter par koseøl da.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 03 aug 05, 22:21
For min egen del hva angår fotballkamper, kan jeg bare si: Ja til pils, nei til fyll.

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 aug 05, 23:07
Personlig blander jeg aldri idrett og alkohol, så fremt jeg ikke sitter hjemme i sofaen eller sammen med kompiser og unga har lagt seg...

Plager meg ikke at folk drikker, men det er faktisk barn tilstede på kamper, og de synes jeg at bør skjermes fra tribunefyll...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 00:26
I dag så jeg ikke en eneste "fyllik" på stadion så ......Ja bortsett fra RBK spillere som så ut som om alle var fyllesyke... ha ha ha

Dinamo Zagreb

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 04 aug 05, 08:45
Er dette ett stort problem? Har til dags dato aldri sett en person overstadig berusa på stadion, men jeg pleier å stå i klokkesvingen da. Fylikkene sitter vel på hovedtribuna kanskje.
I fjor var det jo noen som drakk seg til mot før kampene, men det hadde jo sin naturlige forklaring :p

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 04 aug 05, 08:47
Opprinnelig postet av Superkjegle
I fjor var det jo noen som drakk seg til mot før kampene, men det hadde jo sin naturlige forklaring :p

er det vebjørn hagen du mener?

med ffk til champions league!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 08:56
Opprinnelig postet av Superkjegle
Er dette ett stort problem? Har til dags dato aldri sett en person overstadig berusa på stadion, men jeg pleier å stå i klokkesvingen da. Fylikkene sitter vel på hovedtribuna kanskje.

Vet ikke om det er no problem, men la meg si det sånn, i fjor var det enkelte PH-medlemmer som bæres inn på stadion... hvorvidt det er et problem, tja si det... jeg ser i alle fall ikke poenget i å være så kanakkas at man må bli fortalt hvor bra kampen var :)

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 11:39
Forresten... Åssen var kampen i går ????
:D

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 05, 11:59
hehe, minnet om en annen kamp jeg så tidligere i uka :)

Kampen i går var helt konge, men savnet som sagt hjelp i klokkesvingen, var litt tungrodd der borte...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914