FFK - RBK
Jeg tror FFK reiser seg nå og tar 3 viktige poeng. Jeg tror FFK starter med følgende 11 i en 4-4-2 formasjon.
Myhre
Czwartek-Piroja-Bora-Bertelsen
Enerly - Brenne - Bjørkrøy - Kvisvik
Toth - Hoås
Altså blir west benket.
---------------------------
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Ellers ser ikke startoppstillinga di så dum ut. Er dog ikke sikker på om Tóth kommer til å starte, selvom det hadde vært spennende.
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Er det ikke deilig å ha fasiten?
Stolt Oslo Aristokrat
ellers så var den rbk kampen mot glimt en ny skandale kamp av RBK. hadde ennå glimt klart å skåra burde dem kansje ha vunnet 4-2... Jeg håper RBK spiller slik mot oss for da har jeg faktisk stooor tro på en gigant seier. Vi bør vinne.. dette er vel ikke bare 3 poengs kamp..mer en 6 poenger. begge lag har forsatt heng på royal spill.. slår vi RBK og noen av dem rett forand oss roter er det ennå jevnt
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Men jeg er enig med Keiko, når vi kan ha 2 oppspillsspisser sammen, hvorfor kan vi ikke prøve to "bakromsspisser"?
FFK til Royal League
Opprinnelig postet av Bora
Drillo gjorde jo imot sin egen filosofi i går da. En stund var det jo to "oppspills spisser" på topp - nemlig Hoås og Wiig.
Men jeg er enig med Keiko, når vi kan ha 2 oppspillsspisser sammen, hvorfor kan vi ikke prøve to "bakromsspisser"?
Med den lave presshøyden som Drillo liker kan vi veldig godt ha 2 bakromspisser. Håper Drillo er tøff nok i trynet til å gå ut med høyt press mot rbk. Da er også Hoås i sitt ess.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Har en ekkel følelse av det. Men ønsker dere lykke til!
Hadde vært morsomt med 3 poeng her! :)
Glimt i mitt hjerte!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
"åh, det er deg igjen"
Otto Kristiansen under analysen av Villanden, om jeg ikke husker feil
Denne var litt vanskelig å forstå? Snakker du om lederen i norsk lektorlag som arbeider som lærer på tidligere Chr.lund VGS? Og hvem er det han snakker til - boka?
;)
Kommentaren var nok til meg etter at jeg stilte ett av mine mer eller mindre ugjennomtenkte spm :)
Tror ikke han var spes. happy for mitt noe fraværende engasjement :(
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
så han jobber i oslo ja, han var vel for stor for fredrikstad
Bjørkrøy som h. back synes jeg høres spennende ut. Synes forøvrig at Hoås burde vært benket. Litt overraskende at ikke Toth får spille fra start nå heller.
Referande :Bjørkerøy som back
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Synes ikke det gir særlig bra signaler overfor Bjørkøy. Men jeg får velge å se det positive i det. Skal bli morsomt å se Ramberg fra start, selv om jeg synes han har virket litt rusten når han har kommet inn de to siste kampene.
Spissparet er som forventet.
Myhre-Blixt,Piiroja,Zivkovic,Berthelsen-
Enerly,Bjørkøy,Brenne,Super-ray-
Toth,West!!
Så værsgo å start me dette laget Egil!!!
"Som people belive football is a matter of life and death.
Im very dissepointed with that attitude!
i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"
Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.
"Røde og hvite
med ffk til champions league!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914