Landsslagspiller med 60 kamper til Moss
Dette må være et scoop for Mossingene
Så får vi endelig satt dem på plass igjen i ordentlige kamper, nemlig tippeligakamper.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Jeg synes Mossingene har vært veldig i siget og har hatt en stigende form i år. Håper de kan kapre kvalikkplassen og at de rykker opp igjen.
Så får vi endelig satt dem på plass igjen i ordentlige kamper, nemlig tippeligakamper.
Håper på mossingane til TL, og utbedring av bortesupporterfaseliteter på melløs.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Angående denne fyren fra Kenya så ser jeg ikke bort i fra at Moss har gjort et scoop. Blir vel fort enten-eller med en sånn spiller. Men han har jo en imponerende CV. Nesten litt mistenkelig at en spiller med en sånn CV går til en norsk 1. divisjonsklubb...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Hadde skapt stemning med noen Østfold derby.
Har på følelsen at det ikke går i år for MFk, men hadde vært gøy.
Samt at Sparta snart kommer opp i 1.
Tror at enten Vard eller Notodden blir for sterke, men neste år.
Dersom situasjonen er slik foran 2007 sesongen at både FFK & MFK er i TL og Sparta i 1.div er Østfold på vei til p bli fotballfylket igjen, etter flere år i "sumpa"
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
60 a-landslagskamper for Kenya, og 4 sesonger i Europeisk toppklubb(Gent).
Denne agenten som skaffer fram overkvalifiserte spillere til Moss?............-som Mfk selger videre?
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914