Husk meg
Brukernavn
Passord

Myhre / Viking

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 30 jul 05, 00:22
link Ser ut som noen av Viking-hordene har trua på at TM kommer til Viking etterhvert.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 30 jul 05, 00:25
Leste igjennom forumet der,og det ser ikke ut som om de forsto hva som var grunnen til at Myhre valgte FFK :rolleyes:

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..

Vil alltid være FFKsupporter!!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 jul 05, 00:28
tror nok ikke det skje... han bor i moss og jeg føler han skriver lenger kontrakt jeg..

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 30 jul 05, 00:39
husk at kona er fra stavanger...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 jul 05, 05:05
Opprinnelig postet av KeJ
selger ikke huset i moss for å flytte dit.. Thomas har pappa og butikk i moss :)

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 31 jul 05, 02:07
Opprinnelig postet av keiko
selger ikke huset i moss for å flytte dit.. Thomas har pappa og butikk i moss :)

Men "SJEFEN" med det store S er fra Stavanger. Ergo her må vi bare begynne å samle penger så t.o.m. sjefen kan ikke si nei ... he he he he

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 31 jul 05, 02:27
Opprinnelig postet av Klokan

Men "SJEFEN" med det store S er fra Stavanger. Ergo her må vi bare begynne å samle penger så t.o.m. sjefen kan ikke si nei ... he he he he

Nettopp derfor drar ikke Myhre dit. Han har alt fått det han vil ha i Stavanger!!!:D:D:D:D:D:D

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 31 jul 05, 07:27
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Klokan

Nettopp derfor drar ikke Myhre dit. Han har alt fått det han vil ha i Stavanger!!!:D:D:D:D:D:D

Trodde du visste mer enn detta gitt, "alle" med kvinnfølk som kommer fra andre steder enn du selv gjør, risikerer på ett eller annet tidspunkt å måtte flytte "hjem" til henne... Og detta er vel spesielt viktig når det er barn med i bildet...

Så hvis Fru Myhre bestemmer at at hun vil flytte til Stavanger, ja så gjør Thomas det også... Jeg bare håper hun tar til fornuften og evt planlegger slikt først etter karrieren er over

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914