Drillo har ikke troen på seier
Der han har gjest tippere hver uke. Denne uken er det Drillo som er gjesten, og i kampen mellom Viking- FFK tipper han HU, han har altså ikke særlig stor tro på laget sitt, håper nok på 0-0 som det beste. Fin motivater for sitt lag, å ikke ha troen på seier
Så trua mi er meget sterk på at det kan bli poeng i Stavanger :ffk:
---------------------------
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av Patrioten
I dagens utgave av Se og Hør Weekend har Åge Hareide en side som heter Åge Følger Tippeligaen.se og hør.. off jeg blir gal av den som tror på det bladet.. skriver bare piss dem.. :D
Der han har gjest tippere hver uke. Denne uken er det Drillo som er gjesten, og i kampen mellom Viking- FFK tipper han HU, han har altså ikke særlig stor tro på laget sitt, håper nok på 0-0 som det beste. Fin motivater for sitt lag, å ikke ha troen på seier
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko
se og hør.. off jeg blir gal av den som tror på det bladet.. skriver bare piss dem.. :D
I dette tilfellet, så er det vel ren sitering av hva Drillo har oppgitt. Er enig med Lars Thoresen; han prøver bare å få "Under-dogs"-stempelet. Selvfølgelig slår vi Viking med det laget vårt!
Fasen
FFK for alltid!!!
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Trodde ikke Drillo drev med slik tipping jeg? Mener han har takket nei til slikt flere ganger? Og Se og Rør kan jo finne opp det mest utrolig på egenhånd :pse og hør er så troverdig assa :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av keiko
se og hør.. off jeg blir gal av den som tror på det bladet.. skriver bare piss dem.. :D
Du skal ikke kimse av Se & Hør. Min kjære livsledsager satt på morratoget inn til Oslo en dag her for leden, og hørte noen i setet bak si at vedkommende hadde sluttet å lese Se & Hør nå etter at det var blitt så seriøst...
Nå for tiden leste vedkommende kun det nye konkurrerende bladet, hva er det nå det heter igjen? Hør Nå? :)))
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914