Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo har ikke troen på seier

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 jul 05, 13:06
Endret: 29 jul 05, 13:08
I dagens utgave av Se og Hør Weekend har Åge Hareide en side som heter Åge Følger Tippeligaen.
Der han har gjest tippere hver uke. Denne uken er det Drillo som er gjesten, og i kampen mellom Viking- FFK tipper han HU, han har altså ikke særlig stor tro på laget sitt, håper nok på 0-0 som det beste. Fin motivater for sitt lag, å ikke ha troen på seier

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 29 jul 05, 13:12
Forhåpentligvis er det noen i Viking som også leser dette tullebladet...og så tar de litt lettere på oppgaven. I tillegg hadde de jo en middels treningsøkt mot Portadown og tror de kan valse over hvem som helst. Viking kommer til å få seg en på trynet...vent og se!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 29 jul 05, 13:58
Vi tok poeng på Lerkendal og Ullevaal..
Så trua mi er meget sterk på at det kan bli poeng i Stavanger :ffk:

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..

Vil alltid være FFKsupporter!!

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 29 jul 05, 14:09
Det gode gamle "spille ydmyk for å få andre til å undervurdere oss"-trikset... Intet mer eller mindre! Drillo har vært med i dette gamet en stund.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 jul 05, 14:40
Opprinnelig postet av Patrioten
I dagens utgave av Se og Hør Weekend har Åge Hareide en side som heter Åge Følger Tippeligaen.
Der han har gjest tippere hver uke. Denne uken er det Drillo som er gjesten, og i kampen mellom Viking- FFK tipper han HU, han har altså ikke særlig stor tro på laget sitt, håper nok på 0-0 som det beste. Fin motivater for sitt lag, å ikke ha troen på seier
se og hør.. off jeg blir gal av den som tror på det bladet.. skriver bare piss dem.. :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 29 jul 05, 14:47
Opprinnelig postet av keiko
se og hør.. off jeg blir gal av den som tror på det bladet.. skriver bare piss dem.. :D

I dette tilfellet, så er det vel ren sitering av hva Drillo har oppgitt. Er enig med Lars Thoresen; han prøver bare å få "Under-dogs"-stempelet. Selvfølgelig slår vi Viking med det laget vårt!

Fasen

FFK for alltid!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 29 jul 05, 15:31
Trodde ikke Drillo drev med slik tipping jeg? Mener han har takket nei til slikt flere ganger? Og Se og Rør kan jo finne opp det mest utrolig på egenhånd :p

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 jul 05, 17:24
Opprinnelig postet av FFK1903
Trodde ikke Drillo drev med slik tipping jeg? Mener han har takket nei til slikt flere ganger? Og Se og Rør kan jo finne opp det mest utrolig på egenhånd :p
se og hør er så troverdig assa :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 29 jul 05, 22:45
Kanskje Drillo gjør som meg; Jeg tipper som regel i disfavør av FFK på tippekupongene fordi jeg alltid ryker uansett. Ergo, ryker jeg vinner FFK :ffk:

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 29 jul 05, 23:21
høh, snart får vi lese om Hodgson som forteller hvor vanskelig kampen blir og at Viking er glad for poeng... typisk krigføring detta

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Rund

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05

Lagt til: 30 jul 05, 20:41
Opprinnelig postet av keiko

Du skal ikke kimse av Se & Hør. Min kjære livsledsager satt på morratoget inn til Oslo en dag her for leden, og hørte noen i setet bak si at vedkommende hadde sluttet å lese Se & Hør nå etter at det var blitt så seriøst...
Nå for tiden leste vedkommende kun det nye konkurrerende bladet, hva er det nå det heter igjen? Hør Nå? :)))

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914