Tre spillere til skal ut
Hvem tror dere andre
Det er kanskje fordelen med Drillo, man får inn noen som kan se på laget emd nye øyne, blottett for følelser.
---------------------------
Det er to suksesskriterier for å lykkes i Tippeligaen,
et god hjemmpublikum og en god hovedtrener,
FFK har begge deler.
Eggen til NRK sporten
Hornseth, Christian P, Steinar eller Alexander
Har ikke Drillo bare hevi ut 4 da?
Ringberg, Hornseth, Kosso og Risholt?
Var det jeg som missforstod kanskje?
Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, men FFK ser ut til å bli ett topplag nå ;)
Men jeg håper han beholder Sørlie, det er da min mening men ;):ffk:
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
de 3 som nå skal ut i tillegg til disse tror jeg er peters, sørlie og czwartek.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg tipper Sørlie og Peters blir solgt og Garro lånt ut. Tviler på at Drillo kvitter seg med Czwartek hvis han ikke har en erstatter allerede klar. Han har jo uttalt at det er manko på spillere "bak i der".
FFK til Royal League
Til sammen 10 som er borte + 3 nye på vei.
Sjefskodærn
Ringberg,Risholt, Koskela, Söderstjerna,Barret,Johnsen, Petisha og
Trondsen legger opp.Hornseth i løpet av helgen.
Disse er leid ut til Raufoss og Stabæk.
Latyr, Pettersen.
Hva som skjer med disse er vel uklart.
Opprinnelig postet av Patrioten
Disse er leid ut til Raufoss og Stabæk.
Latyr, Pettersen.
Hva som skjer med disse er vel uklart.
De har bare kontrakt ut 2005 med FFK og er utlånt like lenge. Christoffer Solvang har også kontrakt ut 2005 og er utlånt til Løv-Ham.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Fasen
FFK for alltid!!!
Men neste sesong spiller han nok neppe i Fredrikstad.
Fasen
FFK for alltid!!!
Om de ikke hadde fått så mye, men noe burde dei hvertfall fått igjen synes jeg, sjelden at FFK får spillere, de må må betale for dem
De selger sikkert Helland får de et bra bud og han har lyst til å gå til den klubben, ja...
Fasen
FFK for alltid!!!
Så får vi heller vente å se hva som skjer med Roger Helland og Pål André Czwartek ETTER sesongslutt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Og når det gjelder Lund Hansen så ønsker ikke RBK å hente ham tilbake før etter sesongen, så han må ganske enkelt bli her...
Steinar Sørlie har jeg på følelsen at kommer til å forlate FFK om ikke så altfor lenge, men tror heller ikke det skjer før etter sesongen. Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Steinar Sørlie har jeg på følelsen at kommer til å forlate FFK om ikke så altfor lenge, men tror heller ikke det skjer før etter sesongen. Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.
Når jeg ser på keeperne rundt omkring i de andre klubbene, så klarer jeg ikke helt å se hvem som vil hente Sørlie Etter sesongen heller...
Så jeg tror ikke Steinar får spille TL igjen med det første, forutsatt at vi beholder Myhre da...Og han holder seg skadefri...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Costanza
Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.
Al Habsi skal jo slutte i August....
Kort vei fre Oslo til Fredrikstad for å besøke dama vet du:)
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914