Tre spillere til skal ut
Opprinnelig postet av Costanza
Steinar Sørlie har jeg på følelsen at kommer til å forlate FFK om ikke så altfor lenge, men tror heller ikke det skjer før etter sesongen. Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.
Når jeg ser på keeperne rundt omkring i de andre klubbene, så klarer jeg ikke helt å se hvem som vil hente Sørlie Etter sesongen heller...
Så jeg tror ikke Steinar får spille TL igjen med det første, forutsatt at vi beholder Myhre da...Og han holder seg skadefri...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Costanza
Han sier jo at han vil til en annen Tippeliga-klubb, men hvilken klubb i Tippeligaen skulle være interessert i å hente Sørlie nå? Jeg ser ingen.
Al Habsi skal jo slutte i August....
Kort vei fre Oslo til Fredrikstad for å besøke dama vet du:)
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914