Husk meg
Brukernavn
Passord

TM nettgjest i f-b

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 28 jul 05, 16:02
link
Jeg syntes ikke det hørtes veldig lovende ut mtp forlengelse av kontrakten :(
Kan strekke meg til å tolke det til at han blir i FFK om vi gjør det bra (Royal League) og drar uansett om det kommer noe bedre tilbud utenlands.
Vi får åpne pengesekken ytterligere neste år, og gi jernet og få RL plass til høsten!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jul 05, 16:14
han sier jo bare det han har sagt før da..

det hele avhenger jo av om det kommer tilbud utenfra. vi får spre masse dritt om ham rundt omkring i utlandet, sånn at ingen vil ha ham..hehe.neida:D

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 jul 05, 16:54
He he, svaret til Myhre på mitt spørsmål ble brukt på førstesiden :P Mon tro om han fikk en storm av spørsmål fra sinte MFK-ere. Hørte noen rykter om at de skulle boikotte både det ene og andre ettersom Myhre gikk til FFK? Trodde de hadde annet å gjøre enn å henge seg opp i en spiller som spilte for Moss for over ti år siden. Jeg hadde i hvert fall ikke blitt så utrolig provosert om Jørn Andersen skulle trene Moss :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 28 jul 05, 17:05
merkelig at alle stilte de samme spørsmålene hele tiden... må være kjedelig å sitte å svare på de samme spm hele tida!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jul 05, 17:09
Endret: 28 jul 05, 17:10
Det som er merkelig er at de som stilte de spørsmålene ikke skjønte at mange andre kom til å spørre om akkurat det samme... Folk kunne med fordel vært LITT mer originale her. Men jeg skal vel egentlig ikke klage all den tid jeg ikke sendte inne noen spørsmål selv...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340