Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking-FFK

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 28 jul 05, 14:47
Endret: 28 jul 05, 14:49
Tenkte jeg skulle sette ut en topic om denne kampen,begynner å nærme seg nå,noen som har formeninger om startoppstillingen,hvordan den blir,formasjon..etc?

tror drillo tar ut følgende lag

Myhre

Berthelsen Piroja Bora Blixt

Kvisvik Bjørkøy Brenne Enerly

West - Hoås

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 28 jul 05, 14:48
Vist det blir denne lagoppstillinga garanterer jeg tap. Der endra du den ja :)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 28 jul 05, 14:56
Hvis du speilvender kantene/sidebackene så er jeg enig :)

Tror det kan bli litt for tøft dette, men Viking nærmer seg et tap for hver seier de får, så hvorfor ikke gå på en smell nå?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 28 jul 05, 16:47
:ffk:Myhre

Czwartek
Bora
Raio
Bertelsen

Enerly
Brenne
Bjørkøy
Kvisvik

Toth
West

Da bli jeg glad

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 28 jul 05, 18:15
vet egentlig veldig lite om hva Toth står for..og Hoås var meget bra hjemme mot lyn sist. Ser ingen grunn til at Toth automatisk skal få noen plass på laget..ellers er det vel bare blixt og czwartek sin plass det kjempes om.

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 28 jul 05, 18:16
Hoås-Tòth på topp. West inn 10 minutter ut i 2.omg for Hoås.
Håper også at Ramberg er klar for et innhopp!

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 28 jul 05, 18:29
Myhre

Zwartek Piroja Bora Berthelsen

Enerly Bjørkøy Ramberg Kvisvik

West - Wiig

Zwartek spilte seg ikke ut sist, Ramberg får sjansen fra start.

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 28 jul 05, 18:43
Myhre
Blixt, Bora, Piiroja, Bertie
Enerly, Brenne, Jonna, Super
West, Hoås

Tipper den lagoppstillinga.
Tenker det blir en jevn kamp.
Er som vanlig optimist, og tipper 3-2 tel vårs...

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05

Lagt til: 28 jul 05, 19:03
Ser at Viking stiller med sitt sterkeste lag mot Portadown i dag, forhåpentligvis vil de føle den kampen i beina til helgen..

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 28 jul 05, 19:53
Opprinnelig postet av FleXUS
vet egentlig veldig lite om hva Toth står for..og Hoås var meget bra hjemme mot lyn sist. Ser ingen grunn til at Toth automatisk skal få noen plass på laget..ellers er det vel bare blixt og czwartek sin plass det kjempes om.

Behøver vel ikke vite noe om en spiller, når man skal sammenligne han med Hoås. Makan til talentløs fotballspiller, har jeg aldrig sett.

Så vi samme kamp sist eller? Du hørte vel applausen Drillo fikk når han byttet ut Hoås.

Nei, Hoås er kanskje høy, men definitivt ingen fotballspiller

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 28 jul 05, 20:32
Har det slått deg at Hoås fikk applaus for innsatsen ;) Jeg vet i hvert fall at det var derfor jeg applauderte.

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04

Lagt til: 28 jul 05, 21:21
Hoås ble kåret til banens beste av Nettavisen mot Lyn. Persynlig synes jeg han spilte en meget god kamp. Hoås - West på topp er mitt tips.

Møklegård

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 05, 22:02
Jeg klappet også for Hoås, som faktisk hærja ganske bra!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 28 jul 05, 22:48
Hoås var faktisk bra i førstre omgang mot Lyn. Kanskje den beste omgangen han har spilt i år, selv om det ikke sier så mye.

Jeg tror laget blir det samme som mot Lyn bortsett fra at Blixt tar tilbake høyrebacken, og Piiroja går inn i midtforsvaret.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 28 jul 05, 22:59
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Kanskje et sterkt utrykk ajg, mannen prøver bare å gjøre jobben sin, og om laget havner på øvre halvdel i år, har han gjort en god jobb også.:cool:

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 29 jul 05, 13:17
Endret: 29 jul 05, 13:20
Hoås har vel ikke imponert all verden, kanskje bortsett fra i de par første kampene han spillte. Synes også han til tider gjorde mye bra mot FCLyn.

Uansett synes jeg det er veldig viktig at vi som supportere støtter opp om alle guttane som er på banen, når de er på banen.
Hoås er 21 år, og har all verdens tid til å bli bedre. Han har lett for å velge vanskelige løsninger bl.a. At han har potensial er vel ubestridt. Han er tross alt på landslaget og i tillegg er han yndlingen til Drillo.
La oss støtte han og vise at vi supportere på Plankehaugenfeltet ikke "disser" våre egne!
La han slippe å bli en ny Vebjørn Hagen, han fikk jo mishagsytringer uansett om han spillte bra, eller dårlig (hvilket han vel stort sett alltid gjorde:-)

Macka fra start!

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 29 jul 05, 14:57
Opprinnelig postet av djpete
Hoås har vel ikke imponert all verden, kanskje bortsett fra i de par første kampene han spillte. Synes også han til tider gjorde mye bra mot FCLyn.

Uansett synes jeg det er veldig viktig at vi som supportere støtter opp om alle guttane som er på banen, når de er på banen.
Hoås er 21 år, og har all verdens tid til å bli bedre. Han har lett for å velge vanskelige løsninger bl.a. At han har potensial er vel ubestridt. Han er tross alt på landslaget og i tillegg er han yndlingen til Drillo.
La oss støtte han og vise at vi supportere på Plankehaugenfeltet ikke "disser" våre egne!
La han slippe å bli en ny Vebjørn Hagen, han fikk jo mishagsytringer uansett om han spillte bra, eller dårlig (hvilket han vel stort sett alltid gjorde:-)

Kunne ikke vært mer enig!
Jeg tror laget blir som sist, med Rajio inn for Helland. Håper å se Mackie og Tóth i løpet av kampen..

Fasen

FFK for alltid!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 jul 05, 16:25
Hørte Drillo på radioen akkurat, og Roger Helland & Yherland McDonald blir ikke med til Stavanger pga skader, mens Pål André Czwartek også blir hjemme (kona skal føde).

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 30 jul 05, 10:01

FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til: 30 jul 05, 12:28
Endret: 30 jul 05, 12:29
Artig å oppfatte det slik at det ble klappet fordi Drillo gjorde et bytte, og ikke fordi Hoås spilte bra. Det var hans første kamp som spiss i år. Sammen med en ny makker. Hoås var til tider brilliant, men forsvant i andre omgangen- sammen med resten av FFK.

Det er tydelig at Fredrikstadpublikumet allerede misliker Hoås, og det sier jo sitt når nettavisen kårer ham til banens beste.

Kanskje bør det vurderes at han faktisk spilte bra og at nettavisen har rett. Ikke bare ta det som en selvfølge at de har feil ?

Hoås imponerte meg litt i starten av sin FFK karriere, men har forsvunnet som ving. Men sist kamp på stadion viser at det bor mye i gutten. Synes kritikk bør gis når det er grunn til det.

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 30 jul 05, 13:40

Kanskje bør det vurderes at han faktisk spilte bra og at nettavisen har rett. Ikke bare ta det som en selvfølge at de har feil ?

Årets vits:D

Hvordan kan du mene at hoås var bedre enn feks berthelsen,myhre,west??Helt uforstålig for meg...

Greit nok,det var en av hans bedre kamper(bør ha mye mer å gå på da),men å trekke det derifra til å si han var banens beste syntes jeg faller på sin egen urimlighet

Tror ikke vi så den samme kampen da

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 31 jul 05, 11:48
Så forresten i Aftenposten i går at de tippet resultatet mellom Viking og FFK til 4-1 :confused: Mistenker de sterkt for bare å se på resultatet for i fjor. Syns i hvert fall at tipset var helt hinsides.

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 31 jul 05, 12:29
Opprinnelig postet av McPhisto
Så forresten i Aftenposten i går at de tippet resultatet mellom Viking og FFK til 4-1 :confused: Mistenker de sterkt for bare å se på resultatet for i fjor. Syns i hvert fall at tipset var helt hinsides.

I VG tippet de 1-1. Det er nok mere realistisk ihvertfall, selv om jeg tror FFK kontrer Viking i senk.

FFK på toppen i 2005

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 12:34
Opprinnelig postet av A9$h

Hvordan kan du mene at hoås var bedre enn feks berthelsen,myhre,west??Helt uforstålig for meg...

Greit nok,det var en av hans bedre kamper(bør ha mye mer å gå på da),men å trekke det derifra til å si han var banens beste syntes jeg faller på sin egen urimlighet

Etter at vi gjorde en grundig familie/Snæbbussaristokrat videoanalyse på hytta, kom vi faktisk frem til at Hoås gjorde en betydelig bedre kamp enn det inntrykket vi satt igjen med rett etter kampen.

FFK på toppen i 2005

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 31 jul 05, 16:25
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av A9$h

Etter at vi gjorde en grundig familie/Snæbbussaristokrat videoanalyse på hytta, kom vi faktisk frem til at Hoås gjorde en betydelig bedre kamp enn det inntrykket vi satt igjen med rett etter kampen.

Vi kom også fram til at dommeren gjorde en mye bedre kamp enn vi mente på stadion, så jeg tror nok man fort kan bli litt farget av stemmningen rundt seg. Dvs. hvis mange disser Hoås sin innsats under kampen, så blir man litt påvirket av det. Det samme gjelder dommere, når det blir pepet veldig mye mot døm i løpet av kampen, så tenker man kanskje faen så dårlig dommeren har vært i dag, når man så ser kampen på tv så viser det seg kanskje at mange av avgjørelsene var rette. Men for all del, det skal være liv og engasjement på tribunen, påpeker bare at den sjelden er objektiv! :p

Lenge leve "hjørnet"!

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til: 31 jul 05, 19:02
Heh dere inviterte ikke den objektive delen av familien da, kan ikke skjønne at Hoås som mister ballen ser bedre ut fra en annen vinkel..

Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 31 jul 05, 20:19
F..n i h.....e! 2-1. Ja,ja, kommer vel flere muligheter, men det hadde sett fint ut på tabellen nå med seier!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 31 jul 05, 20:22
Hadde trua etter første omgangen gitt...
Men men :(
Vi får satse på 3 poeng mot Rosenborg,og det tror jeg jaggu de klarer og :)

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..

Vil alltid være FFKsupporter!!

Møklegård

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 20:41
Hoås snytt for straffe!
West snytt for straffe!
Så kampen kunne fått en annen utvikling.

Ellers syntes jeg det var bra innsats, og mye fint spill, men mangla fremdrift.
Tòth ble byttet inn rimelig sent?!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 20:43
Martin Wiig ble tydeligvis vurdert bedre enn Toth siden han kom inn før, utrolig av Drillo

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 20:48
Opprinnelig postet av Patrioten
Martin Wiig ble tydeligvis vurdert bedre enn Toth siden han kom inn før, utrolig av Drillo

Hvorfor er det så rart? Jeg har ikke sett så mye av Tóth ennå, men det sies jo at Martin Wiig har vært i veldig god form på treningene. Og han har gjort det bra når han har kommet inn de siste kampene også. Tóth har kanskje fortsatt et lite stykke igjen før han er i ordentlig form. Husk at han ikke har spilt kamp siden mai og har en lang sesong i Ungarn bak seg.

Det kan også rett og slett tenkes at Wiig er en bedre fotballspiller enn Tóth. Husk at FFK kjøpte ham uten å ha sett han live en eneste gang...

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 jul 05, 21:13
Drillo raste mot dommeren det er vel vanlig nå at dem skal ødlegge for FFK. hvor lenge skal det ta føre dommere dømmer ffk vei. vi er ikke bort kjemt med det :(

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 21:17
Dommerne er nok ikke noe dårligere overfor oss enn andre, det er bare at vi legger enklere merke til ting som går mot oss... Men jeg forstod absolutt ingenting da dommeren ikke blåste straffe i den situasjonen. Ble helt satt ut av det, den var jo soleklar selv på web-tv uten reprise!

Møklegård

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 21:25
Tòth er en erfaren skåringsmaskin, og burde vært satt inn på mye tidligere.

Ja...Wiig er et talent, men har han noensinne bevist at han kan avgjøre kamper?

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 21:39
Hva med spissen til Odd, han har ikke spilt på to månder og scorer vinnermålet til Odd.

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 31 jul 05, 21:39
Var vel greit å sette inn Wiig før Toth egentlig. Har tro på Wiig etterhvert. Toth har ikke overbevist meg enda. Ihvertfall ikke på trening. Og nå har han begynnt å klage på ryggen også (ifølge FB). Drillo burde kanskje latt West fortsatt en stund til, og byttet Hoås med Wiig.
Synd att Mackie fortsatt er skadet. Savnet av han er stort nå.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 21:56
Endret: 31 jul 05, 21:59
Både Hans Erik Ramberg og Mihaly Tòth har vist gode takter på trening den siste tiden i følge FB. Siden han er i form burde han fått flere minutter. Ellers må vi bare innfinne oss med at Øyvind Hoås har fått klippekort

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 21:59
Vel, i den artikkelen så sier Drillo følgende:

– For øyeblikket har jeg et luksusproblem. Både Martin Wiig og Hans Erik Ramberg har vist stigende formkurve i det siste, og det er alltid dumt at man må holde formspillere ute av laget, forklarer Drillo.

Det er FB som skriver det om Tóth under bildeteksten. Tror ikke FB har like god oversikt over treningene som Drillo :)

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 31 jul 05, 22:03
Jeg er helt fersk her på forumet. Første gang jeg skriver eller mener noe her.
Jeh synes det er veldig rart at mange hele tiden peker ut enkelte spillere som ikke fungerer. Det er hele laget som ofte faller sammen etter 20- 30 min.
Dette er et større problem at det hele kollektivt kan svikte på denne måten i så mange kamper enn at enkelte spillere ikke fungerer optimalt.

jorhan

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 22:06
Endret: 31 jul 05, 22:07
Velkommen til forumet!

Og jeg er enig med deg, jorhan. Det var ingen enkeltspillere som stod frem som hverken spesielt gode eller spesielt svake i dag. De første 20 minuttene var ALLE gode, og de resterende 70 minuttene var ALLE svake. Det er kanskje litt alarmerende.

PS! Jeg snakker her om utespillerne og ser bort i fra Thomas Myhre.

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 31 jul 05, 22:12
Fint at du er enig. Ja det er ganske så alarmerende. FFK har mage dyktige spillere men det veldig frusterende å se at de ikke får ut sitt fulle og hele potensiale. Kampene varer jo faktigst i 90 min. Synes også byttene har en tendens til å komme litt vel sent. Skjønner ikke helt hva benken venter skal skje når den kollektive svikten kommer.
Opprinnelig postet av Costanza
Velkommen til forumet!

Og jeg er enig med deg, jorhan. Det var ingen enkeltspillere som stod frem som hverken spesielt gode eller spesielt svake i dag. De første 20 minuttene var ALLE gode, og de resterende 70 minuttene var ALLE svake. Det er kanskje litt alarmerende.

PS! Jeg snakker her om utespillerne og ser bort i fra Thomas Myhre.

jorhan

Møklegård

Landslagsspiller

Lagt til: 31 jul 05, 22:17
Så lenge vi har krefter til å presse deres ballfører, styrer vi kampen.
Og når vi ikke orker det mer, legger vi oss alt for langt tilbake. Dette må justeres bedre!! Vi gir fra oss initiativet, som det så fint heter.

Jeg tror dette er et kondisproblem...

jorhan

Juniorspiller

Lagt til: 31 jul 05, 22:23
Det er ikke umulig at det er et kondisproblem. Presisjonen har også en tendens til å falle dramatisk utover i kampene. Ballen tapes for ofte i midtbaneleddet. Venter fortsatt på at midtbanen skal sitte bedre over lengre tid. Vi får håpe at det kommer med formen til Kvisvik.

jorhan

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 01 aug 05, 02:21
Er utrolig skuffet over 0 poeng, 2 omgangen hvor vi faller helt sammen, og at vi for ente gang blir totalt bortdømt! Jeg syns både den på Hoås og den fellinga av West rett før pause er soleklare!! Spesielt den på Hoås, det er helt matchavgjørende situasjoner som dommeren lar passere, og jeg mistenker at det rett og slett er feighet fra dommerens side! Skammelig svakt.

Når det er sagt, så er jeg likevel mest skuffet over at vi ikke står kampen ut og at forsvaret vårt, spesielt Bora, er på halvdistanse ved begge Vikings mål! Man må følge med inne i boksen når Østenstad er der vettu, Bora ligger 2 m. unna ved begge måla.

Lenge leve "hjørnet"!

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 01 aug 05, 11:12
Endret: 01 aug 05, 11:12
I går tapte vi desverre fortjent for et bedre lag enn oss. Vi må huske at viking borte er en av de vanskeligste kampene i TL. Når det er sagt er det kanskje ikke rart at laget blir baktunge og mister initiativ når Drillo uttaler følgende ;
Vi vurderte å presse høyere i 2. omgang, men vi har egentlig ikke spillere til det, forklarer Drillo.

Jeg håper Drillo er feilsitert i FB, men tviler på det.

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 01 aug 05, 11:34
Endret: 01 aug 05, 11:43
Det er vel ikke først gang i år vi har blitt snytt for klar straffe mot Viking etter at Deila har vært litt røff?
Husker han dytta Markus rett ned innenfor 16-meteren i hjemmekampen i vår uten at dommeren brydde seg. :rolleyes:

Jaja. Sånt jevner seg ut, som Drillo sier.

EDIT: Frode Hansen var det visst. Leste Deila ett sted, se. :p

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Lagt til: 01 aug 05, 12:19
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Det er vel ikke først gang i år vi har blitt snytt for klar straffe mot Viking etter at Deila har vært litt røff?
Husker han dytta Markus rett ned innenfor 16-meteren i hjemmekampen i vår uten at dommeren brydde seg. :rolleyes:

Jaja. Sånt jevner seg ut, som Drillo sier.

EDIT: Frode Hansen var det visst. Leste Deila ett sted, se. :p

Riktig at Drillo sier at dette jevner seg ut, men ikke over 1 år, men over 5. :D

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914