Husk meg
Brukernavn
Passord

Viking-FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 31 jul 05, 22:12
Fint at du er enig. Ja det er ganske så alarmerende. FFK har mage dyktige spillere men det veldig frusterende å se at de ikke får ut sitt fulle og hele potensiale. Kampene varer jo faktigst i 90 min. Synes også byttene har en tendens til å komme litt vel sent. Skjønner ikke helt hva benken venter skal skje når den kollektive svikten kommer.
Opprinnelig postet av Costanza
Velkommen til forumet!

Og jeg er enig med deg, jorhan. Det var ingen enkeltspillere som stod frem som hverken spesielt gode eller spesielt svake i dag. De første 20 minuttene var ALLE gode, og de resterende 70 minuttene var ALLE svake. Det er kanskje litt alarmerende.

PS! Jeg snakker her om utespillerne og ser bort i fra Thomas Myhre.

---------------------------

jorhan

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 31 jul 05, 22:17
Så lenge vi har krefter til å presse deres ballfører, styrer vi kampen.
Og når vi ikke orker det mer, legger vi oss alt for langt tilbake. Dette må justeres bedre!! Vi gir fra oss initiativet, som det så fint heter.

Jeg tror dette er et kondisproblem...

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 31 jul 05, 22:23
Det er ikke umulig at det er et kondisproblem. Presisjonen har også en tendens til å falle dramatisk utover i kampene. Ballen tapes for ofte i midtbaneleddet. Venter fortsatt på at midtbanen skal sitte bedre over lengre tid. Vi får håpe at det kommer med formen til Kvisvik.

jorhan

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 01 aug 05, 02:21
Er utrolig skuffet over 0 poeng, 2 omgangen hvor vi faller helt sammen, og at vi for ente gang blir totalt bortdømt! Jeg syns både den på Hoås og den fellinga av West rett før pause er soleklare!! Spesielt den på Hoås, det er helt matchavgjørende situasjoner som dommeren lar passere, og jeg mistenker at det rett og slett er feighet fra dommerens side! Skammelig svakt.

Når det er sagt, så er jeg likevel mest skuffet over at vi ikke står kampen ut og at forsvaret vårt, spesielt Bora, er på halvdistanse ved begge Vikings mål! Man må følge med inne i boksen når Østenstad er der vettu, Bora ligger 2 m. unna ved begge måla.

Lenge leve "hjørnet"!

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 01 aug 05, 11:12
Endret: 01 aug 05, 11:12
I går tapte vi desverre fortjent for et bedre lag enn oss. Vi må huske at viking borte er en av de vanskeligste kampene i TL. Når det er sagt er det kanskje ikke rart at laget blir baktunge og mister initiativ når Drillo uttaler følgende ;
Vi vurderte å presse høyere i 2. omgang, men vi har egentlig ikke spillere til det, forklarer Drillo.

Jeg håper Drillo er feilsitert i FB, men tviler på det.

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 01 aug 05, 11:34
Endret: 01 aug 05, 11:43
Det er vel ikke først gang i år vi har blitt snytt for klar straffe mot Viking etter at Deila har vært litt røff?
Husker han dytta Markus rett ned innenfor 16-meteren i hjemmekampen i vår uten at dommeren brydde seg. :rolleyes:

Jaja. Sånt jevner seg ut, som Drillo sier.

EDIT: Frode Hansen var det visst. Leste Deila ett sted, se. :p

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 01 aug 05, 12:19
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Det er vel ikke først gang i år vi har blitt snytt for klar straffe mot Viking etter at Deila har vært litt røff?
Husker han dytta Markus rett ned innenfor 16-meteren i hjemmekampen i vår uten at dommeren brydde seg. :rolleyes:

Jaja. Sånt jevner seg ut, som Drillo sier.

EDIT: Frode Hansen var det visst. Leste Deila ett sted, se. :p

Riktig at Drillo sier at dette jevner seg ut, men ikke over 1 år, men over 5. :D

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914