Viking-FFK
Opprinnelig postet av FleXUS
Kanskje bør det vurderes at han faktisk spilte bra og at nettavisen har rett. Ikke bare ta det som en selvfølge at de har feil ?
Årets vits:D
Hvordan kan du mene at hoås var bedre enn feks berthelsen,myhre,west??Helt uforstålig for meg...
Greit nok,det var en av hans bedre kamper(bør ha mye mer å gå på da),men å trekke det derifra til å si han var banens beste syntes jeg faller på sin egen urimlighet
Tror ikke vi så den samme kampen da
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben
Opprinnelig postet av McPhisto
Så forresten i Aftenposten i går at de tippet resultatet mellom Viking og FFK til 4-1 :confused: Mistenker de sterkt for bare å se på resultatet for i fjor. Syns i hvert fall at tipset var helt hinsides.
I VG tippet de 1-1. Det er nok mere realistisk ihvertfall, selv om jeg tror FFK kontrer Viking i senk.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av A9$h
Kanskje bør det vurderes at han faktisk spilte bra og at nettavisen har rett. Ikke bare ta det som en selvfølge at de har feil ?
Hvordan kan du mene at hoås var bedre enn feks berthelsen,myhre,west??Helt uforstålig for meg...
Greit nok,det var en av hans bedre kamper(bør ha mye mer å gå på da),men å trekke det derifra til å si han var banens beste syntes jeg faller på sin egen urimlighet
Etter at vi gjorde en grundig familie/Snæbbussaristokrat videoanalyse på hytta, kom vi faktisk frem til at Hoås gjorde en betydelig bedre kamp enn det inntrykket vi satt igjen med rett etter kampen.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av A9$h
Etter at vi gjorde en grundig familie/Snæbbussaristokrat videoanalyse på hytta, kom vi faktisk frem til at Hoås gjorde en betydelig bedre kamp enn det inntrykket vi satt igjen med rett etter kampen.
Vi kom også fram til at dommeren gjorde en mye bedre kamp enn vi mente på stadion, så jeg tror nok man fort kan bli litt farget av stemmningen rundt seg. Dvs. hvis mange disser Hoås sin innsats under kampen, så blir man litt påvirket av det. Det samme gjelder dommere, når det blir pepet veldig mye mot døm i løpet av kampen, så tenker man kanskje faen så dårlig dommeren har vært i dag, når man så ser kampen på tv så viser det seg kanskje at mange av avgjørelsene var rette. Men for all del, det skal være liv og engasjement på tribunen, påpeker bare at den sjelden er objektiv! :p
Lenge leve "hjørnet"!
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Men men :(
Vi får satse på 3 poeng mot Rosenborg,og det tror jeg jaggu de klarer og :)
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
West snytt for straffe!
Så kampen kunne fått en annen utvikling.
Ellers syntes jeg det var bra innsats, og mye fint spill, men mangla fremdrift.
Tòth ble byttet inn rimelig sent?!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Patrioten
Martin Wiig ble tydeligvis vurdert bedre enn Toth siden han kom inn før, utrolig av Drillo
Hvorfor er det så rart? Jeg har ikke sett så mye av Tóth ennå, men det sies jo at Martin Wiig har vært i veldig god form på treningene. Og han har gjort det bra når han har kommet inn de siste kampene også. Tóth har kanskje fortsatt et lite stykke igjen før han er i ordentlig form. Husk at han ikke har spilt kamp siden mai og har en lang sesong i Ungarn bak seg.
Det kan også rett og slett tenkes at Wiig er en bedre fotballspiller enn Tóth. Husk at FFK kjøpte ham uten å ha sett han live en eneste gang...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Ja...Wiig er et talent, men har han noensinne bevist at han kan avgjøre kamper?
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Synd att Mackie fortsatt er skadet. Savnet av han er stort nå.
– For øyeblikket har jeg et luksusproblem. Både Martin Wiig og Hans Erik Ramberg har vist stigende formkurve i det siste, og det er alltid dumt at man må holde formspillere ute av laget, forklarer Drillo.
Det er FB som skriver det om Tóth under bildeteksten. Tror ikke FB har like god oversikt over treningene som Drillo :)
Jeh synes det er veldig rart at mange hele tiden peker ut enkelte spillere som ikke fungerer. Det er hele laget som ofte faller sammen etter 20- 30 min.
Dette er et større problem at det hele kollektivt kan svikte på denne måten i så mange kamper enn at enkelte spillere ikke fungerer optimalt.
jorhan
Og jeg er enig med deg, jorhan. Det var ingen enkeltspillere som stod frem som hverken spesielt gode eller spesielt svake i dag. De første 20 minuttene var ALLE gode, og de resterende 70 minuttene var ALLE svake. Det er kanskje litt alarmerende.
PS! Jeg snakker her om utespillerne og ser bort i fra Thomas Myhre.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914