Årsaken til at Drillo kvittet seg med Markus og Roger
Opprinnelig postet av oleberg
Drillo-nei til snuser du total drillo slakter elller er det noe annet galt med deg. nå lurer jeg veldig på deg. sorry for krass start på svaret, men dette er jo helt ut på dem ville skog du kan komme. værken Ringberg eller roger var en styrke for oss. Steinar må kjempe i mot 3 keepere. ALH, Myhre og lasse.. så må du lese alt som står og jeg henter en sitat fra linken: vil ikke nekte dem å gjøre det, selv om de velger å ikke slutte.
Både Markus og Roger snusa. Det gjør vel også Steinar mener jeg.:ffk:
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av oleberg
og der var det en som tok det seriøst!!!:ffk:en vet jo aldri i disse tider og her er det nok mange ikke drillo fan. så klart en tar ting seriøst. ellers hadde ikke forum bestått om ingen svarer..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
eller så var de kanskje ikke røde nok? :D
Greit hvis dem signerer Myhre, men hva skal vi gjøre hvis Myhre blir skada?
Vet at Lasse er ett stort talent, men jeg er litt skeptisk til dette her desverre :(
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
Problemet er vel å hente en keeper som har lyst til å sitte på benken hele året, og som samtidig er god nok for Tippeligaen. For har vi Myhre i mål neste sesong, så tviler jeg på at vi får en keeper med ambisjoner om førstelagsspill som kommer.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Fasen
FFK for alltid!!!
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Fasen
FFK for alltid!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914