Film om FFK
Jeg har hørt nyss om at det er laget en kortfilm om FFK som bl.a skal vises på storskjerm under Tall Ships Race 4-5 august. Visstnok en kortfilm på linje med en reklamefilm, men det skal være med en del spenstige effekter. Noen som har hørt det samme?
---------------------------
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Det stemmer det!
Yherland McDonald er plukket ut til å ha hovedrollen. Filmen er en 30 sekunders reklamefilm om FFK og den nye stadion på Værste.
Filmen tar utgangspunkt i McDonald midt på en tom betongplass. Costaricaneren titter på klokka si som reflekterer på himmelen. Ned kommer det en fotball som risser opp den nye banen og stadion resier seg bit for bit mens McDonald hopper fra del til del. Avslutningen/Finalen blir et vakkert mål av Yherland.
Blir sikkert knalltøft!
EDIT: Og nå fant jeg artikkelen hos f-b. Stemte jo rimelig greit med hukommelsen. ;)
Yherland McDonald er plukket ut til å ha hovedrollen. Filmen er en 30 sekunders reklamefilm om FFK og den nye stadion på Værste.
Filmen tar utgangspunkt i McDonald midt på en tom betongplass. Costaricaneren titter på klokka si som reflekterer på himmelen. Ned kommer det en fotball som risser opp den nye banen og stadion resier seg bit for bit mens McDonald hopper fra del til del. Avslutningen/Finalen blir et vakkert mål av Yherland.
Blir sikkert knalltøft!
EDIT: Og nå fant jeg artikkelen hos f-b. Stemte jo rimelig greit med hukommelsen. ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Den reklamesnutten har jeg stor tro på :ffk::ffk:
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914