Minde folk på bortekampene
Er det fler enn meg som har merket seg det, følger med webkampene og det er ikke like stor oppslutning som før.
Er det enkelt å bare skylde på den kjedelig 4-5-1 formasjonen , eller har dere andre teorier
Er det enkelt å bare skylde på den kjedelig 4-5-1 formasjonen , eller har dere andre teorier
Det er jo en veldig åpenbar forklaring: Fjorårets sesong var FFKs første i Tippeligaen noensinne og den første sesongen på øverste nivå på 20 år. Det var noe helt spesielt og trakk med seg mange. Nå har en del folk falt i fra, og det begynner å normalisere seg. Både hjemme og borte. Ser spesielt på hjemmekampene hvor stabilt tilskuerstallene har vært, i motsetning til i fjor hvor det svingte mer.
Er vel fortsatt generelt bra med FFKSupportere på bortekampene, spesielt på Østlandet, men at man skulle få problemer med å opprettholde antall tilskuere på bortekampene i år, har jeg aldri hatt særlig tro på. Men nedgangen har vel ikke vært sååå markant?
Er vel fortsatt generelt bra med FFKSupportere på bortekampene, spesielt på Østlandet, men at man skulle få problemer med å opprettholde antall tilskuere på bortekampene i år, har jeg aldri hatt særlig tro på. Men nedgangen har vel ikke vært sååå markant?
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
kan være for at i fjor var det første året ffk var i tippeligaen og dermed var innteressen for å dra å få med seg kampene større,nå vet folk at ffk kommer til å bli der en stund og dermed at man får den holdninga "nei,tar det neste gang" virker det som...
Og der kom constanaza meg i forkjøpet:cool:
Og der kom constanaza meg i forkjøpet:cool:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
kan være også at flere av bortekampene er tv kamper som går på kvelden........
kan jo nevne
Lillestrøm, RBK, Brann(som kommer) sikkert flere også.
+(Brann) kampen er jo mandags kamp blir neppe mere enn 200-300 stk ditt
kan jo nevne
Lillestrøm, RBK, Brann(som kommer) sikkert flere også.
+(Brann) kampen er jo mandags kamp blir neppe mere enn 200-300 stk ditt
minde folk? jaja, minde eies jo av brynild. så ikke umulig det er endel mindefolk på tribunene rundt omkring:D
Opprinnelig postet av Husgutt
minde folk? jaja, minde eies jo av brynild. så ikke umulig det er endel mindefolk på tribunene rundt omkring:D
Tror nok han mente å skrive MINDRE...men jeg tror ikke de som tar billetten måler høyden på de som kommer inn.
(Heter vel færre på norsk...)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914