Husk meg
Brukernavn
Passord

Minde folk på bortekampene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 27 jul 05, 19:40
Er det fler enn meg som har merket seg det, følger med webkampene og det er ikke like stor oppslutning som før.
Er det enkelt å bare skylde på den kjedelig 4-5-1 formasjonen , eller har dere andre teorier

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 jul 05, 19:43
Endret: 27 jul 05, 19:45
Det er jo en veldig åpenbar forklaring: Fjorårets sesong var FFKs første i Tippeligaen noensinne og den første sesongen på øverste nivå på 20 år. Det var noe helt spesielt og trakk med seg mange. Nå har en del folk falt i fra, og det begynner å normalisere seg. Både hjemme og borte. Ser spesielt på hjemmekampene hvor stabilt tilskuerstallene har vært, i motsetning til i fjor hvor det svingte mer.

Er vel fortsatt generelt bra med FFKSupportere på bortekampene, spesielt på Østlandet, men at man skulle få problemer med å opprettholde antall tilskuere på bortekampene i år, har jeg aldri hatt særlig tro på. Men nedgangen har vel ikke vært sååå markant?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 27 jul 05, 19:44
Endret: 27 jul 05, 19:45
kan være for at i fjor var det første året ffk var i tippeligaen og dermed var innteressen for å dra å få med seg kampene større,nå vet folk at ffk kommer til å bli der en stund og dermed at man får den holdninga "nei,tar det neste gang" virker det som...

Og der kom constanaza meg i forkjøpet:cool:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04

Lagt til: 27 jul 05, 21:54
kan være også at flere av bortekampene er tv kamper som går på kvelden........
kan jo nevne
Lillestrøm, RBK, Brann(som kommer) sikkert flere også.
+(Brann) kampen er jo mandags kamp blir neppe mere enn 200-300 stk ditt

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jul 05, 12:20
minde folk? jaja, minde eies jo av brynild. så ikke umulig det er endel mindefolk på tribunene rundt omkring:D

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 28 jul 05, 14:33
Opprinnelig postet av Husgutt
minde folk? jaja, minde eies jo av brynild. så ikke umulig det er endel mindefolk på tribunene rundt omkring:D

Tror nok han mente å skrive MINDRE...men jeg tror ikke de som tar billetten måler høyden på de som kommer inn.

(Heter vel færre på norsk...)

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914