28.mai: Drillo ønsker å forlenge med Brian West
I forhold til øvrige forsterkninger mener FFK-sjefen at bakerste ledd må forsterkes med en mann, i tillegg vurderer han å supplere med en midtbanespi
Han har jo innlegg også. så jo det på passningen til Kvisvik!
---------------------------
GO WEST!!!!!!
Fra FB:
Drillo: Vi er selvsagt i dialog med Brian og hans agent, fastslår Drillo.
Sist vi var i kontakt med FFK var tidlig i juni. Etter det har vi ikke snakket sammen, sier agenten til Brian West, Jan Helge Schiefloe, på telefon fra California i USA.
Tidligere har FFK sagt att kravet til West ikke var avskrekkende høyt, men de foretrakk å vente med å skrive kontrakt. Etter kampen på søndag bør det vel være klart for alle att Brian holder en hel kamp. Glipper han nå, så kan de bare skylde seg selv. Og gjør han det, bør det jammen få konsekvenser også.
Til sammenligning: Hoås var ikke det spor bedre i fjor enn han er i år. Likevel kjøpte de han for over 2 millioner i vinter. Dette etter råd fra Drillo. Men det som er enda mer skandaløst er att de lar Hoås spille hver eneste kamp, for å forsvare kjøpet.
Når FFK nå har flere spennednde angrepspillere, men likevel velger å bruke Hoås er for meg og andre en gåte. Under en annen trener hadde han vært benket for lengst. Han er jo ikke engang god på trening.
Nei, gi Brian ett godt kontraktsforslag nå. Vi har ikke råd til å miste nok en publikumspiller. Vil heller beholde West, fremfor en ny forsterkning.
Opprinnelig postet av seal_dm
Når FFK nå har flere spennednde angrepspillere, men likevel velger å bruke Hoås er for meg og andre en gåte. Under en annen trener hadde han vært benket for lengst.
Spennende er de nok, men det er vel kun Wiig som er over 1,80. Og med Kvisvik og Enerly, to av norges beste innleggere, på hver sin kant bør vi vel ha noen som kan ta imot. Du så kanskje hvordan ting gikk når ballen ble spilt opp på West?!
Fasen
FFK for alltid!!!
Opprinnelig postet av Fasen
Når FFK nå har flere spennednde angrepspillere, men likevel velger å bruke Hoås er for meg og andre en gåte. Under en annen trener hadde han vært benket for lengst.
Spennende er de nok, men det er vel kun Wiig som er over 1,80. Og med Kvisvik og Enerly, to av norges beste innleggere, på hver sin kant bør vi vel ha noen som kan ta imot. Du så kanskje hvordan ting gikk når ballen ble spilt opp på West?!
Det du sier her faller på sin egen urimelighet. Dersom man skal være nødt til å ha Hoås for å kunne ta imot innlegg fra Kvisvik og Enerly, kan ikke de to sistnevnte være så gode som du sier. Derimot er jeg enig hvis passningene kommer fra backene. At Enerly og Kvisvik har silkeføtter er et ubestridt faktum. Nettopp derfor er det viktig å en spillertype som West som kan true bakrommet og komme på løpspasninger fra NR 8. og 14. At West ikke fikk løpt opp alle passningene på søndag skyldes nok mer at gutta ikke er helt samspilt enda. West har tross alt ikke spilt så mange minuttene i år, og Kvisvik er jo helt ny.
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av Propellen
Det du sier her faller på sin egen urimelighet. Dersom man skal være nødt til å ha Hoås for å kunne ta imot innlegg fra Kvisvik og Enerly, kan ikke de to sistnevnte være så gode som du sier. Derimot er jeg enig hvis passningene kommer fra backene. At Enerly og Kvisvik har silkeføtter er et ubestridt faktum. Nettopp derfor er det viktig å en spillertype som West som kan true bakrommet og komme på løpspasninger fra NR 8. og 14. At West ikke fikk løpt opp alle passningene på søndag skyldes nok mer at gutta ikke er helt samspilt enda. West har tross alt ikke spilt så mange minuttene i år, og Kvisvik er jo helt ny.
Der har du absolutt et poeng(eller to). Men jeg tror vi trenger variasjon. Vi kan ikke bare ha kjappe spisser som truer et bakrom (som ikke alltid er der). Det er vel derfor at spissparet Hoås og West(eller Mackie) er så bra. Særlig hvis de blir litt mer samspilt, og Hoås får litt mer erfaring som spiss i TL.
PS. Det var jo visst nok et av TLs beste stopperpar vi spilte mot sist...
Fasen
FFK for alltid!!!
Med dagens angrepsspillere er FFK godt rustet for begge variasjonene.
Fuh! Fuh! Fuh!
Men jeg tror vi trenger variasjon. Vi kan ikke bare ha kjappe spisser som truer et bakrom (som ikke alltid er der). Det er vel derfor at spissparet Hoås og West(eller Mackie) er så bra. Særlig hvis de blir litt mer samspilt, og Hoås får litt mer erfaring som spiss i TL.
Bare Hoås hadde vært så god på hodet som det Drillo drømmer om, så hadde det vært meget bra. Dette var jo det som gjorde superduoen MR og West så gode i fjor. MR som møtende og West i bakrommet. Føler nok at Mac kan avløse West ved behov, men hvem skal rullere med Hoås. Både Wiig og Toth er vel litt mere usikkre der??!??!
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Opprinnelig postet av Propellen
Men jeg tror vi trenger variasjon. Vi kan ikke bare ha kjappe spisser som truer et bakrom (som ikke alltid er der). Det er vel derfor at spissparet Hoås og West(eller Mackie) er så bra. Særlig hvis de blir litt mer samspilt, og Hoås får litt mer erfaring som spiss i TL.
Bare Hoås hadde vært så god på hodet som det Drillo drømmer om, så hadde det vært meget bra. Dette var jo det som gjorde superduoen MR og West så gode i fjor. MR som møtende og West i bakrommet. Føler nok at Mac kan avløse West ved behov, men hvem skal rullere med Hoås. Både Wiig og Toth er vel litt mere usikkre der??!??!
Jeg håper virkelig at Hoås blir bedre på hodet, for han er ikke så veldig god i dag... Han kunne jo øvd litt spenst sammen med Berthie. He, he..
Stallen ble vel for stor til at vi kunne beholde Ringberg. Og potensialet hos Hoås er jo veldig stort.. Med litt mer erfaring i spissrollen blir dette bra tror jeg!
Erstatter ved eventuell skade er jeg derimot spent på. Må vel bli Wiig eller Brenne...
Fasen
FFK for alltid!!!
Opprinnelig postet av Patrioten
– Jeg vil gjerne beholde Brian West. Han er viktig spiller for oss, og jeg kunne tenke meg å tilby han en ny kontrakt, sier Drillo og legger til at det også må tas en avgjørelse i forhold til Kristen Viikmäe. Hans kontrakt går ut i sommer.
I forhold til øvrige forsterkninger mener FFK-sjefen at bakerste ledd må forsterkes med en mann, i tillegg vurderer han å supplere med en midtbanespi
Men i dagens FB står det følgende om Drillo. Nå er han ikke like sikker, er det Arve som er ute å kødder igjen?
– Han har kontrakt ut sesongen og det forholder vi oss til, sier Egil Drillo Olsen.
Amerikaneren har fortsatt ikke forlenget noen ny kontrakt med rødbuksene og det er per dags dato usikkert om dette i det hele tatt skjer.
– Vi er selvsagt i dialog med Brian og hans agent, fastslår Drillo.
– Hvor mye vil dere se av West før dere gir han et nytt kontraktsforslag?
– Det er vanskelig å si. Jeg føler dette blir litt for internt til å ta det i media, forklarer Drillo videre.
– Men vi kjenner jo til situasjonen, så får vi se, avslutter en ordknapp trener.
Fasen
FFK for alltid!!!
– Jeg vil gjerne beholde Brian West. Han er viktig spiller for oss, og jeg kunne tenke meg å tilby han en ny kontrakt, sier Drillo og legger til at det også må tas en avgjørelse i forhold til Kristen Viikmäe. Hans kontrakt går ut i sommer.
Men i dagens FB står det følgende om Drillo. Nå er han ikke like sikker, er det Arve som er ute å kødder igjen?
ARGH! Når skal dere lære hvordan ting foregår?!
TRENERNE (dvs BÅDE Drillo og Eggen) vurderer spillerne. Deretter kommer de med en innstilling til styret om de vil forsterke stallen eller forlenge med noen.
STYRET vurderer denne innstillingen ut ifra de økonomiske rammene man har til rådighet. Styret gir eller gir ikke et mandat til Arve Mokkelbost.
MOKKELBOST utøver dette mandatet han får tildelt av styret. Dvs foretar forhandlingene med spillere, agenter og klubber.
Det er ikke "Mokkelbost som er ute og kødder"! FFK er ikke noe diktatur!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Nr 9 Brian West: Trener Egil Drillo Olsen mener West er den beste utlendingen i norsk toppfotball. Amerikaneren har slitt med skader denne sesongen, men er likevel aktuell for klubber i blant annet Sverige og Danmark. At FFK fremdeles ikke har tilbudt den lynkjappe angriperen ny kontrakt, gjør ham ikke akkurat mindre ettertraktet. For holder han seg skadefri fremover, kommer han garantert ikke til å bli værende lenge i Fredrikstad.
Drillo vil beholde West: Jeg vil gjerne beholde Brian West. Han er viktig spiller for oss, og jeg kunne tenke meg å tilby han en ny kontrakt, sier Egil Drillo Olsen til Fredriksstad Blad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914