viking har handla igjen..
håper ikke han blir klar til søndag:(
Opprinnelig postet av Husgutt
http://www.rogalandsavis.no/viking_magasinet/article1676757.ece
spiller ingen rolle.. vi tar viking for det
:D
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Kan ikke ha spisser som misser så mye som hoås
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
MEN naa hadde det passa med Rıngberg.
Er kjempe fornoeyd med Myhre forstaar dere. Ogsaa at etter det jeg har faattt lest mens jeg har lett etter ınternet caffeer at Kvısvık gjoer jobbben.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Husgutt
http://www.rogalandsavis.no/viking_magasinet/article1676757.ece
Er ikke så veldig bekymret for ting som kommer fra GIF Sundsvall... Tror ikke at han spiller den kampen heller.. Må nok tilpasse seg klubben og spillergruppa først..
Fasen
FFK for alltid!!!
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
7 spilte
4 vunnet
2 uavgjort
1 tap
11 - 7 i målforskjell
Av de fem siste kampene har de vunnet fire og spilt en uavgjort.
Hjemme har de:
2 kamper
1 seier
1 uavgjort
3 - 2 målforskjell
Her er kampene
B/G - Viking 0-3
AAfk - Viking 1-2
Viking - Tromsø 3-2
VIF - Viking 1-2
Viking - Brann 0-0
Ham Kam - Viking 0-0
Viking - Odd 0-0
Viking har putta 10 mål på de siste 4 kampene mens de bare scoret 16 på de 10 første kampene. Vi skal altså møte et lag som både er i scoringsform og som leder formtoppen.
Kan bli spennende. Jeg tror det vil bli en målfattig affære, der vi klarer å få med oss ett poeng hjem. :)
Fuh! Fuh! Fuh!
vi er jo skrekkelige på utebane iår
noe bedre blir det nok med de nye spillerne,spesielt myhre kan bli en joker.kvisvik er vel heller best på hjemmebane foran eget publikum
savner "svensk magi" allerede
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Fasen
FFK for alltid!!!
Til opplysning har ikke Viking brukt mer enn 3-4 mill på disse 5 spillerene, i motsetning til VIF og Brann.
Slik som laget er i form pr i dag tror jeg dere kommer til og få en lang tur hjem, tror dere må satse på og begrense tapet
Men dere er velkommen til byen, og lykke til
"Nå bler det pigede GULL"
Opprinnelig postet av ktzx
Viking har i år handla 5 nye spillere, 3 av disse vil antagelig spille på søndag, Garde, Nhleco og Grande
Til opplysning har ikke Viking brukt mer enn 3-4 mill på disse 5 spillerene, i motsetning til VIF og Brann.
Slik som laget er i form pr i dag tror jeg dere kommer til og få en lang tur hjem, tror dere må satse på og begrense tapet
Men dere er velkommen til byen, og lykke til
Er mulig klubbene de kommer fra kun har fått betalt 3-4 mill, men det og tro at noen flytter til ett annet land for småpenger som det jo er når man får under 1 mill pr spiller..det er å tro på julenissen. De har nok fått bra sign-on fee pluss feite lønninger så det blir nok relativt tomt i kassa etter sesongslutt hvis da ikke viking får CL plass da..
Les her
Ida Dutheil
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914