Keepertrener
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Senest i juni svarte han kryptisk og unnvikende om sin egen fremtid i klubben.
Det er meget synd om han forsvinner, men jeg tror desverre ikke det er så mye vi kan gjøre med det......
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Kanskje de burde ringe han gærne Puvatcha-duden :D, han går visst for å være en Ringrev, hehe...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Kanskje de burde ringe han gærne Puvatcha-duden :D, han går visst for å være en Ringrev, hehe...
Høres ut som en jævlig god ide!! Har også hørt mye bra om han.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
KeJ hvem er du ? du skrev jo riktig etternavnet ...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
KeJ hvem er du ? du skrev jo riktig etternavnet ...
Tja nå kan du lure... Men la oss si det sånn, hadde jeg giddi å satse når jeg var på "topp", så hadde du hatt store sko å fylle i KIL, hehe...
muahahahahaha...
Neida, kanskje jeg gir meg til kjenne om noen uker? Hvem vet, men vet at du skal dømme oss om ikke så alt for lenge...
Men jeg vet hvem du er Zoran...Dog har vi aldri spilt sammen... Til det er det for lenge siden jeg bodde "hjemme" og satset...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Litt research gjorde at jeg fant ut at Kurt Hegre er keepertrener i Viking.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914