Husk meg
Brukernavn
Passord

Keepertrener

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05

Lagt til: 25 jul 05, 22:31
Hørte rykter om at vår keepertrener har sagt opp, og at han var i et møte med klubben om sin situasjon etter kampen om søndagen, da var oppsigelsestiden ute?? er i såfal at tap som er større en noen av de andre som har vært i år.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 22:32
Jerry Knutsson har jo i lengre tid antydet at han kommer til å gi seg, om jeg ikke husker feil. Dessverre, for har utelukkende hørt positivt om ham fra flere hold i en årrekke.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 jul 05, 22:34
Jerry Knutsson vil jeg tro skal ha sin del av æren for at Myhre kom til klubben, han skrøt voldsomt av treningene med Jerry. Det vil være utrolig synd å miste han nå...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 25 jul 05, 22:37
Jerry knutsson har vel hintet en stund at han snart forsvinner fra FFK.
Senest i juni svarte han kryptisk og unnvikende om sin egen fremtid i klubben.

Det er meget synd om han forsvinner, men jeg tror desverre ikke det er så mye vi kan gjøre med det......

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 25 jul 05, 22:41
Hm, synd det. vet egentlig ikke om det finnes noe keepertrener i Norge som er i nærheten av ham . Jo thorsvetd har vel fått skryt fra landlaget men ellers...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 jul 05, 22:44
Så lenge disse nissene i styre og stell henter inn (g)jørn Jamtfeil, så er det greit for meg...

Kanskje de burde ringe han gærne Puvatcha-duden :D, han går visst for å være en Ringrev, hehe...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 25 jul 05, 22:47
Opprinnelig postet av KeJ
Kanskje de burde ringe han gærne Puvatcha-duden :D, han går visst for å være en Ringrev, hehe...

Høres ut som en jævlig god ide!! Har også hørt mye bra om han.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 25 jul 05, 22:48
Han har prøvd seg med trening i dag på første gang på nesten en måned og ... hja tror han skal drøye litt til altså..
KeJ hvem er du ? du skrev jo riktig etternavnet ...

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 22:51
Endret: 26 jul 05, 09:35
Opprinnelig postet av Klokan
KeJ hvem er du ? du skrev jo riktig etternavnet ...

Tja nå kan du lure... Men la oss si det sånn, hadde jeg giddi å satse når jeg var på "topp", så hadde du hatt store sko å fylle i KIL, hehe...

muahahahahaha...

Neida, kanskje jeg gir meg til kjenne om noen uker? Hvem vet, men vet at du skal dømme oss om ikke så alt for lenge...

Men jeg vet hvem du er Zoran...Dog har vi aldri spilt sammen... Til det er det for lenge siden jeg bodde "hjemme" og satset...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 05, 09:36
Ellers tror jeg faktisk at gode gamle Frode, nei ikke Hansen, men Grodås kunne vært en spennende keepertrener for fremtiden...

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 jul 05, 12:23
Hva gjør egentlig Thorsvedt nå etter at Jamtfall ble keepertrener for landslaget? Har han samme stilling i Viking eller noe? Ellers kunne det vel verdt fristende å i hvert fall høre med han?

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 26 jul 05, 12:30
Han er vel programleder for Royal League sendingene på TvNorge.

FFK1903

Moderator

Lagt til: 26 jul 05, 12:34
Endret: 26 jul 05, 12:35
He he he, ja, men noe må han jo foreta seg resten av sesongen også? Eggen og Soler er jo i CL-studio når CL holder på...

Litt research gjorde at jeg fant ut at Kurt Hegre er keepertrener i Viking.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914