Var det ikke skuffende lite folk?
Når Raymond Kvisvik og Thomas Myhre debuterer, og Rajo Piroja og Brian West er friske igjen, synes jeg det er nok grunner til at det burde vært fult.
Greit nok at kampen gikk på Canal+,men det er ikke alle som får inn den kanalen, skal vi tippe at kanskje 500 mennesker så kampen på tv.
Når det er sagt, så har det vært skuffende lite publikum i hele år synes jeg. Savner de siste 1000 for å få litt ekstra trykk.
---------------------------
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Det er for dårlig når det ligger rundt 8.000!!Så kom og støtt opp supportere!DÅRLIG!!!!10.000 skal være minimum!
"Som people belive football is a matter of life and death.
Im very dissepointed with that attitude!
i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"
Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.
"Røde og hvite
Opprinnelig postet av antivif4evah
Drittsupportere!Unnskyld!Nå har FFK henta Bjørkøy,Toth,Myhre å Kvisvik+ at Brian starter,Rajo komemr innpå!Hva mer skal man forlange??Skal man måtte kjøpe Zidane for at folk her i byen skal gå på kamp eller?
Det er for dårlig når det ligger rundt 8.000!!Så kom og støtt opp supportere!DÅRLIG!!!!10.000 skal være minimum!
bare et lite tips:ikke bruk utropstegn! etter hver eneste setning.ikke alltid like lett å forstå budskapet,samtidig som det er irriterende.sier det bare som et tips,bra at du engasjerer deg.
savner "svensk magi" allerede
He he sikkert ikke tilfelle men, merkelig at de ikke fikk billetter da...
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Noen jeg kjenner gikk nemlig tidlig til stadioen ca 45 min før og fikk beskjed om at alle billetter var utsolgt, de gikk til alle inngangene, alle med samme svar, de måtte derfor gå hjem uten å se kampen...
He he sikkert ikke tilfelle men, merkelig at de ikke fikk billetter da...
Mye talentløse folk rundt omkring. Billetter kjøpes ikke ved inngangen, så det er nok bare en dårlig unskyldning.
Vet ikke jeg har sesonkort selv men det er jo vanlig ved andre idrettsarenaer...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914