Husk meg
Brukernavn
Passord

Var det ikke skuffende lite folk?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 17:45
Synes det burde vært fult mot Lyn.
Når Raymond Kvisvik og Thomas Myhre debuterer, og Rajo Piroja og Brian West er friske igjen, synes jeg det er nok grunner til at det burde vært fult.
Greit nok at kampen gikk på Canal+,men det er ikke alle som får inn den kanalen, skal vi tippe at kanskje 500 mennesker så kampen på tv.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 25 jul 05, 17:49
Du glemmer at det er Fellesferie, og at veldig mange derfor ikke er hjemme.

Når det er sagt, så har det vært skuffende lite publikum i hele år synes jeg. Savner de siste 1000 for å få litt ekstra trykk.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 18:10
Synes det var fult i går jeg. At det var kun 8500 synes jeg virker litt merkelig. Hvor er det de siste 2000 skal være enn æ? Synes alle seter var opptatt, i tillegg så så det forholdsvis trangt ut på gressvik og klokkesvingen også.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 25 jul 05, 18:12
hoved tribunen var ikke full, samme gjaldt nye sitte tribunen. Var også plass til fler i klokkesvingen.

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 18:18
Selv om det mangler en del mennesker før stadion er offisielt full, så ser den i det minste full ut med ca 9000 mennesker.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 25 jul 05, 18:29
Plankehaugenfeltet var ikke fullt. Der kunne vi sikkert fått skviset inn enda flere barn på de to nederste radene......(Var det fullt på gressviktribunen?)

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til: 25 jul 05, 19:43
vel, vi har iallefall hatt meget jevnt publikumstall iår, imotsetning til i fjor.

antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 25 jul 05, 20:26
Drittsupportere!Unnskyld!Nå har FFK henta Bjørkøy,Toth,Myhre å Kvisvik+ at Brian starter,Rajo komemr innpå!Hva mer skal man forlange??Skal man måtte kjøpe Zidane for at folk her i byen skal gå på kamp eller?
Det er for dårlig når det ligger rundt 8.000!!Så kom og støtt opp supportere!DÅRLIG!!!!10.000 skal være minimum!

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 25 jul 05, 23:39
Opprinnelig postet av antivif4evah
Drittsupportere!Unnskyld!Nå har FFK henta Bjørkøy,Toth,Myhre å Kvisvik+ at Brian starter,Rajo komemr innpå!Hva mer skal man forlange??Skal man måtte kjøpe Zidane for at folk her i byen skal gå på kamp eller?
Det er for dårlig når det ligger rundt 8.000!!Så kom og støtt opp supportere!DÅRLIG!!!!10.000 skal være minimum!

bare et lite tips:ikke bruk utropstegn! etter hver eneste setning.ikke alltid like lett å forstå budskapet,samtidig som det er irriterende.sier det bare som et tips,bra at du engasjerer deg.

savner "svensk magi" allerede

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 26 jul 05, 00:08
Jeg håper ikke skattemyndighetene leser forumet vårt for jeg tror nemlig at det muligens kan være litt tallfusk jeg da. Noen jeg kjenner gikk nemlig tidlig til stadioen ca 45 min før og fikk beskjed om at alle billetter var utsolgt, de gikk til alle inngangene, alle med samme svar, de måtte derfor gå hjem uten å se kampen...så man kan jo begynne å lure...1500 supportere som betaler kr 120 pr hode blir jo litt;)

He he sikkert ikke tilfelle men, merkelig at de ikke fikk billetter da...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 26 jul 05, 00:13
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Noen jeg kjenner gikk nemlig tidlig til stadioen ca 45 min før og fikk beskjed om at alle billetter var utsolgt, de gikk til alle inngangene, alle med samme svar, de måtte derfor gå hjem uten å se kampen...
He he sikkert ikke tilfelle men, merkelig at de ikke fikk billetter da...

Mye talentløse folk rundt omkring. Billetter kjøpes ikke ved inngangen, så det er nok bare en dårlig unskyldning.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 26 jul 05, 00:27
Hvor kjøpes de da så sent før en kamp, er det ikke vanlig at man får kjøpt de ved inngangene?

Vet ikke jeg har sesonkort selv men det er jo vanlig ved andre idrettsarenaer...

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 26 jul 05, 00:29
I bua foran stadion.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914