Husk meg
Brukernavn
Passord

Pål Andre neste på vei ut?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 16:22
Drillo ønsker å forsterke med ny back, da er vel Pål Andre neste på vei ut, siden kontrakten går ut om kort tid.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 16:26
Han sa at laget er tynt besatt i forsvaret, og at de trenger en ny til. Altså ikke at noen skal ut. Drillo ville gjerne ha en som kan spille både back og stopper, noe jeg ønsker velkommen.

Ja, kontrakten til Czwartek går ut etter sesongen. Det samme gjør vel Helland sin, og sistnevnte har allerede signalisert at han vil tilbake til Bergen. Trondsen legger trolig opp etter sesongen. Tror nok klubben ønsker å fornye med de andre forsvarsspillerne, og heller hente inn 2-3 nye.

Tipper Czwartek får 1 årskontrakt.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 25 jul 05, 16:43
Har sagt det i hele sommer, hvorfor kommer det som en overaskelse på dere?? MR, Risholt, Sørlie, PAC, og West går i den rekkefølgen og alle nå i sommer/høst

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 17:14
... og bare West er god nok for startoppstillingen, så skjønner ikke hvorfor det er så graverende som noen skal ha det til.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 17:48
Jeg tviler på om de forlenger med Pål.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 25 jul 05, 17:50
Bedre å satse på Blixt mener du??

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 18:01
MEd all respekt for PAC, så mener jeg faktisk blixt er et bedre alternativ. Jeg føler meg mer sikker med han, men for all del jeg hadde gjerne sett at det hadde kommet en ny høyreback!

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jul 05, 18:56
Ja,jeg synes Blixt er bedre. I går var Pål en del på etterskudd og hadde det ikke vært for Thomas så hadde han klart å lage selvmål.
Canal+mente også at han spilte dårlig i går,Moud fra Lyn løp vel fra han nesten hver gang?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 jul 05, 19:15
PAC er desverre ikke god nok på dette nivået.
Så det veldig tydelig i går.

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 25 jul 05, 20:01
Synes faktisk Pål Andre gjorde sin beste kamp for året igår! Men det tyder jo bare på at han ikke holder mål.

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914