Pål Andre neste på vei ut?
Drillo ønsker å forsterke med ny back, da er vel Pål Andre neste på vei ut, siden kontrakten går ut om kort tid.
Han sa at laget er tynt besatt i forsvaret, og at de trenger en ny til. Altså ikke at noen skal ut. Drillo ville gjerne ha en som kan spille både back og stopper, noe jeg ønsker velkommen.
Ja, kontrakten til Czwartek går ut etter sesongen. Det samme gjør vel Helland sin, og sistnevnte har allerede signalisert at han vil tilbake til Bergen. Trondsen legger trolig opp etter sesongen. Tror nok klubben ønsker å fornye med de andre forsvarsspillerne, og heller hente inn 2-3 nye.
Tipper Czwartek får 1 årskontrakt.
Ja, kontrakten til Czwartek går ut etter sesongen. Det samme gjør vel Helland sin, og sistnevnte har allerede signalisert at han vil tilbake til Bergen. Trondsen legger trolig opp etter sesongen. Tror nok klubben ønsker å fornye med de andre forsvarsspillerne, og heller hente inn 2-3 nye.
Tipper Czwartek får 1 årskontrakt.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Har sagt det i hele sommer, hvorfor kommer det som en overaskelse på dere?? MR, Risholt, Sørlie, PAC, og West går i den rekkefølgen og alle nå i sommer/høst
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
... og bare West er god nok for startoppstillingen, så skjønner ikke hvorfor det er så graverende som noen skal ha det til.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg tviler på om de forlenger med Pål.
Bedre å satse på Blixt mener du??
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
MEd all respekt for PAC, så mener jeg faktisk blixt er et bedre alternativ. Jeg føler meg mer sikker med han, men for all del jeg hadde gjerne sett at det hadde kommet en ny høyreback!
Ja,jeg synes Blixt er bedre. I går var Pål en del på etterskudd og hadde det ikke vært for Thomas så hadde han klart å lage selvmål.
Canal+mente også at han spilte dårlig i går,Moud fra Lyn løp vel fra han nesten hver gang?
Canal+mente også at han spilte dårlig i går,Moud fra Lyn løp vel fra han nesten hver gang?
PAC er desverre ikke god nok på dette nivået.
Så det veldig tydelig i går.
Så det veldig tydelig i går.
Synes faktisk Pål Andre gjorde sin beste kamp for året igår! Men det tyder jo bare på at han ikke holder mål.
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914