Husk meg
Brukernavn
Passord

Fem klubber vil ha West

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 25 jul 05, 19:03
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av Hubro7
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn,

Når noen er skadet, blir ikke de sykemeldte da? og da betaler jo ikke klubben lønnen.

Tror du virkelig staten dekker de sinnssyke lønningene til spillerne i England? Eller de best betalte i Rosenborg?

Mener å huske at det dekkes opp til 2G - som er ca 350.000.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 25 jul 05, 20:35
Generelle trygderegler er vel at det kan dekkes opp til 6G som er ca 380.000. Det er vel noe arbeidsgiverperioder på 14 dager etc. Jeg vet ikke om det er noe spesielt i "fotball bransjen".
Så er det spørs hva som er kontraktsfestet mellom spilleren og klubben da!! Kanskje det er en forsikring etc?

Hva hvis spiller er i trening, er han da sykemeldt? Trygden dekker vel antagelig eventuelt kun langtidsskader?

Hvis West har feks 1 mill i årslønn, så dekker uansett ikke trygden dette. Det er jeg forholdsvis sikker på. Jeg tipper de dekker 6G som er ca 380`

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 25 jul 05, 20:39
Husk at han ikke skatter så mye siden han er fra USA....

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10065

Lagt til: 25 jul 05, 20:57
Opprinnelig postet av Hubro7
Generelle trygderegler er vel at det kan dekkes opp til 6G som er ca 380.000.

6G var det ja... Bomma litt der, men var inne på riktig tankegang i alle fall! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5546

Lagt til: 25 jul 05, 21:30
Det foreligger et kontraktsforslag som West og hans agent har forelagt FFK. Prisen her er jo noe av grunnen til at klubben avventer. Så lenge han har mye skader kan han bli veldig dyr pr spilleminutt. I dag har man to møtende spisser(Hoås og Wiik) og to som kan true bakrom(West og MacDonald). Toth kan kanskje brukes til begge deler.

Kanskje er R. Russel en av de mulige høyre backene FFK vurderer. Om man da skal beholde West, er det kroken på døra for A-lags spill på MacDonald og Garro.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 25 jul 05, 22:11
Endret: 25 jul 05, 22:11
Behold West. Drit i Russel. Han har bevist at han har stor plasseringsproblemer i forsvaret. Det er jo akkurat det vi sliter med på høyresiden.

West må nå få et tilbud. Se bare på kampen i går. Han er tilbake til fjorårsformen.

---------------------------

Fredd


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 jul 05, 22:11
Greit at West er god, men i forhold til de spillerne som er på vei opp i FFK systemet så er han jo ikke uerstattelig.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 05, 22:26
macki er nesten på samme høyde som west, men jeg velger og se west i noen kamper til

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 jul 05, 22:48
McDonald er en helt annen type en West. Kan ikke sammenligne de 2 da vet du. Mcdonald er playmaker, West er avslutter!!!

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 25 jul 05, 23:33
Opprinnelig postet av oleberg
McDonald er en helt annen type en West. Kan ikke sammenligne de 2 da vet du. Mcdonald er playmaker, West er avslutter!!!


Men Mackie kan med fordel brukes som spiss han. Hadde vært moro å sett Mcdonald og West sammen på topp. Tror nok disse to hadde lagd et show vi ikke har sett maken til hittil i år.
Hvis FFK klarer å miste West til en annen klubb, ser jeg det som helt utilgivelig. Klubben har rett og slett ikke råd til å miste han. Kan ikke være noe å vente med lenger. West holdt jo hele kampen mot Lyn uten problmer.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 jul 05, 00:04
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av Hubro7
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn,

Når noen er skadet, blir ikke de sykemeldte da? og da betaler jo ikke klubben lønnen.


Eh joa trygdekontoret betaler lønn opptil ca 350 000,- og jeg håper West har mer betalt enn det for ellers forsvinner han sinnsykt fort ;)

EJ for FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 26 jul 05, 00:11
Klokan:
Vi må da få si meningen vår uten at det skal bety at vi syter! Jeg synes at West er kjempeviktig for FFK og da må jeg da få si min mening om det vel???

---------------------------

Trofast FFKer



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340