Husk meg
Brukernavn
Passord

Fem klubber vil ha West

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 25 jul 05, 14:38
Her er linken til sak i FB.

Mitt tips er at West ikke får fornyet kontrakt. De satser på Hoås, Wiig og Toth, så kommer det sikkert en ny spiss til neste år.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 25 jul 05, 14:44
Det er jo ikke nytt. De bruker samme taktikk der som med Ringberg, Risholt og Sørlie. Venter til vinduet er stengt slik at de får dårligere forhandlingsgrunnlag, og dermed kommer billigere, eller må gå til Aetat.

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 25 jul 05, 14:44
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05
Innlegg: 294

Lagt til: 25 jul 05, 15:03
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...


Jeg skjønner godt at ffk avventer situasjonen. West har spilt under en tredjedel av tida sist sesong. Og ikke alltid like bra. Og jeg tipper at West krever mer enn knappenåler i lønn. West i form er helt konge. Men synes det faktisk er bedre med en stabil og litt dårligere spiss. Når det er sagt ber jeg hver kveld til gudene om at West blir helt frisk og skriver under langtidskontrakt :ffk:

---------------------------

Syng høyt og kraftig for laget du elsker.


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 25 jul 05, 15:05
De vet jo hva han står for når han er skadefri, så de kan jo ikke være noe vits i å se ann hvor god spilleren er. Det vet de.
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn, så tenker de langsiktig med de talentene de har. (De har jo også donald og Tarik i bakhanda)

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 jul 05, 15:06
Skandale at ffk ikke har skrevet kontrakt med han ennå,og at de i tillegg vil se flere kamper av han der han spiller 90 min er jo helt på tryne...Vi vet jo hva han står for,dette er jo en gedigen mulighet for andre klubber til å fatte sin innteresse for han..Tror nok west glipper hvis de velger å avvente dette noe mer

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jul 05, 15:07
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...
jeg må le av dette. Du kan mene at vi skal skrive en gigant avtale og bruke han som super reserve om han ikke holder 90 min i flere kamper. vi trenger west ja, men ikke av det grunlaget at han kun skal være en super innbytter

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 25 jul 05, 15:10
Det blir jo selvfølgelig som hvilken som helst annen spiller FFK skal skrive kontrakt med. Han bestå den medisinske testen. Gjør han ikke det så hjelper det på mange måter ikke hva han er i stand til og hva han har gjort. Vi får bare håpe han består.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 25 jul 05, 15:15
Opprinnelig postet av keiko
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg sitter bare og rister på hodet. Har nesten ikke ord for hvor håpløst jeg synes dette er av ledelsen. Her sitter klubben på en spiller helt utenom det vanlige, og han er tilsynelatende klar til å skrive under kontrakt, men så avventer FFK for å se at han skal gjøre det bra over tid i 90 minutter. Hallo!? Skjønner de ikke da at andre, større og mer attraktive klubber også vil komme på banen, og Brian West ønsker også sikkert å avklare fremtiden sin litt. Her synes jeg FFK-ledelsen gambler helt hinsides all fornuft, og jeg frykter at konsekvensen blir at West glipper...
jeg må le av dette. Du kan mene at vi skal skrive en gigant avtale og bruke han som super reserve om han ikke holder 90 min i flere kamper. vi trenger west ja, men ikke av det grunlaget at han kun skal være en super innbytter


Du ler av mye rart du Keiko. Jeg ler av deg.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 25 jul 05, 15:15
Endret: 25 jul 05, 15:17
Det er så nødvendig at du må skrive at du ler av det først, keiko...

Brian West hadde knapt nok vært skadet før han kom til FFK. Han spiller nærmere 3/4 av alle kampene i sesongen 2004, blir årets spiller, kommer på årets lag i VG og er i det hele tatt en utrolig viktig spiller for klubben, en profil. Både i FFK og Tippeligaen.

Dessverre tar han med seg skaden inn i 2005, og det tar tid å lege den. Likevel kan han spille nå og da, og han er typen som kanskje bare trenger 30 minutter i enkelte kamper for å snu den i vår favør slik at vi haler i land ekstra poeng.

Han er gull verdt uansett. Og poenget mitt er at det er tullete å gå ut i fra at han fortsatt kommer til å være skadet fremover. Det er utvilsomt verdt å ta sjansen på å skrive ny kontrakt med West NÅ. Jeg vil påstå at det er mye, mye høyere risiko knyttet til å avvente enda lenger. Da kan tapet bli stort.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Vetlings

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 26

Lagt til: 25 jul 05, 15:20
Håper for all del at FFK selger West! En av de viktigste spillerene i klubben.

---------------------------

FFK slår te ijænn!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 25 jul 05, 15:22
Problemet er ikke at de kommer til å selge ham, men andre klubber står fritt til å forhandle personlige kontrakter med ham nå som FFK ikke får fingeren ut, noe som betyr at han kan skrive under for en annen klubb og gå gratis dit etter sesongen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 jul 05, 15:23
Opprinnelig postet av Vetlings
Håper for all del at FFK selger West! En av de viktigste spillerene i klubben.


Hvorfor vil du selge en av de viktigste spillerne i klubben?:D

frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 25 jul 05, 15:27
Endret: 25 jul 05, 15:27
Vil si at klubben sjøl har mye av skylden for at han har gått skadet i så lang tid! Ett eksempel er Stabæk kampen, hvor han fikk strekk, eller føling med en strekk på baksiden av låret. Da sa Ahlsen i pausen at Brian hadde signalisert at han måtte ut litt før pause, grunnet dette.
Likevel startet han andre omgang og spilte vel en god stund:mad: Når man vet hvor utsatt han er skal det være unødvendig å ta noen sjanser i det hele tatt! Vet ikke hvorfor han startet andre omgang, men det var helt klart en tabbe som kunne blitt enda mer kostbar.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 25 jul 05, 15:31
Akkurat her må jeg vel være enig med dere som "syter" he he

Se å få signert West nå, han har bevist hva han duger til nå, selv om han skulle bli skadet så kommer jo han seg i form igjen. I går var han jo helt "lysande" igjen. Konstant trussel for LYN og mange gode passninger. I tillegg orket han å bli med hjem og hjelpe til...

Vi får vel tromme sammen en kronerulling, så kan Plankehaugen kjøpe han og leie han ut til FFK ;)

EJ for FFK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 25 jul 05, 15:33
Hvis FFK nå velger å la West gå så skal jeg ete i meg ordene mine fra igår om at jeg velger å tro at de vet hva de gjør!
West er knall god og trengs i FFK. Hoås og Wiig blir et for tynt strå og satse på etter min mening.

---------------------------

Trofast FFKer


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 jul 05, 16:06
west bør gis ny 2-3års kontrakt.punktum.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 jul 05, 16:24
Nå syter dere som bare det ...
Jeg gjør som Keiko jeg og er enig med ledelsen. Synes dem vet hva dem gjør og gjør det bra ............

Haaaaaaaa, haaaaaaaa, haaaaaa... i dag er jeg i kjempeform , he he he . Seier i går, seier på lørdag.... 6 poeng, bra helg....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 25 jul 05, 16:56
Opprinnelig postet av Klokan
Nå syter dere som bare det ...
Jeg gjør som Keiko jeg og er enig med ledelsen. Synes dem vet hva dem gjør og gjør det bra ............

Haaaaaaaa, haaaaaaaa, haaaaaa... i dag er jeg i kjempeform , he he he . Seier i går, seier på lørdag.... 6 poeng, bra helg....



:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 25 jul 05, 18:54
Opprinnelig postet av Hubro7
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn,

Når noen er skadet, blir ikke de sykemeldte da? og da betaler jo ikke klubben lønnen.

---------------------------

..::FFK::..



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340