Husk meg
Brukernavn
Passord

Tideliduuu !!!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 23 jul 05, 16:59
Vet ikke en gang hvor jeg skal begynne altså. Først vil jeg si at jeg føler at jeg hat ikke verken ugjort eller usagt med noen som helst. Dette er altså ikke noe reaksjon på noe som ble sagt i hvertfall her da. Saken er at torsdag for 10 dager siden tok jeg innitiativet til noe som kunne ha ført oss til en enda høyere nivå på "supporter skala". Nei vi trengte ikke å sparke hverken Drillo eller Arve for å komme oss diitt men hadde vi stått på så hadde ikke alt sluttet på en enkel "styremøte" hvor "fingeren" min var en av hovedtemaer. Dere som var der vet godt at bilde er tilfeldig og mer ment som spøk. Jeg følte at det var faktisk mange her som var klare til noe slikt og det viste seg at jeg hadde delvis rett. Delvis sier jeg fordi 75% av disse forsvant etter 48 timer. Så grunnen til at jeg har levert PH bevise mitt er at jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og "lede" mennesker som har helt annen mening enn jeg selv. Det kunne en se på manadag da jeg ble hyssjet ned når jeg ville sette i gang Ringberg sangen. Hvor riktig det var vil jeg ikke snakke om dette nå så.... I tillegg føler jeg personlig misstillit til mennesker som bestemmer i klubben for tiden og derfor fortjener jeg heller ikke å stå der hvor jeg sto per i "går". JA det kan se slikt ut at jeg setter spillere forran klubben men fra andre siden kan jeg også si at det er mange som setter en trener og en direktør forran klubben. I hvertfall grunnen til at jeg skriver alt dette er bønn for å slutte å skrive så mye om meg her på sidene. Jeg takker for både støtten og kritikken men vennligst ikke bry dere så mye om dette og la saken bli glemt. Det er trossalt en del mennesker som kjenner meg og som leser dette forumet og faktisk bryr seg ... Dere skulle ikke tro hvor mange meldinger jeg fikk hvor folk luret på hvordan jeg har det. Så summa summarum nei jeg kommer ikke på PH feltet, ja jeg elsker fortsatt FFK og kommer sikkert på kamp. Og så lenge jeg har mine meninger så synes jeg ikke at jeg har plass på PH feltet.
Vil også be moderatorer om å slette "Zoran" emne . synes det er formye oppstyr for ingenting. En gang til takk for støtte og kritikken. Unnskyld hvis jeg har tråkken på mange tær. Alt skjedde i"kampens hete" .

Dinamo i FFK zive vjecno u srcu mom !!!

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 jul 05, 17:08
Du bør vel ikke reagere så sterkt, Klokan ?? Ved å melde deg ut av PH oppnår du vel ingenting ?? Ønsker deg som forsanger av hele mitt hjerte. Zoran. Så jeg ber deg innstendig om å være med oss videre.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 23 jul 05, 17:51
Endret: 24 jul 05, 07:46
For første gang skal jeg skrive noe direkte til deg Zoran, uten glimtet i øyet.

Supporterkultur og kultur genetelt sett er vanskelig. Du kommer fra en supporterkultur som er fjern fra mange av oss, en kultur som i alle fall jeg ikke ville latt meg være en del av. Dette sier jeg kun med utgangspukt i hva du selv har fortalt. Men for meg er det helt utenkelig å holde på slik som du til tider har skissert, jeg klarer ikke rett og slett, men jeg føler ikke at jeg nødvendigvis føler noen mindre for FFK enn det du gjør?

Når det er sagt, all respekt til de som legger seg ned i veibanen for at trafikken skal stoppe, det er bare ikke meg...

Du har gjort, og er du den mannen jeg tror du er, kommer du fortsatt til å gjøre en genial jobb for PH og andre supportere av Fredrikstad Fotball Klubb i tiden som kommer. Synes du med følgende uttalelse undergraver deg selv; "Vil også be moderatorer om å slette "Zoran" emne . synes det er formye oppstyr for ingenting. En gang til takk for støtte og kritikken. Unnskyld hvis jeg har tråkken på mange tær. Alt skjedde i"kampens hete"". du forteller plutselig at du ikke tror på deg du angivelig står for? Jasså?

Zoran, tror ikke at du har så veldig forskjellige meninger enn mange andre i PH eller blant supporterne genrellt, det er kanskje bare måten å nå målet på som er vanskelig? Kanskje man ikke tidligere har opplevd at man får gjennomslag for meningene sine? Her snakker vi igjen om kultur, den trauste norske kulturen...

Så Zoran, ta til vettet, hent beviset ditt igjen, for jeg ønsker og forventer at din personlighet er representert i PH-feltet på søndag og alle andre hjemmekamper, og sånn mellom oss, det er noen ganger enklere å jobbe i det stille, ikke lage støy men trøbbel...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 23 jul 05, 18:02
Endret: 23 jul 05, 18:03
Zoran,

jeg kjenner ikke deg - og du kjenner ikke meg. Men ut fra det jeg har lest og tolket ut fra dine innlegg håper jeg at du ombestemmer deg.

Se på det som den regjeringen vi har i Norge i dag. Vår statsminister har per juli 2005 støtte i ca. 6% av befolkningen. Men han er fortsatt statsminister. I enkelte saker han forkjemper har han vel kanskje ikke mer enn halve av sitt eget parti på sin side... Og ingen andre. ;)

Så Zoran, selv om du føler du har tråkket på mange tær, og fordi mange var enige med deg til å begynne med (men falt fra etterhvert) og fordi du fortsatt har dine meningers mot - håper jeg allikevel du ser hva jeg mener og jeg håper veldig på at vi alle ser deg som forsanger på Stadion. Gjerne allerede til helga!

Og til KeJ vil jeg bare si at det er en svært dårlig holdning å jobbe i det stille - særlig hvis målet ditt da er "trøbbel". Da er det bedre å gå ut i full offentlighet for å flagge sine meninger - til det kreves en mann med grande cohones.

:ffk:

Fuh! Fuh! Fuh!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 jul 05, 18:04
du må da bli zoran.selv om jeg har vært uenig med deg i det siste, så må man jo tåle det.. sålenge ffk er laget i ditt hjerte, er du velkommen i ph spør du meg..

og skulle du allikevel flytte deg til hovedtribuenen, vil jeg bare si dette: LAG LIV DER I STEDET!! tenk så bra vi hadde vært da, om hovedtribunen hadde vært like bra som oss i haugen:D

Berg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 23 jul 05

Lagt til: 23 jul 05, 18:54
Zoran... Som noen foreslo på en annen tråd. Ta en tur på brygga eller Aristokraten med de andre ansvarlige i PH, og ta noe kaldt og drikke. Brunt eller svart, det er ett fett, så lenge det ikke blir for mye:) Klart en supporter har rett til å bli provosert av at klubben slik det ser ut gjør merkelige valg som de ikke ser ut til å ha noen god grunn til å gjøre. Likevel må en supporters rolle være å støtte klubben, noe jeg er helt sikker på at du også mener er mye viktigere enn å slenge dritt. Etter din innsats for PH, og den moral du har vist i kamper, enten det har vært i lykkelige eller dramatiske tider har vært stor. Da du på Åråsen nå før ferien tok tak, og minnet folk på at det var Fredrikstad vi skulle heie på, og ikke Lillestrøm vi skulle "disse" og slenge dritt til, viste du nettopp dette.

Så snakk sammen gutta, så ordner vi dette. Ringberg hadde tydeligvis gjort en del ting selv også i saken, som han bekreftet i FB, så det var ingen avgjørelse Drillo og Mokkelbosten hadde gjort på egenhånd. I morgen blir det seier!

De andre laga er rundingsbøyer

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 23 jul 05, 20:19
slutt med sutringen Zoran. Klubben går foran alt, husk det. Noen ganger går det vår vei, andre ganger går det oss i mot. Sånn er det i livet og i fotball. FFK lever videre om du grriner over gale vedtak. Det er faen ikke sikkert at det var feil heller.:D

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 22:37
Opprinnelig postet av denialsander

Og til KeJ vil jeg bare si at det er en svært dårlig holdning å jobbe i det stille - særlig hvis målet ditt da er "trøbbel". Da er det bedre å gå ut i full offentlighet for å flagge sine meninger - til det kreves en mann med grande cohones.

Du blir nok ingen lobbyist, men det plager meg ikke nevneverdig

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 23 jul 05, 23:05
Helt enig med de fleste,du kan da vel være i PH selvom det er noen som ikke har din mening!!!!
Det blir litt for dumt!Men takk for alt!

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 23 jul 05, 23:10
Endret: 23 jul 05, 23:12
Opprinnelig postet av Klokan
Nei vi trengte ikke å sparke hverken Drillo eller Arve for å komme oss diitt men hadde vi stått på så hadde ikke alt sluttet på en enkel "styremøte" hvor "fingeren" min var en av hovedtemaer.

Hvilket styremøte?

Så grunnen til at jeg har levert PH bevise mitt er at jeg synes ikke det er riktig at jeg skal stå der og "lede" mennesker som har helt annen mening enn jeg selv.

Du leder allsangen Zoran, der vi synger at "alle elsker Fredrikstad", "vi skal aldri svikte", "vi synger for Fredrikstad laget" etc. Ballen rullær fortsatt, selv om personer er uenige. Vi synger jo fortsatt for laget....sammen.

Det kunne en se på manadag da jeg ble hyssjet ned når jeg ville sette i gang Ringberg sangen. Hvor riktig det var vil jeg ikke snakke om dette nå så....

Dersom noen skulle legge inn årene hver gang det var uenigheter hadde feltet vært tomt til slutt.

I tillegg føler jeg personlig misstillit til mennesker som bestemmer i klubben for tiden og derfor fortjener jeg heller ikke å stå der hvor jeg sto per i "går".

Det er laget og klubben, vi synger for Zoran, ikke enkeltpersoner i styret.

Jeg takker for både støtten og kritikken men vennligst ikke bry dere så mye om dette og la saken bli glemt.

Du har en måte å si og gjøre ting på, som gjør at ting ikke blir så lett glemt:p

Så summa summarum nei jeg kommer ikke på PH feltet

Hva er agendaen din? Er du lei? Setter du ikke deg selv over klubben nå? Kom opp på feltet og led an du Zoran...for klubbens beste:p

Macka fra start!

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 24 jul 05, 00:01
Håper du ombestemmer deg, Zoran. Både du og Dag gjør en strålende innsats som forsangere. Det er ikke alle som hadde turt å stå og dirigere 2500 folk i en sving på Landslagsarenaen til å synge av hjertens lyst. ;)
Kom på plattformen på feltet der du hører hjemme :ffk:

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 24 jul 05, 02:08
Zoran, NÅ TAR DU Å HENTER DET J:::: PH KORTET, ellers så kommer jentungen og gir deg bank. Hun er lei seg nok fra før etter at MR og Risholt`n dro. Ikke skuff henne enda mer.... Blir så vanskelig for meg å forklare hvorfor du ikke står rett vedsidenav henne på rekkverket og synger lenger.

Spøk til side, har støttet deg hele veien, og gjør det fortsatt. Blir for dumt at du ikke skal være der sammen oss på stadion, så jeg håper du kommer i morgen/i kveld og synger sammen med oss.....

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 jul 05, 04:18
Endret: 24 jul 05, 04:18
ehh, hva skjer egentlig??
Det står 500 mennesker på feltet.. Noen har samme meningene som deg, andre har ikke.. Men hva FAEN har det med saken å gjøre??
Plankehaugen synger ut og støtter KLUBBEN!! Jeg var ikke enig med gutta som styrte når vi lå nede i 2. div, og jeg var rimelig forbanna på de noen ganger, men faen heller, jeg står der da enda.
Som alle andre sier, du gjør en ypperlig jobb som forsanger, og jeg syntes det er trist hvis du gir deg pga en bagatell som dette, men åpne øya. Her er det snakk om en for alle, og ALLE FOR EN!!!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04

Lagt til: 24 jul 05, 09:27
Har du ikke lest hva Snæbbusaristokrat1 skriver? Han påstår at det har oppstått enn ukultur i Plankehaugen fra allerede før Drillo ble ansatt.. Jeg skjønner utmerket vel at Klokan da føler seg utsatt for angrep, uansett hvor mange søte ord man samtidig strør over ham.
Når en liten elite i Plankehaugen skal sitte i møter med direktør uten å redegjøre offenttlig for hva som ble snakket om så har det iallefall skjedd en ny utvikling i miljøet. Hva er egentlig hensikten med slike møter? Forteller direktøren om alt viktig han jobber med og ber om råd? Neppe. Alt skjer på direktørens premisser og den viktigste virkning blir å dempe kritikk og redusere uavhengighet. Nei, la heller Mokkelbost være arrogant og ha sine kommunikasjonsproblemer og heller ta den kritikk han fortjener. Hvis det er sånn han er så er det nok på den eneste måten han kan gjøre en god jobb for FFK..
Supporterne bør heller utenom kampene passe sine egne saker og heller ta vare på hverandre enn å ta vare på direktør, trener og spillere. De siste greier seg nok uansett og er ansatt fordi de er dyktige.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 24 jul 05, 10:47
Vidar,

etter hva jeg vet, så hadde ikke Plankehaugen noe møte med Mokkelbost, men styret i klubben.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 24 jul 05, 11:59
Opprinnelig postet av KeJ

Lobbyister har vel som regel ikke mål om å skape trøbbel. Lobbyister har vel mål om å oppnå noe - men det er vel sjelden trøbbel... ;)

Fuh! Fuh! Fuh!

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 24 jul 05, 22:07
Nå har jeg vært på ferie og har ikke fulgt med i denne debatten, men hva skjer æ?
Jeg er ikke medlem av plankehaugen og jeg sitter på hovedtribunen så kanskje jeg skulle holdt kjeft, men nå tror jeg det er flere som skal tenke seg godt om.
PH er en supporterklubb med 1000 medlemmer (vet ikke hvor mange det er men tar et tall), og dermed er det også 1000 meninger om hvordan FFK skal styres, spilles, hvem som skal spille etc.
Hvis noen skal begynne å melde seg ut av en supporterklubb for noen av de 1000 meningene ikke er like som sine egne så er det noen som misforstått.
Jeg vet hvem Zoran er utifra at jeg har sett den innsatsen han har gjort på diverse bortekamper, ellers har jeg ikke peiling. JEg vet ikke om han har vært supporter fra Eggen kom, eller om han vært trofast igjennom de harde 2 div årene da det var kun noen hundre mennesker på stadion.
Poenget er: PH er en ny supporterklubb. Noen som er medlemmer viste vel hva knapt at det var et fotballlag som het FFK for 5 år siden. De ble oppmerksomme på dette da Eggen kom og "vinden snudde".
Nå har FFK stått overfor sitt første profesjonelle salg av spiller også blir det slik oppstyr? HVis det skal bli slik oppstyr hver gang det er kjøp og salg av spillere, ansettelse av trenere etc, så vil det ikke bli mye hyggelig å være medlem i PH.
Enhver som er medlem i en supporterklubb må få lov til å mene hva man vil. Alle i klubben vil sikkert ha forskjellige meninger uansett. Man kan ikke få 1000 mennesker til å mene det samme som seg selv i en slik lidenskap som fotball og FFK er.
PH styre bør nå være voksne til å prøve å roe denne situasjonen. Ta en prat med de som tydeligvis har ropt mest i denne debatten og forsøk unngå slike debatter i fremtiden. Man vil alltid være uenig, men det SKAL aldri gå så langt til at noen vil melde seg ut av usakelig grunn. PH er en ungklubb. Dere må få noe "kjøtt på benet" og litt erfaring. De fleste som er med i PH har kun støttet laget i noen få år og man må forsøke å få luket bort "medgangsupporter" mentaliteten jeg tror det fort kan bli hvis motgangen kommer Jjeg sier ikke at zoran er medgangsupporter, det vet jeg ingenting om , men handlingen hans kan minne om at han er det!

Zoran. Håper du "tar til fornuft" og støtte fortsatt om PH!

KeJ

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jul 05, 22:57
Opprinnelig postet av KeJ

Lobbyister har vel som regel ikke mål om å skape trøbbel. Lobbyister har vel mål om å oppnå noe - men det er vel sjelden trøbbel... ;)

Kommer litt ann på hvordan du ser det, og skal innrømme at jeg kunne brukt et annet ord, men valgte trøbbel alikevel. Men saken er at om du maner frem et krav og får et "go" for din plan, så skaper du trøbbel for motparten, i dette tilfellet A.M og evt Drillo... Mente selvsagt ikke trøbbel som i bråk... er motstander av slikt, men det ser du nok dersom du leser hva jeg tidligere har skrevet...

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til: 25 jul 05, 00:26
Saken er at Zoran mener noe annet med "supporter" enn mange andre.

"Klubben foran alt" er et utsagn som tar seg godt ut, men som egentlig ikke sier en dritt, nettopp fordi man ikke har definert "Klubben", "foran" og "alt".

Zoran mener noe annet med "klubben" enn mange andre, og han legger også noe annet i "foran alt" enn mange andre.

Bare så det er sagt: Supportere (i en eller annen form) er en fotballklubbs hjerte, nervesystem og mage. Hjernen er det trenern som står for, endetarm er det styret som står for. Zoran mener det å finne seg i alt et styre eller direktør kommer med er helt uaktuelt hvis dette går mot det de mener er klubbens beste. Kompromissløst. Supportere skal ikke tolerere alt, og det er deres rett og plikt å stå opp og tale klubbens sak, og det *de* mener er best for FFK. Hvis ikke blir vi redusert til "kunder" som bare spøtter penger i kassa uten å forlange noe igjen.

Ingen kan fortelle noen hva som er er en god supporter, siden en persons forhold til en klubb varierer i engasjement, bakgrunn og form. Zoran har bare en annen bakgrunn enn alt "kveget" som er fornøyd med seier og en kopp kaffe i pausa!

Bare så det er sagt, jeg stiller meg på Zorans side og slår et slag for supportergjerning prega av aktivisme for sin klubb! Supportere skal først og fremst være mennesker med engasjement, ikke lommebok!

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 25 jul 05, 00:44
Virker for meg som om noen har glemt at fotball ikke bare er underholdning, men faktisk en idrett. Det er jo en konkurranse for å måle prestasjoner. Ikke et sirkus.

Langrennsløpere er helt avhengige av publikum og fans de også. Ellers får de ingen sponsorer eller prispenger. Men det snakkes aldri om at langrennsløpere bør gå morsommere og mer publikumsvennlig.

Vet dette er satt på spissen, men det må faktisk være de idrettslige prestasjoner som styrer dette, i fotball målt i poeng, ikke hvordan vi som publikum synes det burde gjøres.

Engasjert hovedtribunist!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 00:56
Opprinnelig postet av Julekake

Men det snakkes aldri om at langrennsløpere bør gå morsommere og mer publikumsvennlig.

Her er jeg litt uenig Julekake. Jaktstarten kom vel som en følge av at publikumsinteressen, og dermed sponsorinteressen var synkende. Spesielt nedover i Europa var man lei av å vente til alle var i mål før man kunne vite hvem som var vinneren. Jaktstarten og fellesstart var et ledd for å øke interessen for skisporten igjen. Førstemann i mål, var vinner. Har ikke noe med fotball og FFK å gjøre, men siden du tok det eksempelet... :)

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til: 25 jul 05, 01:05
Ok.. litt dårlig eksempel, jeg tar den, men du skjønner poenget mitt. Det er fortsatt konkurransen om hvem som er best som er viktigst.

Men for å være litt kverrulant så kan jeg jo si at det går på hvilke rammer konkurransen går i, ikke hvilken taktikk utøverne bruker for å vinne konkurransen.

Engasjert hovedtribunist!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914