Tideliduuu !!!
Opprinnelig postet av Julekake
Men det snakkes aldri om at langrennsløpere bør gå morsommere og mer publikumsvennlig.
Her er jeg litt uenig Julekake. Jaktstarten kom vel som en følge av at publikumsinteressen, og dermed sponsorinteressen var synkende. Spesielt nedover i Europa var man lei av å vente til alle var i mål før man kunne vite hvem som var vinneren. Jaktstarten og fellesstart var et ledd for å øke interessen for skisporten igjen. Førstemann i mål, var vinner. Har ikke noe med fotball og FFK å gjøre, men siden du tok det eksempelet... :)
Ok.. litt dårlig eksempel, jeg tar den, men du skjønner poenget mitt. Det er fortsatt konkurransen om hvem som er best som er viktigst.
Men for å være litt kverrulant så kan jeg jo si at det går på hvilke rammer konkurransen går i, ikke hvilken taktikk utøverne bruker for å vinne konkurransen.
Men for å være litt kverrulant så kan jeg jo si at det går på hvilke rammer konkurransen går i, ikke hvilken taktikk utøverne bruker for å vinne konkurransen.
---------------------------
Engasjert hovedtribunist!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914