Husk meg
Brukernavn
Passord

Tore Andre Flo beste forsterkningen, Kvisvik på 3. plass

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 jul 05, 12:42
Mener AftenpostenLes her

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jul 05, 12:45
Endret: 23 jul 05, 12:46
hvor er toth ? :)
toddi står der.. han blir en fiasko :)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 23 jul 05, 13:17
bateman`s topp 15:

1. Kvisvik (brann-FFK) helt klart årets varp.kanskje den beste spilleren i TL.

2. Myhre (sunderland-FFK) blir myhre utover kontraktstida er dette et fantastisk kjøp!landslagskeeperen!

3. Berg Hestad (heerenveen-molde) klokt kjøp.bedre enn noensinne.bare 29år.kjenner molde ut og inn.

4. Flo (siena-VIF) over the top,men fremdeles klasse nok til å heve TL.

5. Eguren (wanderers-RBK) virker som en klassespiller,ser ut som RBK har gjort et scoop her.

6. Svindal Larsen (nürnberg-odd) ingen klassespiller i mine øyne,men utrolig viktig kan han dog bli for jumboen odd.

7. Ringberg (FFK-kamma) lurt kjøp av kamma.vi VET han scorer mål på bestilling i riktig system.

8. Lago (felix-RBK) utifra rapporter kan dette virke som et godt kjøp.RBK henter nok ikke spillere som er svakere enn de de har fra før.

9. Riise (standard liege-LSK) lurt kjøp av LSK.kan være fremtidens mann.voldsom arbeidskapasitet som storebroren.

10. Hoftun (RBK-glimt) ikke dumt kjøp.hoftun er ikke like god lenger,men mer enn god nok for glimt.erfaring...

11. Hoseth (køben-VIF) oppskrytt spiller.god er han,men langt ifra landslagsklasse spør du meg.

12. Jònsson (køben-start) gammel og skadeutsatt.dog tidligere storscorer.må han IKKE lykkes :mad:

13. Ademolu (trelleborg-tromsø) aldri hørt om.men ikke dårligere enn de 2 siste på lista.

14. Brattbakk (RBK-glimt) så til de grader over the top.burde ha lagt opp.men alt for en rekord...

15. Nhleko (viking) husker han fra brann.trenger jeg å si mer...

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914