Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere spillere?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 22 jul 05, 19:36
Endret: 22 jul 05, 19:36
Holters: Nå får du bruke de evnene du har til å grave frem noe nede på stadion. Har fått nyss om at de ikke har gitt seg enda, ang spillere. Kan det være flere på vei tro??

To be continue:D

Ingenting er sikkert, men det jobbes i hvertfall!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 22 jul 05, 20:23
jeg tviler.klubben bør kvitte seg med 4-5 spillere først nå.lønnsbusdsjettet eksploderer jo snart...

men du traff jo angående myhre.du kan ikke røpe kilder her?

savner "svensk magi" allerede

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til: 22 jul 05, 22:57
Vi trenger flere forsterkninger. En forsvarer og en angriper. Det er lenge igjen til overgangsvinduet stenger (31 august). Skulle ikke forundre meg om det dukker opp flere spillere.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 jul 05, 00:24
Endret: 23 jul 05, 00:25
Opprinnelig postet av Kristian B
Holters: Nå får du bruke de evnene du har til å grave frem noe nede på stadion. Har fått nyss om at de ikke har gitt seg enda, ang spillere. Kan det være flere på vei tro??

Du kan være del av evnene mine vettu! ;)

oystein.holt@ffksupporter.net

og

95 40 50 60

I dag har jeg ikke gjort annet enn å spise grillmat og drikke øl!

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til: 23 jul 05, 00:28
Holters...sørg i det minste for at vi får inn en solid høyreback, takk! Og gjerne en som like godt kan tre inn sentralt og spille flanke med det samme.

På forhånd takk!!! :ffk:

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 23 jul 05, 01:12
Opprinnelig postet av RC2
Holters...sørg i det minste for at vi får inn en solid høyreback, takk! Og gjerne en som like godt kan tre inn sentralt og spille flanke med det samme.

Så det holder ikke med flankespilleren jeg skaffet som er glad i øl og grillmat? :p

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 23 jul 05, 03:29
Endret: 23 jul 05, 03:31
Det jobbes med en virkelig kvalitetspiller til. Så vi får bare vente i spenning:)

Pættærnæ døm hang og slang!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 23 jul 05, 03:50
Opprinnelig postet av Kristian B
Det jobbes med en virkelig kvalitetspiller til. Så vi får bare vente i spenning:)

Herlig nyheter....hvem kan dette være a?:confused:

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04

Lagt til: 23 jul 05, 04:20
Om det kommer fler, (som jeg tviler på) blir det nok en høyreback, men jeg tipper West blir tilbudt en kontrakt.

Selv om jeg lenge har gått med en magefølelse på at West ikke får kontrakt, men at de istedenfor velger å satse på MacDonald, noe som kanskje kunne vært lurt?

..::FFK::..

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 23 jul 05, 10:04
Opprinnelig postet av Holters

Så det holder ikke med flankespilleren jeg skaffet som er glad i øl og grillmat? :p

Joda, helt greit det altså... så lenge vedkommende styrker laget ;)
Vil bare presisere at jeg i min "bestilling" av nye spiller, kun var ute etter én og ikke tre. Altså en høyreback, som like gjerne kan spille sentralt og på høyre flanke.

Stoler på deg, vettu..... :cool:

HOLYGANS

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 23 jul 05, 10:06
Hadde det ikke vært for utenlandskvoten vår, kunne vel Robbie Russel vært en brukbart alternativ?

HOLYGANS

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 jul 05, 10:29
Neeei... Skal vi få flere presanger nå? :)

Hvem kan det være da? Klubbene har jo tømt markedet for utenlandsproffer som vil hjem nå? Og hvis det skal være en kvalitetsspiller så vil jeg tro det er en som går rett inn på laget? Da vil jeg ikke tro det er en midtbanespiller i hvert fall. Kvisvik er sikker, Enerly akkurat blitt kaptein, og Bjørkøy og Brenne ser ut som vil bli satset på av Drillo.

Kanskje en ny spisspartner til West? Eller kanskje noe Myhre har kontakter til? Hmmmm... Ja ja, gleder meg faktisk til kampen mot Lyn nå :)

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 23 jul 05, 11:34
Endret: 23 jul 05, 11:35
Hva med Solskjær ??:D Han har vel begynt å trene igjen ?? Og etterpå kan han ta over for Drillo.:p

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 23 jul 05, 11:46
Opprinnelig postet av FFK1903
Neeei... Skal vi få flere presanger nå? :)

Hvem kan det være da? Klubbene har jo tømt markedet for utenlandsproffer som vil hjem nå? Og hvis det skal være en kvalitetsspiller så vil jeg tro det er en som går rett inn på laget? Da vil jeg ikke tro det er en midtbanespiller i hvert fall. Kvisvik er sikker, Enerly akkurat blitt kaptein, og Bjørkøy og Brenne ser ut som vil bli satset på av Drillo.

Kanskje en ny spisspartner til West? Eller kanskje noe Myhre har kontakter til? Hmmmm... Ja ja, gleder meg faktisk til kampen mot Lyn nå :)

Må jo si at flere spisser trenger vi vel strengt tatt ikke nå?

En høyre kantspiller hadde jo ikke vært helt ueffent. Vi har ingen klare backup for Enerly, mener jeg. Håper å slippe å se Schwartek der igjen.

Men det vi først og fremst trenger, er en høyreback... en som går rett inn på laget. Kan han i tillegg spille høyre flanke, er det en bonus. Og kan han vikariere sentralt og på venstreback, er det maksimalt.

Mao: en SUPER-POTET!

HOLYGANS

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 jul 05, 12:02
Psst; Czwartek :)

Så vidt jeg ser det har vi ingen skikkelig storscorer ennå, eller, Toth kan jo alltids bli en hit, men av de spissene vi har nå, så tviler jeg på at noen av dem er kapabel til 10-15 mål på en sesong.

Hvis det er en kvalitetsspiller, så tviler jeg på at det blir en høyrekant, ettersom jeg vil tro det er en spiller som går rett inn på laget, da er det rart at Enerly ble valgt til kaptein, slike valg bør de vel se litt lengre enn til neste måned? Eller, det kan jo skje...

Kanskje de jobber med El Fakiri? Han kan vel spille høyreback (liker seg kanskje ikke der best selv?), og på midtbanen? Det er lov å drømme.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jul 05, 12:03
Endret: 23 jul 05, 12:03
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva med Solskjær ??:D Han har vel begynt å trene igjen ?? Og etterpå kan han ta over for Drillo.:p
godt du smiler for dette var håpløst om du ikke hadde smilet hadde jeg trodd: er det mulig å tenke sånn :D

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 jul 05, 12:32
Noen lurer kanskje på hvor vi får pengene fra, pengene fra investerpoolet er vel brukt opp, så de bruker sikkert pengene fra den nye medieavtalen, 10 millioner var det ikke det FFK ville få til neste år?

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 12:42
Opprinnelig postet av Patrioten
Noen lurer kanskje på hvor vi får pengene fra, pengene fra investerpoolet er vel brukt opp, så de bruker sikkert pengene fra den nye medieavtalen, 10 millioner var det ikke det FFK ville få til neste år?

muligens ikke så klokt det.hvis vi tenker verste scenario og FFK skulle rykke ned.da får vi ikke disse enorme summene.tror ikke klubben bruker penger de ikke har.selvom jeg ikke tror FFK rykker ned,blir dette litt for mye gambling.egentlig forstår jeg ikke at klubben jobber med flere spillere nå.synde pri 1 må være å kvitte seg med spillere før de signer nye.vi har en voldsom stor stall.eneste jeg ser vi trenger nå er en h.back.så får vi evaluere spissplassen etter sesongen.toth,hoås,west og wiig bør alle gis sjansen ut sesongen.

keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jul 05, 12:43
tror ikke FFK har begynt å ta av dem og mener du det så bør du ha det fra sikre kilder.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 jul 05, 12:45
jeg sier nå ikke nei til en ny god midtstopper heller jeg da:) sier ikke nei til vidar martinsen:D

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04

Lagt til: 23 jul 05, 12:45
D. Sjölund fra Djurgården. Ikke helt fornöyd med situasjonen. Må belage seg en plass på benken. Klubben har nettopp hentet en spiller fra southamton. Svenson tror jeg. D. Sjölund: En ung og målfarlig spiss. Veldig bra.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 12:50
tidligere lpool spiller.fiasko der,men tar jeg ikke helt feil har han vært en suksess i allsvenskan.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 12:53
Navn: Daniel Sjölund
Klubb: Djurgården
Født: 1983-04-22
Land: Finland
Høyde: 178 cm
Kjønn: Mann (jasså?)
Primærposisjon: Angrep

scoret 7mål iår..3 i ligaen.djurgården topper allsvenskan.etter 14 runder.så ikke så veldig imponerende scoringsstats...

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 23 jul 05, 13:03
Endret: 23 jul 05, 13:04
Ser dårlig ut med Sjölund

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 23 jul 05, 13:05
Endret: 23 jul 05, 13:06
Sier ikke nei takk til flere spillere... :)

Men hvordan går det med "operasjon bli kvitt spillere" da ?
Var det ikke 3-4 som skulle ut ?
Regner med de må blitt kvitt noen før de henter ennå flere nå, er vel rundt 30 spillere i stallen nå :rolleyes:

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:10
Vet at Dag Frode Hornseth var på Hønefoss forrige torsdag og snakket/trenet med de, men ryktene går på at han ble skadet under treningen, så da blir vel han ut sesongen her

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:18

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:22
ønsker absolutt ikke powell.neste spiss bør være en klassespiller.bedre å bruke noen mill på en virkelig knallgod spiller,enn å bruke litt og litt på OK spillere.vet det er vanskelig med økonomien i år,men til året vil vi ha mer å rutte med.typisk hornseth da!hvor lang kontrakt har han med FFK?

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:34
Endret: 23 jul 05, 13:59
Han har kontrakt ut året.
Tuffare konkurrens
Stannar du i Djurgården nu?
– Köper klubben några anfallare blir det tufft att få spela och då får vi se vad som händer. Det är onödigt att spekulera om det och just nu finns det ingen anledning att flytta. Men jag vill inte sitta på bänken och hoppa in sista kvarten.
Daniel Sjölund får hårdare konkurrens när nyförvärvet och landslagsmannen Mattias Jonson snart anländer och skyttekungen Sören Larsen gör comeback efter skada.
Sjölund har bra självförtroende efter gårdagens match.
– Jag ska försöka peta Jonson, säger han.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:38
Kevin Amuneke Spiss fra Landskrona er på vei vekk fra klubben, han har scoret fire mål på 12. kamper. En stjerne i LandskronaLes her

RC2

A-lagspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:41
Det skulle overaske meg stort om enda en spiss blir hentet inn. Det sies her at vi sannsynligvis ikke har noen storskårere i stallen, men jeg tror at Toth er hentet for å fylle det behovet.
Nei, en høyreback er det vi trenger først og fremst.

HOLYGANS

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jul 05, 13:46
Kevin Amuneke Spiss fra Landskrona er på vei vekk fra klubben, han har scoret fire mål på 12. kamper. En stjerne i LandskronaLes her

etter å ha lest artikkelen er nok det en spiller som ville kommet på kant med drillo idet de hilser på hverandre...

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til: 23 jul 05, 13:52
Endret: 23 jul 05, 13:52
Det høres vel ikke ut som at Drillo er den eneste han hadde kommet på kant med :D

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 23 jul 05, 15:17

Vi trenger en skikkelig spiss som scorer mål. Etter at vi kvitta oss med Ringberg har vi ingen som vi vet vil score mange mål, kanskje med unntak av West. Men han er vel heller ikke det man kan kalle en skikkelig goalgetter. Tóth er foreløpig et ubeskrevet blad. Har scora endel mål i ungarsk serie, en serie han selv sier er dårligere enn TL. Må bevise noe før vi kan si at han er den goalgetteren vi trenger. Hoås? Kanskje om noen år, men får vel fast plass på laget av Drillo uansett. Mackie og Wiig har absolutt potensiale, men vi trenger en som kan gå rett inn på laget, en som kan putte 8 - 10 mål i løpet av høstsesongen.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 23 jul 05, 16:26
tja, tror nok toth vil bli en ny yndling blant oss supportere, tror mannen kommer til å gjøre store ting i FFK drakta!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 25 jul 05, 12:45
FFK jobber med flere alternativer på forsvar, høyre back!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 25 jul 05, 14:31
Uten å skryte Raymond alt for høyt opp i skyene så tror jeg det blir enklere å være spiss i FFK nå enn det var før ferien. Nå kommer det jo gode pasninger støtt og stadig. Spissene får mer å jobbe med. Nå får vi gi Wiig, Hoås, Toth og West litt tid så kommer det nok noen mål etterhvert.
Hvis ikke så har vi jo Simen Brenne da!

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til: 26 jul 05, 00:17
Opprinnelig postet av Pelle

Vi trenger en skikkelig spiss som scorer mål. Etter at vi kvitta oss med Ringberg har vi ingen som vi vet vil score mange mål, kanskje med unntak av West. Men han er vel heller ikke det man kan kalle en skikkelig goalgetter. Tóth er foreløpig et ubeskrevet blad. Har scora endel mål i ungarsk serie, en serie han selv sier er dårligere enn TL. Må bevise noe før vi kan si at han er den goalgetteren vi trenger. Hoås? Kanskje om noen år, men får vel fast plass på laget av Drillo uansett. Mackie og Wiig har absolutt potensiale, men vi trenger en som kan gå rett inn på laget, en som kan putte 8 - 10 mål i løpet av høstsesongen.

Eh, etter at Ringberg slutta så har vi ingen som scorer mål sier du...

øy han putta bare 3 mål på 13 kamper, med hvor han spilte samtlige minutter, tar jeg ikke feil har Brenne scoret mer..

seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 26 jul 05, 00:27
Nå har vi jo en spiss med fast plass på laget som kun har scoret 1 fattig mål da. Dette er jo ekstremt svakt, så noe bør gjøres, veldig snart.
Enten benke Hoås og la enten Mackie eller Wiig få tillit, eller kjøpe en ny spiss. Begynner å frykte att de har kjøpt katta i sekken nok en gang, ved kjøpet av Toth.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til: 26 jul 05, 08:28
Opprinnelig postet av seal_dm
Nå har vi jo en spiss med fast plass på laget som kun har scoret 1 fattig mål da. Dette er jo ekstremt svakt, så noe bør gjøres, veldig snart.
Enten benke Hoås og la enten Mackie eller Wiig få tillit, eller kjøpe en ny spiss. Begynner å frykte att de har kjøpt katta i sekken nok en gang, ved kjøpet av Toth.

Og hvor mange kamper har så denne spissen med fast plass på laget faktisk spilt spiss??

Når det gjelder Toth så er det vel ikke rart at han trenger litt tid på seg når han ikke har spilt kamp på en stund.
Gi nå mannen litt tid.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 26 jul 05, 08:30
El Fa Kiri e r muligens på veiLe s her

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 jul 05, 08:49
akkurat det var er vel like usikkert som Söder sin skade sku jeg tro... Ser ikke helt hva FFK skal med ham, han ønsker jo ikke spille back, og det er vel primært det FFK trenger nå...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 26 jul 05, 22:29
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Opprinnelig postet av Pelle

Eh, etter at Ringberg slutta så har vi ingen som scorer mål sier du...

øy han putta bare 3 mål på 13 kamper, med hvor han spilte samtlige minutter, tar jeg ikke feil har Brenne scoret mer..

Hvis du legger godvilja til, så kan du vel være enig i at Ringberg har bevist over tid at han kan lage mål.... Som du sier har han kun putta tre i år, men som det også har blitt sagt, til det kjedsommelige - han har vel i ærlighetens navn ikke fått alt for mye støtte fra resten av laget i år heller. Når han i tillegg blir brukt feil - han har jo mer eller mindre spilt på midtbanen, eller som enslig spiss, kan man ikke forvente at han skal fortsette å score så mye heller. Ringberg er best innenfor motstanderns 16-metter, og scorer mål når han blir brukt riktig. Men det spiller jo ingen rolle nå. Han er ikke lenger i den rød-hvite drakta dessverre.

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 27 jul 05, 10:44
Jeg tror neppe FFK henter flere spillere som er utenfor EU (les Russel), til det har vi allerede for mange i A-lagstroppen (3).
Det jeg så av Tóth i treningskampen mot Enga viste at han har potensiale som goalgetter. Han var hissig på avsluttninger, og mange av de traff mål (så dere brasse-sparket?). Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.

Fasen

FFK for alltid!!!

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til: 27 jul 05, 11:54
Endret: 27 jul 05, 11:54
Opprinnelig postet av Fasen
Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.

Faktisk helt enig!!
Noe av det som gjorde meg ekstra sint rundt det salget.....

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til: 27 jul 05, 13:08
Endret: 27 jul 05, 13:09
Men når det er sagt, så har jo selvfølgelig Hoås et mye større potensiale som hodespiller, en Markus. Men som han har sagt selv (tror jeg) så har han styrken sin i beina og teknikken. Og man ser jo flere ganger at han velger å ta ned ballen, og vende bort en spiller eller to. Det er vel derfor han har blitt sammenlignet med T. A. Flo også... Skulle bare ønsker at han ville satsa mer på å utvikle hodespillet sitt. Tenk hvilken komplett spiller han kan bli da.. Mulig det er det som har slått Drillo.
PS. Vi må også ha litt tålmodighet med angrepet vårt totalt sett. Det er mange nye, og flere som ikke har spilt sammen i de rollene de har nå. Men mål skal det nok bli!

Fasen

FFK for alltid!!!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914