Flere spillere?
El Fa Kiri e r muligens på veiLe s her
akkurat det var er vel like usikkert som Söder sin skade sku jeg tro... Ser ikke helt hva FFK skal med ham, han ønsker jo ikke spille back, og det er vel primært det FFK trenger nå...
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Opprinnelig postet av Pelle
Opprinnelig postet av RC2
Må jo si at flere spisser trenger vi vel strengt tatt ikke nå?
Vi trenger en skikkelig spiss som scorer mål. Etter at vi kvitta oss med Ringberg har vi ingen som vi vet vil score mange mål, kanskje med unntak av West. Men han er vel heller ikke det man kan kalle en skikkelig goalgetter. Tóth er foreløpig et ubeskrevet blad. Har scora endel mål i ungarsk serie, en serie han selv sier er dårligere enn TL. Må bevise noe før vi kan si at han er den goalgetteren vi trenger. Hoås? Kanskje om noen år, men får vel fast plass på laget av Drillo uansett. Mackie og Wiig har absolutt potensiale, men vi trenger en som kan gå rett inn på laget, en som kan putte 8 - 10 mål i løpet av høstsesongen.
Eh, etter at Ringberg slutta så har vi ingen som scorer mål sier du...
øy han putta bare 3 mål på 13 kamper, med hvor han spilte samtlige minutter, tar jeg ikke feil har Brenne scoret mer..
Hvis du legger godvilja til, så kan du vel være enig i at Ringberg har bevist over tid at han kan lage mål.... Som du sier har han kun putta tre i år, men som det også har blitt sagt, til det kjedsommelige - han har vel i ærlighetens navn ikke fått alt for mye støtte fra resten av laget i år heller. Når han i tillegg blir brukt feil - han har jo mer eller mindre spilt på midtbanen, eller som enslig spiss, kan man ikke forvente at han skal fortsette å score så mye heller. Ringberg er best innenfor motstanderns 16-metter, og scorer mål når han blir brukt riktig. Men det spiller jo ingen rolle nå. Han er ikke lenger i den rød-hvite drakta dessverre.
Jeg tror neppe FFK henter flere spillere som er utenfor EU (les Russel), til det har vi allerede for mange i A-lagstroppen (3).
Det jeg så av Tóth i treningskampen mot Enga viste at han har potensiale som goalgetter. Han var hissig på avsluttninger, og mange av de traff mål (så dere brasse-sparket?). Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.
Det jeg så av Tóth i treningskampen mot Enga viste at han har potensiale som goalgetter. Han var hissig på avsluttninger, og mange av de traff mål (så dere brasse-sparket?). Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.
Fasen
FFK for alltid!!!
Opprinnelig postet av Fasen
Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.
Faktisk helt enig!!
Noe av det som gjorde meg ekstra sint rundt det salget.....
" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."
Men når det er sagt, så har jo selvfølgelig Hoås et mye større potensiale som hodespiller, en Markus. Men som han har sagt selv (tror jeg) så har han styrken sin i beina og teknikken. Og man ser jo flere ganger at han velger å ta ned ballen, og vende bort en spiller eller to. Det er vel derfor han har blitt sammenlignet med T. A. Flo også... Skulle bare ønsker at han ville satsa mer på å utvikle hodespillet sitt. Tenk hvilken komplett spiller han kan bli da.. Mulig det er det som har slått Drillo.
PS. Vi må også ha litt tålmodighet med angrepet vårt totalt sett. Det er mange nye, og flere som ikke har spilt sammen i de rollene de har nå. Men mål skal det nok bli!
PS. Vi må også ha litt tålmodighet med angrepet vårt totalt sett. Det er mange nye, og flere som ikke har spilt sammen i de rollene de har nå. Men mål skal det nok bli!
Fasen
FFK for alltid!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914