Flere spillere?
To be continue:D
Ingenting er sikkert, men det jobbes i hvertfall!
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
men du traff jo angående myhre.du kan ikke røpe kilder her?
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Kristian B
Holters: Nå får du bruke de evnene du har til å grave frem noe nede på stadion. Har fått nyss om at de ikke har gitt seg enda, ang spillere. Kan det være flere på vei tro??
Du kan være del av evnene mine vettu! ;)
oystein.holt@ffksupporter.net
og
95 40 50 60
I dag har jeg ikke gjort annet enn å spise grillmat og drikke øl!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
På forhånd takk!!! :ffk:
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Opprinnelig postet av RC2
Holters...sørg i det minste for at vi får inn en solid høyreback, takk! Og gjerne en som like godt kan tre inn sentralt og spille flanke med det samme.
Så det holder ikke med flankespilleren jeg skaffet som er glad i øl og grillmat? :p
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Det jobbes med en virkelig kvalitetspiller til. Så vi får bare vente i spenning:)
Herlig nyheter....hvem kan dette være a?:confused:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Selv om jeg lenge har gått med en magefølelse på at West ikke får kontrakt, men at de istedenfor velger å satse på MacDonald, noe som kanskje kunne vært lurt?
..::FFK::..
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av RC2
Holters...sørg i det minste for at vi får inn en solid høyreback, takk! Og gjerne en som like godt kan tre inn sentralt og spille flanke med det samme.
Så det holder ikke med flankespilleren jeg skaffet som er glad i øl og grillmat? :p
Joda, helt greit det altså... så lenge vedkommende styrker laget ;)
Vil bare presisere at jeg i min "bestilling" av nye spiller, kun var ute etter én og ikke tre. Altså en høyreback, som like gjerne kan spille sentralt og på høyre flanke.
Stoler på deg, vettu..... :cool:
HOLYGANS
HOLYGANS
Hvem kan det være da? Klubbene har jo tømt markedet for utenlandsproffer som vil hjem nå? Og hvis det skal være en kvalitetsspiller så vil jeg tro det er en som går rett inn på laget? Da vil jeg ikke tro det er en midtbanespiller i hvert fall. Kvisvik er sikker, Enerly akkurat blitt kaptein, og Bjørkøy og Brenne ser ut som vil bli satset på av Drillo.
Kanskje en ny spisspartner til West? Eller kanskje noe Myhre har kontakter til? Hmmmm... Ja ja, gleder meg faktisk til kampen mot Lyn nå :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Neeei... Skal vi få flere presanger nå? :)
Hvem kan det være da? Klubbene har jo tømt markedet for utenlandsproffer som vil hjem nå? Og hvis det skal være en kvalitetsspiller så vil jeg tro det er en som går rett inn på laget? Da vil jeg ikke tro det er en midtbanespiller i hvert fall. Kvisvik er sikker, Enerly akkurat blitt kaptein, og Bjørkøy og Brenne ser ut som vil bli satset på av Drillo.
Kanskje en ny spisspartner til West? Eller kanskje noe Myhre har kontakter til? Hmmmm... Ja ja, gleder meg faktisk til kampen mot Lyn nå :)
Må jo si at flere spisser trenger vi vel strengt tatt ikke nå?
En høyre kantspiller hadde jo ikke vært helt ueffent. Vi har ingen klare backup for Enerly, mener jeg. Håper å slippe å se Schwartek der igjen.
Men det vi først og fremst trenger, er en høyreback... en som går rett inn på laget. Kan han i tillegg spille høyre flanke, er det en bonus. Og kan han vikariere sentralt og på venstreback, er det maksimalt.
Mao: en SUPER-POTET!
HOLYGANS
Så vidt jeg ser det har vi ingen skikkelig storscorer ennå, eller, Toth kan jo alltids bli en hit, men av de spissene vi har nå, så tviler jeg på at noen av dem er kapabel til 10-15 mål på en sesong.
Hvis det er en kvalitetsspiller, så tviler jeg på at det blir en høyrekant, ettersom jeg vil tro det er en spiller som går rett inn på laget, da er det rart at Enerly ble valgt til kaptein, slike valg bør de vel se litt lengre enn til neste måned? Eller, det kan jo skje...
Kanskje de jobber med El Fakiri? Han kan vel spille høyreback (liker seg kanskje ikke der best selv?), og på midtbanen? Det er lov å drømme.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hva med Solskjær ??:D Han har vel begynt å trene igjen ?? Og etterpå kan han ta over for Drillo.:pgodt du smiler for dette var håpløst om du ikke hadde smilet hadde jeg trodd: er det mulig å tenke sånn :D
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Patrioten
Noen lurer kanskje på hvor vi får pengene fra, pengene fra investerpoolet er vel brukt opp, så de bruker sikkert pengene fra den nye medieavtalen, 10 millioner var det ikke det FFK ville få til neste år?
muligens ikke så klokt det.hvis vi tenker verste scenario og FFK skulle rykke ned.da får vi ikke disse enorme summene.tror ikke klubben bruker penger de ikke har.selvom jeg ikke tror FFK rykker ned,blir dette litt for mye gambling.egentlig forstår jeg ikke at klubben jobber med flere spillere nå.synde pri 1 må være å kvitte seg med spillere før de signer nye.vi har en voldsom stor stall.eneste jeg ser vi trenger nå er en h.back.så får vi evaluere spissplassen etter sesongen.toth,hoås,west og wiig bør alle gis sjansen ut sesongen.
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Patrioten
Noen lurer kanskje på hvor vi får pengene fra, pengene fra investerpoolet er vel brukt opp, så de bruker sikkert pengene fra den nye medieavtalen, 10 millioner var det ikke det FFK ville få til neste år?tror ikke FFK har begynt å ta av dem og mener du det så bør du ha det fra sikre kilder.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914