Hva med Fakiri?
Hva med å gjøre sommerns innkjøpsepoke perfekt ved å hente Hassan El Fakiri? Mannen trenger ny klubb og FFK trenger noe nytt på ventrekanten....
Venstrekanten? Skal Kvisvik spille høyreback da eller? ;)
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Så for meg han i en offensiv midtbaneposisjon på midten... Fakiri er uansett en god spiller da
Spiller ikke Fakiri mest sentralt på midten? Evt høyrekant og back?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
jupp... en betraklig bedre "potet" en Peters i alle fall
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
jeg også registrerte at Fakiri var ledig på markedet og tenkte at det hadde jo vært en glimrende spiller å få inn som høyreback. MEN... nå har det seg visstnok slik at han ikke lenger ønsker å spille back, men mer offensivt. Han kunne selvsagt blitt brukt på høyre midtbane, men når han ikke vil spille back, mener jeg at vi bør se etter andre spillere.
For vi trenger en høyreback, synes jeg. PAS holder ikke stabiltt godt TL-nivå, og Blixt har heller ikke obverbevist. Men dersom Fakiri hadde vært villig til å bekle den plassen, og heller vikariere på høyre flanke når Enerly er skadet eller ute av form, hadde det jo vært ypperlig.
For vi trenger en høyreback, synes jeg. PAS holder ikke stabiltt godt TL-nivå, og Blixt har heller ikke obverbevist. Men dersom Fakiri hadde vært villig til å bekle den plassen, og heller vikariere på høyre flanke når Enerly er skadet eller ute av form, hadde det jo vært ypperlig.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914