Steinar Sørlie er ikke med i troppen
Det er gledelige er at Brian West starter.
Det er noe Fredrikstadfk tror etter formasjonstreningene de siste dagene.
Blir ikke Thomas spilleklar, er det Alexander som vokter målet mot lyn, der er overraskende.
Les her
Syns dette er utrolig dårlig!!! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget, og etter hva ALH presterte mot VIF, kan jeg heller ikke se at han har spilt seg inn.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
savner "svensk magi" allerede
Stå på Steinar ! (jeg er veldig for han i troppen)
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Uansett, det bør vel ikke bety at sørlie er ferdig i klubben selvom han havner på tribunen en kamp. Kanskje Lund Hansen har tatt seg selv litt i nakken i det siste og vist fremragende keeperspill på trening. De er jo begge gode keepere så det bør vel ikke være helt krise om så er tilfelle.
Engasjert hovedtribunist!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
Bateman..det er ikke ikkert at jeg har øya med meg men er Tarik (?) med i troppen? Han er vel ikke god nok ennå eller? (jeg bar spør siden jeg maks har sett 10min me`n)
er nok jeg som ikke har øya med meg gett!:o
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Carlsberg
Er "operasjon straff Steinar Sørlie" igang etter at han har uttalt seg negativt om spillestil i media?
Det tviler jeg ikke på. Ventet egentlig bare på det etter at han uttalte seg. Kan han være på vei helt ut - altså bort fra klubben? Går ikke kontrakten hans ut etter sesonngen?
Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !
Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article426026.ece
Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)
Brann supporter
Opprinnelig postet av enavgutta
Hallo folkens !
Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !
Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !
Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)
Og neste gang du er i byen si ifra. Du har en halvliter på brygga fordi du er "en av gutta" ....... Hilsen fra en litt annerledes FFK supporter (vet ikke om jeg får lov å kalle meg supporter lenger) :D:ffk:
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Så lenge hjertet brenner for FFK er man vel en av gutta..
Opprinnelig postet av enavgutta
Hallo folkens !
App. klubb-hore foresten...Martin Andresen:D
Ta det med en klype salt, men det høres ut som en god forklaring.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Ok, jeg er ikke den som normalt kommer med 2. hånds rykter, men jeg har rimelig gode kilder på at Sørlie skal å vært bedregelig på trening i det siste og samtidig lagt på seg en del kilo etter ferien.
Heter det ikke beGredelig?
samma det, Myhre står, så da kan gjerne Jerry sitte på benken for min del
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Patrioten
Kanskje Steinar har fått beskjed om at han ikke får fornyet kontrakt og har kanskje gitt f i hele treningen og begynt å spise unødvendig
He, he, alltid så voldsomme konlusjoner...
KeJ, jepp og nå synes jeg du var begredelig :D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Ok, jeg er ikke den som normalt kommer med 2. hånds rykter, men jeg har rimelig gode kilder på at Sørlie skal å vært bedregelig på trening i det siste og samtidig lagt på seg en del kilo etter ferien.
Hvis dette er sant så er det ok at Steinar er satt ut, hvis ikke.....
Syns vi ser et skremmende mønster her, alle som uttaler seg negativt om spillestil blir pressa ut.
Men igjen, det kan jo hende han er skada også.
Men jeg tror ikke dette er tilfelle i denne saken. Her tror jeg som holters at Steinar har hatt litt for mye ferie i ferien.
Opprinnelig postet av Julekake
Om det faktisk er slik at de som ikke er enig i spillestilen blir presset ut, så bør ikke det bare være negativt. Om klubben klarer å hente like gode eller bedre erstattere, så er det bedre med spillere som har troa på den veien laget går enn spillere som går rundt og er litt mellomfornøyde. Det er realt både ovenfor klubben og spilleren. Spilleren kan da spille et sted han liker seg og klubben kan spille slik de ønsker.
Men jeg tror ikke dette er tilfelle i denne saken. Her tror jeg som holters at Steinar har hatt litt for mye ferie i ferien.
helt enig her. 100%
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Man kan komme langt her i verden hvis man skaper og utnytter frykt hos ansatte, men man kommer aldri til tops. Gode ledere vet å verdsette meninger og tanker hos de ansatte, så lenge disse tar opp eventuelle problemer internt.
PS. formulerte meg litt dårlig i mitt forrige innlegg, så jeg skjønner hva du mener..
supporter
Alex istedenfor Steinar??glem det!!
Dette blir for dumt altså!!!
"Som people belive football is a matter of life and death.
Im very dissepointed with that attitude!
i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"
Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.
"Røde og hvite
er det noen som har tenkt på hvor kjipt det er at dere sier at noen er overvektige fordi de har lagt på seg ett par kilo i ferien, han var jo ikke feit før. Vet ikke om dere husker Erik Holtan, en av norges beste keepere før..var feit..men god,
Det er liksom ikke så lett å legge på seg så mye i løpet av 14 dager ferie da, kanskje 5 kilo. Det betyr ingenting, det som betyr noe er om han har slurva med kondistreninga, utholdenheten, men det blir for dumt å kommentere vekta...igjen..slutt å ta ut frusterasjonen dere har pga deres egen kropp på andre enkeltpersoner...he he
Å til alle dere konspirasjonsteoretikere ang Drillo sin utfrysing av alle som er negative..les Da Vincy koden istedet, det er mer sannhet der i alle fall ;))
Det er deilig å se at Sørlie har blitt plassert der han hører hjemme!
Fantastisk å være FFK-supporter om dagen åsså.
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Men hvis toth med mer kamptrening er vel bedre å ha på topp enn hoås
Og det var jaggu på tide å sette sørli i rekken bak lund hansen,dette lukter det roal league plass av:cool:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914