Steinar Sørlie er ikke med i troppen
Det er gledelige er at Brian West starter.
Det er noe Fredrikstadfk tror etter formasjonstreningene de siste dagene.
Blir ikke Thomas spilleklar, er det Alexander som vokter målet mot lyn, der er overraskende.
Les her
Syns dette er utrolig dårlig!!! Han har på ingen måte spilt seg ut av laget, og etter hva ALH presterte mot VIF, kan jeg heller ikke se at han har spilt seg inn.
---------------------------
La oss selge hele laget!!
savner "svensk magi" allerede
Stå på Steinar ! (jeg er veldig for han i troppen)
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Uansett, det bør vel ikke bety at sørlie er ferdig i klubben selvom han havner på tribunen en kamp. Kanskje Lund Hansen har tatt seg selv litt i nakken i det siste og vist fremragende keeperspill på trening. De er jo begge gode keepere så det bør vel ikke være helt krise om så er tilfelle.
Engasjert hovedtribunist!
Engasjert hovedtribunist!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
Bateman..det er ikke ikkert at jeg har øya med meg men er Tarik (?) med i troppen? Han er vel ikke god nok ennå eller? (jeg bar spør siden jeg maks har sett 10min me`n)
er nok jeg som ikke har øya med meg gett!:o
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Carlsberg
Er "operasjon straff Steinar Sørlie" igang etter at han har uttalt seg negativt om spillestil i media?
Det tviler jeg ikke på. Ventet egentlig bare på det etter at han uttalte seg. Kan han være på vei helt ut - altså bort fra klubben? Går ikke kontrakten hans ut etter sesonngen?
Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !
Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article426026.ece
Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)
Brann supporter
Opprinnelig postet av enavgutta
Hallo folkens !
Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !
Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !
Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)
Og neste gang du er i byen si ifra. Du har en halvliter på brygga fordi du er "en av gutta" ....... Hilsen fra en litt annerledes FFK supporter (vet ikke om jeg får lov å kalle meg supporter lenger) :D:ffk:
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Så lenge hjertet brenner for FFK er man vel en av gutta..
Opprinnelig postet av enavgutta
Hallo folkens !
App. klubb-hore foresten...Martin Andresen:D
Ta det med en klype salt, men det høres ut som en god forklaring.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914