Risholt depper
Stå på Roger ! bli forbanna ! da er du jævli god, og da spiller du snart med flagget på brystet.
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Må si jeg er undrende til Start egentlig. De vil ikke hente Risholt pga usikkerhet med skaden hans, mens de henter inn Bjarte Lunde Aarsheim, som vel har tilbragt flere kilometer på krykker enn på egenhånd de siste årene? Og dessuten er han eldre.
hehe. En ting er hva man sier. En annen ting er hva man tenker. Start har jo hatt dårlig erfaring med RR fra før. Tipper det har vært utslagsgivende.
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Opprinnelig postet av FFK1903
Dårlig erfaring? Det var vel heller Risholt som hadde dårlig erfaring med Start etter det jeg har skjønt, han fikk, med flere sparken av klubben. Det siste Risholt gjorde i Start var vel å sende klubben til Tippeligaen med sin avgjørende scoring?
Det er vel slik at det er to sider av enhver sak? :)
ler her
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Patrioten
Keiko jeg har lagt ut linken, er nødvendig to like, selv om FB har skrevet om saken.hvor er din da ?
linken jeg kan lese som du har lagt ut kan jeg ikke finne samme info som jeg la ut, men greit nok.. unnskyld da ;)
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Måten Risholt går ut i avisa på er simpelt. Men dette spådde vi jo.
Det virker som han vil ha oss supportere sinte på klubben for at han ikke har fått det som han vil. Det er helt latterlig.
Risholt kan virkelig ikke ha vært helt god å ha i klubben. Når de lar en så god spiller gå gratis, så er det noe galt.
P.S. Tipper at han ikke blir altfor lenge i AGF
"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914