Skam dere
For 5 dager siden skrek minst halvparten av dere at Ringberg kan bare .... fordi han gikk etter pengene...
Nå er det slik at jeg synes at Thomas Myhre er en skikkelig kul type og liker ham veldig godt og hans personglihet har ingenting med det jeg kommer til å skrive videre.
dere har høvla over oss "negative" om hvordan skal spillere komme til klubben når det er så mye bråk? OG HVA GJØR DERE SPØR JEG? makan til en gjeng med mennesker som snur ryggen til spillere skal en lete lenge etter. Heldigvis er dere kun en båkdel av dem som møter opp på stadion så ....
For 50 dager siden har Steiner vært konge her og for bare 1 uke siden har Alex vært en av Norges mes låvende keepere og nå ??? HVA GJØR DERE ? Jubler!!! Etter hva ? Etter en keeper som ikke har stått i mål på en stund og ikke vet hvordan går det med ryggen ... Ja hadde Thomas skrevet under for 2 år så hadde jeg nesten fått orgasme men .... Han har skrevet under for kun 2-3 måneder og kan bruke oss som et sprettbrett for å komme seg videre. Ja jeg er keeper og vet at det viktigste i keeper livet er TILLIT.... Hvis dem nissenne i klubben klarer ikke å vise TILLITEN til keepere så kunne dere i hvertfall gjøre det.
Det var en som bemMerket at jeg var borte i par dager ... Ikke rart med så mange raringer her så kommer jeg til å forbli borte en god stund til.
vIL nevne en gang til at jeg synes at Thomas er utrolig fin type (av det jeg leser i avisa) og har faktisk klranglet ganske mye at han er nummer 1 i norge og ikke Johnsen men akkurat nå så .... 3 måneder og ferdig... hm, nå kan dere bare tenke dere hva våre kjære keepere tenker seg .....
TAKK FOR TILLITTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Det er vanskelig å spå, særlig om framtiden og hvem vet. Kanskje vil Myhre forlenge nå den tid kommer. Det vil bare tiden vise.
Og du er helt klart en av dem, Zoran.
At Lund Hansen var ferdig i FFK var uansett en selvfølge og da henter man ikke inn en ny 2. keeper, men en som går inn i starteleveren. Det er den eneste måten man får et bedre lag på.
Vi er faktisk ute etter å forsterke starteleveren - ikke FFK2.
Og du skal heller ikke se bort ifra at Myhre blir værende etter dette halvåret.
Ser ikke det minste logikk i det du skriver, Zoran, og det virker som du er bitter for at mange har endret mening, mens du selv tviholder på din egen selvoppnevnte sannhet.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
savner "svensk magi" allerede
Akkurat nå er TM en bedre keeper en de vi har. Det kan komme godt med. Da må det for helvete være lov å være fornøyd uten å få beskjed om at jeg må skamme seg! Jeg har ingen problemer med å støtte alle kepperne vi har. Nå er TM en av de.
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Klokan
Fy f... for en gjeng altså...
For 5 dager siden skrek minst halvparten av dere at Ringberg kan bare .... fordi han gikk etter pengene...
Nå er det slik at jeg synes at Thomas Myhre er en skikkelig kul type og liker ham veldig godt og hans personglihet har ingenting med det jeg kommer til å skrive videre.
dere har høvla over oss "negative" om hvordan skal spillere komme til klubben når det er så mye bråk? OG HVA GJØR DERE SPØR JEG? makan til en gjeng med mennesker som snur ryggen til spillere skal en lete lenge etter. Heldigvis er dere kun en båkdel av dem som møter opp på stadion så ....
For 50 dager siden har Steiner vært konge her og for bare 1 uke siden har Alex vært en av Norges mes låvende keepere og nå ??? HVA GJØR DERE ? Jubler!!! Etter hva ? Etter en keeper som ikke har stått i mål på en stund og ikke vet hvordan går det med ryggen ... Ja hadde Thomas skrevet under for 2 år så hadde jeg nesten fått orgasme men .... Han har skrevet under for kun 2-3 måneder og kan bruke oss som et sprettbrett for å komme seg videre. Ja jeg er keeper og vet at det viktigste i keeper livet er TILLIT.... Hvis dem nissenne i klubben klarer ikke å vise TILLITEN til keepere så kunne dere i hvertfall gjøre det.
Det var en som bemMerket at jeg var borte i par dager ... Ikke rart med så mange raringer her så kommer jeg til å forbli borte en god stund til.
vIL nevne en gang til at jeg synes at Thomas er utrolig fin type (av det jeg leser i avisa) og har faktisk klranglet ganske mye at han er nummer 1 i norge og ikke Johnsen men akkurat nå så .... 3 måneder og ferdig... hm, nå kan dere bare tenke dere hva våre kjære keepere tenker seg .....
TAKK FOR TILLITTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!
Skremmende lesning Zoran.
Er du supporter og hvem er du egentlig supporter for?
Så lenge du har sånne meninger som du gir uttrykk for her, og så lenge du går rundt å sier at det er guttane (spillerne) du støtter og ikke Drillo og ledelsen, så regner ihvertfall ikke jeg deg som supporter av Fredrikstad Fotballklubb.
FFK på toppen i 2005
Sensuren til admin er `bra`
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 22 jul 05, 03:35
Endret: 22 jul 05, 03:41
Uansett hvem det er som spiller ute på matta, så må vi støtte KLUBBEN, og ikke syte over at de spillerne vi liker best ikke får spilletid.
Thomas Myhre er utvilsomt en bedre keeper enn Steinar, så det er jo klart at når FFK ser muligheten til å signe ham, så griper de den. Det vitner om at klubben faktisk har høyere ambisjoner enn å slite for å holde seg i TL (og med det mente jeg ikke at Sørlie er en dårlig keeper), og burde egentlig holde for alle "Ut med Mokkelbost"-folk til å sende en unnskyldning til Arve. Ja, han (og andre) har solgt to av publikumsyndlingene, men det ser ut som at mange har glemt hvilke spillere vi har fått inn.
Jeg synes du er en fin fyr, Zoran, og måten du har tatt tak og drar igang sanger på kamper er flott, men det du sier i innlegget er jo faktisk at du setter enkeltspillere foran klubben. Og det er vel ikke det supportere av en fotballklubb skal gjøre?
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
En annen ting er at jeg er sikker på at dette er utelukkende positivt for Steinar. Han har tidligere hevet seg flere hakk vær gang det har kommet en ny konkurent, og det er jeg sikker på at han gjør nå og. Så neste år er Steinar ennå bedre enn han har vært i år.
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av Carlsberg
Syns Zoran har et poeng jeg. At Myhre er en bedre keeper enn Steinar er det ingen tvil om, og det er positivt at laget forsterkes selv om det kun er for ut sesongen. Men Myhre må komme seg skikkeliig i form før han kan skyve Steinar ut av laget. Hvis de lar Myhre stå til søndag syns jeg det er dårlig, både fotballfaglig og overfor Steinar personlig.
En annen ting er at jeg er sikker på at dette er utelukkende positivt for Steinar. Han har tidligere hevet seg flere hakk vær gang det har kommet en ny konkurent, og det er jeg sikker på at han gjør nå og. Så neste år er Steinar ennå bedre enn han har vært i år.
Veldig enig hr Carlsberg. Vil også tilføye at FFK sannsynligvis tror at Myhre vil bli lengre. Jeg er ikke særlig positiv til korttidskontrakter. Men samtidig er jeg glad for at vi har fått inn en god keeper.
Håper Steinar atter igjen hever seg slik han pleier å gjøre når han får konkurranse.
Gleder meg jeg :)
Syng høyt og kraftig for laget du elsker.
Selv om Myhre bare blir ut sesongen, vil det være viktig for han å prestere på sist beste i hver kamp for å bevise overfor Hareide og evt utenlandske klubber. La oss glede oss over det og ikke begynne å bekymre oss over neste vår allerede.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
:(
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
De andre laga er rundingsbøyer
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914